AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #261 Del Skrevet 20 timer siden Fordi som ung var det gøy med sånne menn, på samme måte som at det var kjedelig å være "satt" i et harmonisk forhold. Når man er ung er jo livet litt høyt og lavt, med store følelser og lidenskap. Det var først når jeg møtte mannen min at jeg kjente at dette vil jeg skal vare lenge og derav endret jeg mye av livsstilen min også. Det handler vel mye om at man roer seg og blir mer fornøyd med livet og ikke higer etter disse intense følelsene hele tiden. Anonymkode: c3a8d...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #262 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): eg tror mange unge kvinner kan falle for denne spenningen, sjarmen og selvtilliten, men med livserfaring forstå at sånne menn bare fører til kjærlighetssorg og svik, og dermed prøver de å finne en snillere mann istedenfor, for det er tross alt bedre med en snill og trygg mann enn en spennende og slem badboy. Anonymkode: 73a2d...3d4 Derfor lurte jeg også på om damene ville valgt den mannen i begynnelsen. Noen svarer ja, mange flere svarer ikke i det hele tatt. Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #263 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi som ung var det gøy med sånne menn, på samme måte som at det var kjedelig å være "satt" i et harmonisk forhold. Når man er ung er jo livet litt høyt og lavt, med store følelser og lidenskap. Det var først når jeg møtte mannen min at jeg kjente at dette vil jeg skal vare lenge og derav endret jeg mye av livsstilen min også. Det handler vel mye om at man roer seg og blir mer fornøyd med livet og ikke higer etter disse intense følelsene hele tiden. Anonymkode: c3a8d...5a8 Ville du vært interessert i din nåværende mann på den tiden? Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #264 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville du vært interessert i din nåværende mann på den tiden? Anonymkode: a0aa4...201 Jeg hadde nok blitt like sjarmert av ham, men jeg hadde sannsynligvis ødelagt forholdet ganske fort. Jeg var umoden og ikke klar for noe seriøst før jeg nærmet meg slutten av 20-årene. Anonymkode: c3a8d...5a8 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #265 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde nok blitt like sjarmert av ham, men jeg hadde sannsynligvis ødelagt forholdet ganske fort. Jeg var umoden og ikke klar for noe seriøst før jeg nærmet meg slutten av 20-årene. Anonymkode: c3a8d...5a8 Takk for ærligheten. Dette er min forutinntatthet når jeg lagde tråden. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #266 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Derfor lurte jeg også på om damene ville valgt den mannen i begynnelsen. Noen svarer ja, mange flere svarer ikke i det hele tatt. Anonymkode: a0aa4...201 Hvordan tenker du at det skal være mulig å svare på det? Noen valgte den snille mannen i utgangspunktet. Andre gjorde av ulike årsaker - som mange også har forklart - ikke det, og det var i de fleste tilfellene en dyrkjøpt erfaring. Jeg skjønner virkelig ikke at dette skal være så vanskelig å forstå. Anonymkode: 5f996...38b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #267 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for ærligheten. Dette er min forutinntatthet når jeg lagde tråden. Anonymkode: a0aa4...201 Så du tenker med andre ord at det kun er de som bekrefter din oppfatning som svarer ærlig? Anonymkode: 5f996...38b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #268 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for ærligheten. Dette er min forutinntatthet når jeg lagde tråden. Anonymkode: a0aa4...201 Det er nok mange som har andre årsaker også, men jeg har også sett dette en del i min egen vennekrets. Tror dette går litt begge veier, for vi var ikke særlig snille vi heller som unge. Anonymkode: c3a8d...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #269 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan tenker du at det skal være mulig å svare på det? Noen valgte den snille mannen i utgangspunktet. Andre gjorde av ulike årsaker - som mange også har forklart - ikke det, og det var i de fleste tilfellene en dyrkjøpt erfaring. Jeg skjønner virkelig ikke at dette skal være så vanskelig å forstå. Anonymkode: 5f996...38b Jeg snakker ikke om alle tilfellene der mannens egentlige personlighet er kamuflert. Dette skulle jeg ha presisert fra starten av. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #270 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok mange som har andre årsaker også, men jeg har også sett dette en del i min egen vennekrets. Tror dette går litt begge veier, for vi var ikke særlig snille vi heller som unge. Anonymkode: c3a8d...5a8 Like barn leker best. Anonymkode: a0aa4...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #271 Del Skrevet 20 timer siden For min del så kan jeg si at jeg har blitt sammen med snille menn hver gang, jeg. Alle tre gangene jeg har hatt ordentlig kjæreste, så har jeg følt at mannen har vært skikkelig snill og god. Far til mine barn og min nåværende mann var også skikkelig snill og god, men han er ikke så sykt snill han heller egentlig. Ikke nå lenger. Han er ihvertfall ikke bevisst slem da, som de to andre. Anonymkode: 47b5e...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #272 Del Skrevet 20 timer siden Jeg var veldig ung og naiv, så det jeg klarte ikke å innse at jeg ble behandlet veldig dårlig. Anonymkode: dbc3a...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #273 Del Skrevet 20 timer siden Tja til om jeg hadde vært interessert i min nåværende gode mann tidligere. Han er en del yngre enn meg og kan være litt vel seriøs til tider. Det kommer helt an på i hvilken setting jeg hadde møtt ham. Vi er gift nå og har vært sammen i 13 år. Hvorfor falt jeg for drittsekker? Tja, dårlig selvtillit, mobbing i oppveksten, far som drakk og var voldelig. Skulle ikke så mye til, de fleste fremstod jo bedre/ snillere enn det jeg var vant til. Oppmerksomhet osv. Ingen viser sitt sanne jeg helt og fullt før det har gått lang tid. Man er på sin beste oppførsel når man er i flørtefasen og ganske lenge etter at den er over. Bare tenk på noe så enkelt som de første gangene i et normalt forhold med en oppegående person, det å vise morgentrynet, slippe en promp, ikke være like keen på å delta på det den andre digger eller å vise frem huset sitt uten å ha ryddet. Gjelder ikke bare for kjærester. Drittsekker er gode på å manipulere og plukker ut sånne som meg den gangen. De lukter usikkerhet på lang avstand og drar nytte av det. Anonymkode: bbff0...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #274 Del Skrevet 20 timer siden Jeg møtte faktisk min nåværende fantastiske mann som ung også, og nei jeg valgte ham ikke da selv om jeg likte han veldig godt. Han levde et annet liv enn meg, og jeg kjente meg ikke klar til å legge bort ungdomslivet enda. Heldigvis møttes vi en del år senere, og da var jeg klar. Anonymkode: 54e69...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #275 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg snakker ikke om alle tilfellene der mannens egentlige personlighet er kamuflert. Dette skulle jeg ha presisert fra starten av. Anonymkode: a0aa4...201 Men det er jo også flere som har svart - og forklart - hvorfor de valgte "badboyen" og ikke den snille gutten den gangen. Jeg klarer ikke å se annet enn at du har fått ganske utfyllende svar på spørsmålet ditt. Anonymkode: 5f996...38b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #276 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg møtte faktisk min nåværende fantastiske mann som ung også, og nei jeg valgte ham ikke da selv om jeg likte han veldig godt. Han levde et annet liv enn meg, og jeg kjente meg ikke klar til å legge bort ungdomslivet enda. Heldigvis møttes vi en del år senere, og da var jeg klar. Anonymkode: 54e69...6dd Skulle ønske jeg også hadde et action fullt ungdomsliv. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #277 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er jo også flere som har svart - og forklart - hvorfor de valgte "badboyen" og ikke den snille gutten den gangen. Jeg klarer ikke å se annet enn at du har fått ganske utfyllende svar på spørsmålet ditt. Anonymkode: 5f996...38b Egentlig vil jeg ikke at fordommene skal være riktige, men av og til er de det. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 20 timer siden #278 Del Skrevet 20 timer siden Aner ikke! For meg ble det for mye med disse douchene man syns var spennende i førsten, så endte med å tenke at nestemann skulle være rolig, stabil og snill. Så ble det sånn. Jeg valgte en slik først også, men vi skilte oss da det ikke fantes tiltrekning der.. Kun venner.. Derfor ble det drittsekker etterpå, hvor tiltrekning var på topp og alt var spennende. Men det er jo ikke spennende med utroskap og temperament, så.. Måtte vel bare lære det vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #279 Del Skrevet 20 timer siden Perfume skrev (1 minutt siden): Aner ikke! For meg ble det for mye med disse douchene man syns var spennende i førsten, så endte med å tenke at nestemann skulle være rolig, stabil og snill. Så ble det sånn. Jeg valgte en slik først også, men vi skilte oss da det ikke fantes tiltrekning der.. Kun venner.. Derfor ble det drittsekker etterpå, hvor tiltrekning var på topp og alt var spennende. Men det er jo ikke spennende med utroskap og temperament, så.. Måtte vel bare lære det vel.. Så nå er du sammen med en rolig mann igjen? Anonymkode: a0aa4...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 20 timer siden #280 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så nå er du sammen med en rolig mann igjen? Anonymkode: a0aa4...201 Ja, en såkalt "good-guy". Hvor alt er forutsigbart og rolig og han er veldig snill. Vi er gift nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå