AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:29 #241 Del Skrevet torsdag kl 23:29 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er nysgjerrig, også. ................ Du er veldig opptatt av at kvinner velger drittsekkene (og de peneste) og ikke sånne godslige, snille, som deg selv. Det er bare det at du viser oss klart og tydelig hvorfor du ikke blir valgt, og det har ingenting med utseendet ditt å gjøre. Anonymkode: b0051...8b6 Hvis du/dere som svarer TS bare kunne sagt hva det har å gjøre med fremfor hva det ikke har å gjøre med, så hadde ikke denne tråden vært 12 sider. Bare et tips. Anonymkode: a03b5...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:53 #242 Del Skrevet i går, 01:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du/dere som svarer TS bare kunne sagt hva det har å gjøre med fremfor hva det ikke har å gjøre med, så hadde ikke denne tråden vært 12 sider. Bare et tips. Anonymkode: a03b5...2e6 Da må jeg komme med et tips til deg, og det er å lese første side av tråden. Der blir dette påpekt av flere. Jeg besvarte også spørsmålet til TS i min post. Jeg har ikke tatt meg bryet med å lese mange sidene av tråden, for jeg vet at det er den samme repeterende småkjeklingen som i alle de andre trådene. Anonymkode: b0051...8b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:00 #243 Del Skrevet i går, 02:00 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du/dere som svarer TS bare kunne sagt hva det har å gjøre med fremfor hva det ikke har å gjøre med, så hadde ikke denne tråden vært 12 sider. Bare et tips. Anonymkode: a03b5...2e6 Folk som blir valgt, har ikke fokus på hverken sårbare damer som velger menn som er kopi av deres slemme far, eller er opptatt av at de selv er snille bare fordi de ikke er jævlige mot andre, og "hvorfor blir snille jeg valgt bort". Min kjæreste fortalte om noe snilt han hadde gjort, på vår første date, men selvfølgelig ikke som "vil du høre om noe snilt jeg har gjort?" Det var bare ei historie fra hans hverdag. Det var nettopp det jeg syntes var sexy; det at han fortsatt tror at den historia ikke sa noe så spesielt om ham. Han tror at det er normalt å gjøre det han gjorde, ikke kjempesnilt. Anonymkode: 346ee...639 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet i går, 02:01 #244 Del Skrevet i går, 02:01 Jeg ville absolutt vært interessert i han jeg er sammen med nå om jeg møtte han for 7-8 år siden. Han er verdens beste, snilleste og fineste mann! Når det gjelder eksen ligger problemet i at jeg ikke kan lese tanker. Jeg visste ikke at han kom til å ta en 180 midt i forholdet og bli en drittsekk. Manipulative personer har en tendens til å maskere de dårlige sidene av seg i starten, og i honeymoon fasen av forholdet blir man umåtelig blind på alle de røde flaggene. De eksisterer ikke, de er bare bagateller. De bagatellene utvikler seg til større problemer jo lenger inn man går, og da er det vanskelig å snu. Jeg var mer redd for følelsen av hjertesorg enn det jeg var for kranglene med han. Jeg lette aldri etter en "bad guy". Jeg lette etter noen som elsket meg, og det var det han fikk meg til å tro. Fisk i vann ser ikke vannet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:32 #245 Del Skrevet i går, 05:32 Man vet ikke at de er drittsekker når man møter dem. Man tror de er gode og snille. Det tar gjerne litt tid før deres sanne ansikt kommer frem. Anonymkode: 52cb6...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:48 #246 Del Skrevet i går, 05:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Folk som blir valgt, har ikke fokus på hverken sårbare damer som velger menn som er kopi av deres slemme far, eller er opptatt av at de selv er snille bare fordi de ikke er jævlige mot andre, og "hvorfor blir snille jeg valgt bort". Min kjæreste fortalte om noe snilt han hadde gjort, på vår første date, men selvfølgelig ikke som "vil du høre om noe snilt jeg har gjort?" Det var bare ei historie fra hans hverdag. Det var nettopp det jeg syntes var sexy; det at han fortsatt tror at den historia ikke sa noe så spesielt om ham. Han tror at det er normalt å gjøre det han gjorde, ikke kjempesnilt. Anonymkode: 346ee...639 På date? De "snille" som TS snakker om er ikke på noen date. Anonymkode: a03b5...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:53 #247 Del Skrevet i går, 05:53 Clancy skrev (3 timer siden): Jeg lette aldri etter en "bad guy". Jeg lette etter noen som elsket meg, og det var det han fikk meg til å tro. Fisk i vann ser ikke vannet. Der tror jeg du er inne på noe. De "Snille" viser ikke at de er interessert og prøver seg ikke like mye. Anonymkode: a03b5...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:57 #248 Del Skrevet i går, 05:57 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hører om mange damer som har vært i forhold med flere drittsekker før de omsider fant en mann de beskriver som god og snill. Hvorfor gikk dere ikke etter den typen menn i begynnelsen? Ville du ha vært interessert i din nåværende partner på den tiden? Hvorfor/Hvorfor ikke? Anonymkode: a0aa4...201 Jeg hadde en sånn snill snill mann da jeg var 19, og jeg syns han var dørgende kjedelig. Han elsket meg så høyt og jeg klarte aldri komme på hans nivå. Hadde jeg gjort det så tror jeg jammen meg vi hadde vært gift den dag i dag. Jeg fant meg da en badboy litt senere og fikk 13 år med han. Han var snill og det var aldri noe voldt, men han holdt igjen og jeg jaktet på han og syns det var spennende helt til jeg innså at det var virkelig ikke sånn jeg ville ha det. ¨ Så kom en god og snill mann mim vei, og denne gangen var det full klaff. å har jeg det sånn jeg alltid ønsket å ha det, slik jeg så for meg livet da jeg var ung. Han har ingen røde flagg, han er 10 av 10 og han er min! Anonymkode: 4b5b9...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:11 #249 Del Skrevet i går, 06:11 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde en sånn snill snill mann da jeg var 19, og jeg syns han var dørgende kjedelig. Han elsket meg så høyt og jeg klarte aldri komme på hans nivå. Hadde jeg gjort det så tror jeg jammen meg vi hadde vært gift den dag i dag. Jeg fant meg da en badboy litt senere og fikk 13 år med han. Han var snill og det var aldri noe voldt, men han holdt igjen og jeg jaktet på han og syns det var spennende helt til jeg innså at det var virkelig ikke sånn jeg ville ha det. ¨ Så kom en god og snill mann mim vei, og denne gangen var det full klaff. å har jeg det sånn jeg alltid ønsket å ha det, slik jeg så for meg livet da jeg var ung. Han har ingen røde flagg, han er 10 av 10 og han er min! Anonymkode: 4b5b9...0b4 Tror man burde definere hva som menes med badboy på kvinneguiden 😅 Den du beskriver høres ikke særlig bad ut. Anonymkode: a03b5...2e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:13 #250 Del Skrevet i går, 06:13 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du overvurderer din egen (og andres) vurderingsevne noe voldsomt. Det er jo ofte ikke synlig for noen, jeg har ikke tall på hvor mange saker der en mann har drept kona eller hele familien, og alle som kjenner han sier at det er helt utrolig, han var jo slik en kjernekar. De riktig fæle fyrene skjuler det godt til det er for sent. Anonymkode: 49942...f37 Jada, bare dra inn de mest ekstreme tilfellene, som på ingen måte har det omfanget du forsøker å formidle her. Og hvordan i all verden er du så tett på alle partnerdrap at du vet dette? "ALLE som kjenner han", faktisk. Anonymkode: f687c...088 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:15 #251 Del Skrevet i går, 06:15 Jeg var ett lett bytte for en manipulerende, narsissistisk mann. Ble gradvis fanga. og ja, jeg hadde falt for min nåværende mann også på tiden jeg møtte eksen min. Anonymkode: dcf00...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:23 #252 Del Skrevet i går, 06:23 Jeg har nå lest gjennom hele tråden og forstår at det er badboys du mener. Overskriften og innlegget ditt var nok litt misvisende, dermed får du masse svar som er på siden av spørsmålet. Jeg har selv alltid mislikt badboys og har aldri gått etter dem (jeg har derimot vært sammen med to manipulative drittsekker som jeg skriver om tidligere i tråden), men jeg forstår jo likevel hva det er som skjer når kvinner liker badboys. Sånne menn er ofte utseendemessig kjekke, fulle av selvtillit, maskuline, seksuelle, de tør å flørte osv. Dette gjør dem spennende i noen kvinners øyne. Jeg tror mange unge kvinner kan falle for denne spenningen, sjarmen og selvtilliten, men med livserfaring forstå at sånne menn bare fører til kjærlighetssorg og svik, og dermed prøver de å finne en snillere mann istedenfor, for det er tross alt bedre med en snill og trygg mann enn en spennende og slem badboy. Er det ikke så enkelt som dette da? Hvilke andre grunner er det, liksom? Jeg kommer ikke på noen... Anonymkode: 73a2d...3d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:29 #253 Del Skrevet i går, 06:29 Fordi jeg var 18 år, og han var min første seriøse kjæreste. Jeg falt for han fordi han var kjekk, hadde utstråling og ambisjoner. Som svært skoleflink jente søkte jeg en mann med tilsvarende karakterer og planer for livet som meg. Det var først da barna kom flere år senere at jeg virkelig ble klar over hans manglende empati og de sterke narsissistiske trekkene hans. Anonymkode: 12e62...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #254 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kvinner flest vil ha snille menn, men problemet er at de mennene som fronter hardest at de er snille "good guys" (i motsetning til andre menn som de mener er bad guys), er nettopp skjulte drittsekker. For noen tar det kanskje noen forhold og erfaringer før de begynner å gjennomskue de "snille" mennene og klarer å skille dem fra de mennene som faktisk er snille og greie. De aller fleste konebankere og overgripere er verdens hyggeligste i datingfasen, og fortsetter å holde på dette imaget ute blant folk. Det er jo ikke uvanlig at menn som både slår og bryter ned dama si psykisk, er kjent for å være han kjempehyggelige og morsomme fyren ute blant folk. Hadde slemme menn vist sine dårlige sider med én gang man ble kjent med dem, hadde vel omtrent ingen damer kastet bort tid på drittsekker. Det samme gjelder menn som roter seg borti feil kvinnfolk opptil flere ganger. Anonymkode: b17f6...f23 Stemmer dette? Anonymkode: a03b5...2e6 Bare på KG, hvor mange har dybdeinnsikt i hvordan vilt fremmede tenker og oppfører seg og hva de egentlig vil. Og da spesielt kriminelle. Man kan lure på hvordan det vet så mye. Neida, de mest bastante her lever i sin egen boble uten særlig kontakt med andre overhodet, og får det meste av meningene sine fra Tusvik & Tønne. Anonymkode: f687c...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #255 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Orker ikke å se på søppelet ditt med forskning fra trust me bro university. Fint at du lager konspirasjonsteorier på nettet fra kjelleren din og at du er så lite intelligent at du faktisk tror at et kjønn har en og samme hjerne. Det søppelet du lirer av deg.. du er bare så komisk patetisk og stakkarslig.. at det faktisk er mulig.. 🤣 men du er underholdende da.. på en sånn.. at det er mulig å være så trangsynt, snever, hjernedød og lite oppegående.. jeg er virkelig fascinert at det faktisk er mulig å være så dum. 🤣 Anonymkode: c10b9...c83 Er du sånn i virkeligheten også? Må være slitsomt for de rundt deg. Anonymkode: f687c...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #256 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du/dere som svarer TS bare kunne sagt hva det har å gjøre med fremfor hva det ikke har å gjøre med, så hadde ikke denne tråden vært 12 sider. Bare et tips. Anonymkode: a03b5...2e6 Nei, årsaken til at tråden er blitt 12 sider, er for det første at det er flere kvinner som har gitt til dels lange og detaljerte svar på spørsmålet i HI. Den andre årsaken er at TS og et par andre mannlige brukere fortsetter å spørre om de samme tingene fordi de ikke vil eller evner å ta innover seg at det enkle og entyde svaret de ønsker, ikke eksisterer. Men som jeg skrev tidligere, så har jeg et klart inntrykk av at det egentlig ikke handler så mye om å forsøke å forstå problemstillingen, men heller et behov for å få bekreftet at det man tror, er riktig. Anonymkode: 5f996...38b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #257 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor tar kvinner dårlige valg? Anonymkode: 93ba3...5e6 Hvorfor er mange menn slemme, burde man heller spørre. Anonymkode: 5847b...13c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 22 timer siden #258 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis du ikke vet at menn og kvinner er fundamentalt forskjellige på dette området, foreslår jeg at du åpner en bok om temaet. Foreslår at du starter med noe lettfattelig, f.eks denne: https://en.wikipedia.org/wiki/Men_Are_from_Mars,_Women_Are_from_Venus Anonymkode: a03b5...2e6 Forklar hvorfor jeg som voksen, trygg, selvsikker og utadvendt drar flere menn enn jeg gjorde som ung, pen, slank, usikker og sjenert hvis personlighet ikke er noe som påvirker attraktivitet for menn i merkbar grad? AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så kvinner og mann er egentlig helt like da? Det er umulig å dele dem inn i grupper hvor de tenker fundamentalt forskjellig? Dette går mot all seriøs forskning på området, og mot sunn fornuft. Anonymkode: a03b5...2e6 Det er ikke sunn fornuft å mene at man er fundamentalt forskjellige på individnivå. Da hører dere ikke etter på hva kvinner forteller, eller hva menn med andre meninger forteller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #259 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): På date? De "snille" som TS snakker om er ikke på noen date. Anonymkode: a03b5...2e6 Å være snill kan få en på date. Vi møttes på nett, visste ikke hvordan han så ut. Husker ikke hva han skrev, men oppfatta ham som inntrykk som snill og normal. Han er opptatt av å bli bedre enn han var i går. Noe han tar som en selvfølge og rart at ikke alle gjør. Og som jeg synes er snilt. Anonymkode: 346ee...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #260 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): jeg forstår jo likevel hva det er som skjer når kvinner liker badboys. Sånne menn er ofte utseendemessig kjekke, fulle av selvtillit, maskuline, seksuelle, de tør å flørte osv. Dette gjør dem spennende i noen kvinners øyne. Jeg tror mange unge kvinner kan falle for denne spenningen, sjarmen og selvtilliten, men med livserfaring forstå at sånne menn bare fører til kjærlighetssorg og svik, og dermed prøver de å finne en snillere mann istedenfor, for det er tross alt bedre med en snill og trygg mann enn en spennende og slem badboy. Er det ikke så enkelt som dette da? Hvilke andre grunner er det, liksom? Jeg kommer ikke på noen... Anonymkode: 73a2d...3d4 Dette er nettopp det jeg og mange menn antar, men brukerne her inne benekter det hele tiden. Anonymkode: a0aa4...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå