AnonymBruker Skrevet 31. januar #281 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Egentlig vil jeg ikke at fordommene skal være riktige, men av og til er de det. Anonymkode: a0aa4...201 Fordommene er ikke "riktige" om de bare stemmer iblant. Anonymkode: 346ee...639 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #282 Del Skrevet 31. januar Virker som om mange menn tror at de er superflinke til å skille mellom snille og slemme menn. Men til info, det er ikke slik verden er, vi er ikke enten eller. Alle er en gråsone og har både positive og negative sider. Dere som påstår at dere er så gode på sånt, ser dere de som er pedofile også på lang avstand? En virkelig god manipulator er like flint til å lure sitt eget som det motsatte kjønn. Jeg falt for en sånn en. Han var kjent i byen for å være den som alle likte, som var snill som dagen var lang, som tok vare på sin syke mor og hjalp til i huset deres. Han hadde mange kamerater og alle sa det samme, han der er trygg og god! Og nei, han var hverken kjekk eller sexy. Han var et godt stykke under meg på skalaen, de fleste hadde nok satt han på 1 eller 2. På den tiden var jeg ung og vaket mellom 5 og 6 (og nei det er ikke tall fra mitt eget hode). Alikevel så gikk jeg for han fordi han hadde gode verdier og en god moral. Han ønsket seg familie og jeg tenkte at dette måtte jo være et trygt valg? Alle var jo så glad i han og mente at han var den beste av de alle. Det første 1,5 årene var kjempefine. Han var omtenksom og kjærlig, trygg og god. Akkurat det jeg så etter. Romantisk i tillegg (men det var aldri et krav). Fast jobb og god familie i nærheten. Så jeg satset, tenkte at han her han må jo bli en fantastisk far og mann. I slutten av graviditeten var det som om noen brøt seg inn på natten og byttet han ut med en "ond" klone. Jeg var for langt på vei til å ta abort og fikk helt sjokk. Han som hadde vært så god.. Han sluttet å dra på jobben og fikk sparken, gadd ikke stå opp om morgenen for det var jo bare bortkastet. Sov stort sett hele dagen, rekte ute hele kvelden med unnskyldning om at han skulle dra i butikken og handle. Snakket plutselig bare dritt til meg om at jeg ikke ryddet nok, var ikke god nok, kom til å bli en kjip mor.. Jeg visste ikke mitt arme råd, men håpet jo at det var en form for fødselesdepresjon. Etter fødselen ble det bare enda verre, og nå hadde vi ingen intekt. Uansett hvordan jeg prøvde (til og med å holde meg stille og minst mulig synlig) å hjelpe han så var han bare fæl mot meg. Jeg begynte å skjønne det mer når han endelig var villig til å gå ute i byen med meg og plutselig behandlet meg som før (men kun ute blandt andre). Alt av venner og familie sa at han oppførte seg som normalt mot dem.. Det var kun mot meg han var sur, sint og svært nedlatende. Trodde det kanskje hadde noe med at jeg hadde fanget han med barn, men nei han elsket virkelig barnet. Og han ville ikke ha noen form for hjelp, for han var det jo ikke noe feil med! Lang historie kort, etterhvert fant jeg ut at han utrolig nok var utro både på nett og i virkeligheten. Jeg pakket sakene mine og dro. Han var tydeligvis ikke den samme som den han lot som han var. Men dyktig til å spille, det var han. Og er fremdeles, for det har vært andre etter meg.. Anonymkode: bdd01...65b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. januar #283 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Virker som om mange menn tror at de er superflinke til å skille mellom snille og slemme menn. Men til info, det er ikke slik verden er, vi er ikke enten eller. Alle er en gråsone og har både positive og negative sider. Dere som påstår at dere er så gode på sånt, ser dere de som er pedofile også på lang avstand? En virkelig god manipulator er like flint til å lure sitt eget som det motsatte kjønn. Jeg falt for en sånn en. Han var kjent i byen for å være den som alle likte, som var snill som dagen var lang, som tok vare på sin syke mor og hjalp til i huset deres. Han hadde mange kamerater og alle sa det samme, han der er trygg og god! Og nei, han var hverken kjekk eller sexy. Han var et godt stykke under meg på skalaen, de fleste hadde nok satt han på 1 eller 2. På den tiden var jeg ung og vaket mellom 5 og 6 (og nei det er ikke tall fra mitt eget hode). Alikevel så gikk jeg for han fordi han hadde gode verdier og en god moral. Han ønsket seg familie og jeg tenkte at dette måtte jo være et trygt valg? Alle var jo så glad i han og mente at han var den beste av de alle. Det første 1,5 årene var kjempefine. Han var omtenksom og kjærlig, trygg og god. Akkurat det jeg så etter. Romantisk i tillegg (men det var aldri et krav). Fast jobb og god familie i nærheten. Så jeg satset, tenkte at han her han må jo bli en fantastisk far og mann. I slutten av graviditeten var det som om noen brøt seg inn på natten og byttet han ut med en "ond" klone. Jeg var for langt på vei til å ta abort og fikk helt sjokk. Han som hadde vært så god.. Han sluttet å dra på jobben og fikk sparken, gadd ikke stå opp om morgenen for det var jo bare bortkastet. Sov stort sett hele dagen, rekte ute hele kvelden med unnskyldning om at han skulle dra i butikken og handle. Snakket plutselig bare dritt til meg om at jeg ikke ryddet nok, var ikke god nok, kom til å bli en kjip mor.. Jeg visste ikke mitt arme råd, men håpet jo at det var en form for fødselesdepresjon. Etter fødselen ble det bare enda verre, og nå hadde vi ingen intekt. Uansett hvordan jeg prøvde (til og med å holde meg stille og minst mulig synlig) å hjelpe han så var han bare fæl mot meg. Jeg begynte å skjønne det mer når han endelig var villig til å gå ute i byen med meg og plutselig behandlet meg som før (men kun ute blandt andre). Alt av venner og familie sa at han oppførte seg som normalt mot dem.. Det var kun mot meg han var sur, sint og svært nedlatende. Trodde det kanskje hadde noe med at jeg hadde fanget han med barn, men nei han elsket virkelig barnet. Og han ville ikke ha noen form for hjelp, for han var det jo ikke noe feil med! Lang historie kort, etterhvert fant jeg ut at han utrolig nok var utro både på nett og i virkeligheten. Jeg pakket sakene mine og dro. Han var tydeligvis ikke den samme som den han lot som han var. Men dyktig til å spille, det var han. Og er fremdeles, for det har vært andre etter meg.. Anonymkode: bdd01...65b Dette var trist å lese. Håper du fikk det bedre etter han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 31. januar #284 Del Skrevet 31. januar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Derfor lurte jeg også på om damene ville valgt den mannen i begynnelsen. Noen svarer ja, mange flere svarer ikke i det hele tatt. Anonymkode: a0aa4...201 De fleste har sin første kjæreste i tenårene, de færreste har sin første kjæreste som livspartner. Vel sånn omtrent halvparten "mislykkes" med sitt forsøk med første livspartner. Hele premissen i tråden er fjærn fra virkeligheten. Gutter/menn og jenter/kvinner er i utvikling i livet, og når folk kommer ditt når det er dags for å få seg familie, så har man en fortid med romantikk med andre. Den "snille" mannen som blir "valgt", han har også en fortid. Endret 31. januar av Fremmed fugl 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #285 Del Skrevet 31. januar Fremmed fugl skrev (5 minutter siden): De fleste har sin første kjæreste i tenårene, de færreste har sin første kjæreste som livspartner. Fokuset er på hva slags typer disse kjærestene er. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 31. januar #286 Del Skrevet 31. januar Mennesker er som regel ikke enten eller. Eksen min var uten tvil en som ville blitt regnet som en god og ikke en dritt sekk. Likevel klarte han å finne en vei til å ødelegge alt for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #287 Del Skrevet 31. januar Problemet til menn som TS, er at de tror de er så snille, men som denne tråden viser, har de et forferdelig kvinnesyn og er egentlig det motsatte. Anonymkode: bf9ec...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #288 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fokuset er på hva slags typer disse kjærestene er. Anonymkode: a0aa4...201 Min første kjæreste var en drittsekk, jeg var 16 og visste ikke bedre. Han er under 170 og har rødt hår. Ingen vil kalle han kjekk. Han har fortsatt fått seg 3-4 barn med 3-4 damer. Jeg gikk ikke for han fordi jeg visste eller trodde at han var en drittsekk. Set gjorde nok ingen av barnemødrene hans heller. Han er bare god til å lure og manipulere Anonymkode: bf9ec...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #289 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Problemet til menn som TS, er at de tror de er så snille, men som denne tråden viser, har de et forferdelig kvinnesyn og er egentlig det motsatte. Anonymkode: bf9ec...1e3 Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke anser meg selv som snill. Skulle ha skrevet det i hl, så jeg slipper å lese den beskyldningen på repeat. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #290 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Problemet til menn som TS, er at de tror de er så snille, men som denne tråden viser, har de et forferdelig kvinnesyn og er egentlig det motsatte. Anonymkode: bf9ec...1e3 Det er veldig tydelig hvem TS er 😝 Anonymkode: c10b9...c83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #291 Del Skrevet 31. januar Perfume skrev (1 time siden): Ja, en såkalt "good-guy". Hvor alt er forutsigbart og rolig og han er veldig snill. Vi er gift nå da.. Du fulgte oppskriften til punkt og prikke 👍 Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #292 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du beskriver den skjulte drittsekk (psykopat i dette tilfellet) typen, som mange i tråden har vært offer for, men flere i tråden sier de likte de som var obvious drittsekk ifra begynnelsen av. Anonymkode: a0aa4...201 Ja, noen få roter seg borti sånne drittsekker av ulike årsaker. Det gjelder ikke kvinner flest. Anonymkode: b17f6...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #293 Del Skrevet 31. januar Vi fikk ikke alle de gode rådene av smarte trådstarter. Anonymkode: bcd41...0b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 31. januar #294 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Fokuset er på hva slags typer disse kjærestene er. Anonymkode: a0aa4...201 Og da er det slik at dem er alle typer. Men snille ekstroverte gutter, med mange venner av begge kjønn vil få kjæreste tidligere enn sjenerte venneløse drittsekker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 31. januar #295 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du fulgte oppskriften til punkt og prikke 👍 Anonymkode: a0aa4...201 Og måtte bli i 30 årene før jeg skjønte det 😉. Men hvilken oppskrift? Er det normalt å gjøre det på denne måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #296 Del Skrevet 31. januar Fremmed fugl skrev (6 minutter siden): Og da er det slik at dem er alle typer. . Fokuset et på de tilfellene det de ikke er alle typer. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #297 Del Skrevet 31. januar Perfume skrev (Akkurat nå): Og måtte bli i 30 årene før jeg skjønte det 😉. Men hvilken oppskrift? Er det normalt å gjøre det på denne måten? Ifølge "incels" ja. Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 31. januar #298 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ifølge "incels" ja. Anonymkode: a0aa4...201 Okaaay... Vel, fulgte min egen oppskrift jeg da.. Funket også. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #299 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke? Anonymkode: a0aa4...201 Hva er dette opphenget i "den snille mannen". Du fatter da vel at ingen kvinner bevisst ønsker en drittsekk? Det er sånt som avslører seg etter hvert. Ingen VIL bli behandlet dårlig. Er så lei av aelverklært "snille" menn med så elendige holdninger. Anonymkode: cf95f...90c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 31. januar #300 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fokuset et på de tilfellene det de ikke er alle typer. Anonymkode: a0aa4...201 Forslag på andre tråder: Du som først vær sammen med en blondine, og så en brunette. Eller først snill og så drittsekk. Og så videre... Som flere har skrevet, så er det noen som i oppveksten som er habilitet til å lett få seg kjærester som er ugreie. Men det vanlige vil være tilfeldigheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå