AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:44 #21 Del Skrevet torsdag kl 15:44 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Enda en tråd om dette… woho… Anonymkode: c10b9...c83 Du kan lese andre tråder, om du ikke liker denne. Skal folk slutte skrive om alt som har vært skrevet før kan kvinneguiden bare legges ned. Anonymkode: f96a3...d5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:45 #22 Del Skrevet torsdag kl 15:45 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ville dere vært interessert i deres nåværende partner på den tiden? Anonymkode: a0aa4...201 Slutt å mas. Det er et klin umulig spørsmål. Finn på noe annet enn å messe om dette hele tiden. Anonymkode: b563f...0e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:47 #23 Del Skrevet torsdag kl 15:47 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke? Anonymkode: a0aa4...201 Men herregud da. Det er fordi disse mennene er flinke manipulatorer som lurer oss. Så lærer vi oss å kjenne tegnene og unngår slike menn senere i livet. Likecel kan vi bli lurt flere ganger fordi manipulatoren også lærer jo eldre han blir. Du må jo være enkelt stilt mellom øra som ikke forstår såpass. Og det er ikke slik at alle kvinner må igjennom disse drittsekkene, heldigvis er ikke alle menn slemme, så mange slipper unna og har trygge forhold hele livet. Anonymkode: a2be7...de1 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:49 #24 Del Skrevet torsdag kl 15:49 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er de færreste det står stempla drittsekk i panna på da. Ofte faker de i starten og fremstår som en snill og fin,og en finner ikke ut hvordan fyren egentlig er før en er kommet langt i forholdet. Anonymkode: 87dd3...17b Dette! Anonymkode: 02c27...537 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:50 #25 Del Skrevet torsdag kl 15:50 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er velkjent blant kvinner at de som er snille egentlig er de slemme, så da holder man seg unna de snille og går for de slemme. Omvendt psykologi. (Lært det på KG). Men så viser det seg at de snille faktisk er de snille og at man ikke skal overtenke (og i hvert fall ikke høre på KG). Anonymkode: f687c...088 Du er åpenbart ikke kvinne eller har særlig erfaring. Det er jo faktisk slik at de som kaller seg selv snille er verste sort. Anonymkode: a2be7...de1 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:52 #26 Del Skrevet torsdag kl 15:52 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slutt å mas. Det er et klin umulig spørsmål. Finn på noe annet enn å messe om dette hele tiden. Anonymkode: b563f...0e3 Det er ikke umulig å svare på for alle nei. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:55 #27 Del Skrevet torsdag kl 15:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke umulig å svare på for alle nei. Anonymkode: a0aa4...201 Hva skal du med svar fra 'noen'??? Anonymkode: b563f...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:59 #28 Del Skrevet torsdag kl 15:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal du med svar fra 'noen'??? Anonymkode: b563f...0e3 Ro deg ned jeg stiller bare et spørsmål. Jeg er nysgjerrig. Anonymkode: a0aa4...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 16:02 #29 Del Skrevet torsdag kl 16:02 Jeg falt ikke for en drittsekk. Jeg falt for en jeg trodde var snill og god. Og ja, jeg hadde falt for min mann den gangen også. 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:02 #30 Del Skrevet torsdag kl 16:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ro deg ned jeg stiller bare et spørsmål. Jeg er nysgjerrig. Anonymkode: a0aa4...201 Du er nysgjerrig på dumme ting som kommer til å påvirke hvordan du ser på deg selv i et tenkt hierarki. Det er totalt uhensiktsmessig for deg. Meld deg på et fugleperspektiv eller noe i stedet. Anonymkode: b563f...0e3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:06 #31 Del Skrevet torsdag kl 16:06 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er nysgjerrig på dumme ting som kommer til å påvirke hvordan du ser på deg selv i et tenkt hierarki. Anonymkode: b563f...0e3 Bare hvis det er noe hold I det, men det er det jo selvsagt ikke er det vel? Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:10 #32 Del Skrevet torsdag kl 16:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare hvis det er noe hold I det, men det er det jo selvsagt ikke er det vel? Anonymkode: a0aa4...201 Spør du retorisk? Dette er diskutert hundre ganger før og du kunne ha funnet svarene der. Du kommer til å finne bevis begge veier, men mest på at det ikke er hold i det, og ellers vil du ende opp med å få hodet fullt av nyanser som gjør deg mer forvirret, så hva er tidspunktet du har satt deg for å skrote hele problemstillingen og bli nysgjerrig på noe mer fruktbart? Hvis det er du som lurte på hvordan man skulle prate med og eller date jenter og som "forberedte" deg på å gå ut av døra og praktisere, så anbefaler jeg deg å slutte og la deg rive med av alle problemstillinger og komme deg ut av døra NÅ. Anonymkode: b563f...0e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 16:11 #33 Del Skrevet torsdag kl 16:11 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere damer som har vært i forhold med drittsekker, men omsider fant en god og snill mann: Hvorfor var dere ikke tankelesere da dere gikk inn i forholdet med drittsekken? Hvorfor var dere ikke synske og visste nøyaktig hvordan han ville oppføre seg etter at forholdet hadde vart en god stund og han visste han hadde deg "på kroken"? Hvorfor var dere ikke mestere i psykologi og kunne avsløre absolutt alle manipulasjonsteknikkene han brukte for å fremstille seg som en god partner? Altså.. 🙄 Drittsekker fremstiller seg ikke som drittsekker fra første dag. Helvetet begynner når forholdet allerede har blitt etablert og har vart en stund, gjerne flere år eller når det kommer barn i bildet. Anonymkode: 37e95...03a Jeg har sluttet å bry meg om hva andre mennesker tenker om dette. Vet selv veldig godt hva som skjedde, har gått mye i terapi for å sortere og bearbeide. En god manipulator er ekspert i å kamuflere seg, så kan man bruke det i positiv og negativ forstand. Forskjellen er at jeg vrir ikke på andres virkelighet, bare min egen. Jeg er ikke interessert i å bruke andre mennesker slik. Brenner meg selv, før jeg brenner andre. Å ta ansvar for andres handlinger kan jeg ikke. Vi må alle ta ansvar for oss selv. Jeg har lært det på den harde måten. Likevel angrer jeg ikke. Har to nydelige barn som jeg elsker over alt på jord, selv om de driver meg til vanvidd noen ganger 😂 Så er jeg heldig og har støttende mennesker i mitt nettverk. Endret torsdag kl 16:44 av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:12 #34 Del Skrevet torsdag kl 16:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er du som lurte på hvordan man skulle prate med og eller date jenter og som "forberedte" deg på å gå ut av døra og praktisere, så anbefaler jeg deg å slutte og la deg rive med av alle problemstillinger og komme deg ut av døra NÅ. Anonymkode: b563f...0e3 Nei det var ikke meg. Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:17 #35 Del Skrevet torsdag kl 16:17 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du kan lese andre tråder, om du ikke liker denne. Skal folk slutte skrive om alt som har vært skrevet før kan kvinneguiden bare legges ned. Anonymkode: f96a3...d5b Jeg leser de trådene jeg vil lese, takk så mye for omtanken Sikkert samme mannen som spør igjen, for hundrede og et eller annet gang i år.. "Jeg er snill, alle damer velger slemme menn, ingen velger meg, alle damer er så dumme og slemme" bla bla bla.. Anonymkode: c10b9...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:21 #36 Del Skrevet torsdag kl 16:21 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er diskutert hundre ganger før og du kunne ha funnet svarene der. Anonymkode: b563f...0e3 Ok, det visste jeg ikke. Jeg har ikke oversikt over alle tråder som er blitt skrevet på kg 🤷♂️ Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:23 #37 Del Skrevet torsdag kl 16:23 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg leser de trådene jeg vil lese, takk så mye for omtanken Sikkert samme mannen som spør igjen, for hundrede og et eller annet gang i år.. "Jeg er snill, alle damer velger slemme menn, ingen velger meg, alle damer er så dumme og slemme" bla bla bla.. Anonymkode: c10b9...c83 Jeg er ikke snill, så du bommer der. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:25 #38 Del Skrevet torsdag kl 16:25 Problemet med å være så opphengt i dette er at det ødelegger for deg. Tenk å møte ei dame og dette er det du tenker mest på. Hun blir IKKE imponert. Da hjelper det ikke hvor snill du er. Vi trenger mer å by på enn usikkerhet og teorier knyttet til vår egen posisjon i et kjønnshierarki. Derfor må du bruke tankene dine mer på noe annet enn dette. I tillegg er det et spørsmål det ikke går an å komme til bunns i, i og med at man i siste instans kan tilskrive svarene man får som løgn, og så bli en fyr som anklager alle damer for å juge og bruke energi på å få damer til å innrømme det man vil de skal innrømme. Dette er en selvdestruktiv tankefelle. Anonymkode: b563f...0e3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:25 #39 Del Skrevet torsdag kl 16:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke snill, så du bommer der. Anonymkode: a0aa4...201 Er du slem da? Anonymkode: b563f...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:29 #40 Del Skrevet torsdag kl 16:29 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke snill, så du bommer der. Anonymkode: a0aa4...201 Jeg vet det. Sutrer om at man er snill, men de som sutrer om at de er snille - det er virkelig de jævligste mennene som man bør unngå. Snille menn går ikke rundt og kringkaster at de er snille. Det sitter i dem, på lik linje med at de står opp hver dag og pusser tennene, det er grunnleggende kunnskap. Hører jeg en mann som sutrer om hvor snill han er og hvor jævlige samfunnet er, så snur jeg meg og løper i en annen retning. Anonymkode: c10b9...c83 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå