Gå til innhold

Dere damer som har vært i forhold med drittsekker, men omsider fant en god og snill mann: Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn først?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er dette opphenget i "den snille mannen". Du fatter da vel at ingen kvinner bevisst ønsker en drittsekk? Det er sånt som avslører seg etter hvert. 

Anonymkode: cf95f...90c

Her er det snakk om mer opplagte drittsekket eller "bad boys", ikke menn som senere skifter væremåte. Har allerede fått svar

Anonymkode: a0aa4...201

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 16.02):

Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Fordi drittsekkene skjuler ofte sine virkelige sider inntil det er for sent. Drittsekkene jeg har møtt har faktisk skjult det såpass lenge at det ble samboerskap før den virkelige siden kom frem. 

Trodde jeg hadde møtt en skikkelig bra mann nå også. Men viser seg mer og mer at han også er psykopat. Heldigvis bor vi ikke sammen, men mistenker at han gjør dette med vilje fordi han vet hvordan eksene mine var.

Mange tror at man kan vite på forhånd hvordan noen er. Men det er sjeldent. 

Anonymkode: 41800...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som mange tror at drittsekker kommer med et skilt rundt halsen, hvor det står «dritsekk». 
De gjør ikke det altså..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 16.02):

Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Fordi jeg hadde så lave tanker om meg selv og mente at jeg ikke fortjente bedre. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg tiltrekker meg drittsekker, for at det virker som de tror det står fuck me i panna mi...

Anonymkode: 38769...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette er nettopp det jeg og mange menn antar, men brukerne her inne benekter det hele tiden.

Vet du hva. Nå tar du faen å skjerper deg. Du plager andre ved å utmatte dem med evige og kverulerende spørsmål. Du går fra fordom, til innsikt om variasjon tilbake til fordom og det er helt utrolig at du i det hele tatt spør, når du allerede har svaret.

Hver gang du får et svar som bekrefter fordommene dine, så stempler du andre erfaringer, refleksjoner og svar som andre har kommet med, som falske. Du opptrer ekstremt respektløst og du kaster bort menneskers energi, mennesker som har brukt tid på å svare deg.

Anonymkode: b563f...0e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Menn har som regel ikke en fullstendig transformasjon i sine preferanser slik damer har. Det skjer endringer hos menn, men hos damer virker skiftet nærmest bipolart. 

Det er noe jeg ikke kan relatere til eller helt forstå. 

Du er ikke interessert i å forstå. Du er rigid, du leser åpenbart lite,du kommer med floskler og opptrer dogmatisk. Det er ingen som helst vits i å svare en person som ikke egentlig er nysgjerrig eller ønsker å forstå noe.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marleah skrev (På 30.1.2025 den 16.13):

Det var ikke sånn at jeg så en drittsekk og tenkte at en sånn vil jeg ha…..

Dette. Men trådstarter er åpenbart lite begavet når det kommer til emosjonell intelligens, og om du så gir det inn med teskje så vil han ikke forstå. 

Disse karene, som er sånn, er det bare å gi opp. La de få sitte der og lure og lage sine egne fakta som de tror passer alles liv. Det er så mange idioter der ute at jeg blir gæren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vera skrev (3 timer siden):

Det virker som mange tror at drittsekker kommer med et skilt rundt halsen, hvor det står «dritsekk». 
De gjør ikke det altså..

Jeg har aldri møtt en drittsekk med ekte varme i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tror jeg tiltrekker meg drittsekker, for at det virker som de tror det står fuck me i panna mi...

Anonymkode: 38769...fc3

Men det gjør ikke det?

Anonymkode: a03b5...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nådeløs skrev (1 time siden):

Dette. Men trådstarter er åpenbart lite begavet når det kommer til emosjonell intelligens, og om du så gir det inn med teskje så vil han ikke forstå. 

Disse karene, som er sånn, er det bare å gi opp. La de få sitte der og lure og lage sine egne fakta som de tror passer alles liv. Det er så mange idioter der ute at jeg blir gæren. 

Hmm, du fremstår som et klokt menneske med høy emosjonell intelligens,.

Anonymkode: a03b5...2e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er ikke interessert i å forstå. Du er rigid, du leser åpenbart lite,du kommer med floskler og opptrer dogmatisk. Det er ingen som helst vits i å svare en person som ikke egentlig er nysgjerrig eller ønsker å forstå noe.

Derfor han er nærmest jomfru i 30-årene.. 

Anonymkode: c10b9...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble sammen med han fordi han var snill, god, lett å snakke med å det føltes fint å være sammen med han. Etter hvert kom det flere og flere dårlige sider, og det satt langt inne å gi opp. Tilslutt vold, stygge kommentarer og drikkeproblem. Drikkeproblemene kunne jeg nok tenkt meg til men tenkte dette ville bli bedre, gikk med ett håp. 

Anonymkode: 4a4cc...422

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...