thaty2kgrl Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Nå er jeg skikkelig irritert. Noen stjal veska mi for 1 måned siden så jeg måtte bestille nytt av alt. Bestilte ca 5 bankkort til sammen. Og ikke fått noe i postkassen. Fikk denne meldingen idag; " Hei! Vi har fått ditt nye bankkort i retur. Årsaken kan være at vi har feil adresse, eller at postkassen din ikke er merket med ditt navn. Av sikkerhetshensyn er kortet makulert. Du kan endre adresse og bestille nytt kort i nettbanken. Trenger du hjelp til å bestille, ta kontakt på chat eller telefon 915 04 800. " Navn står på postkassen. Adressen er riktig. I det siste så har jeg nesten ikke mottatt noe post, men samboer får alt mulig rart hele tiden.. Hva skjer?? Nå må jeg betale for nye kort og vente i 2 uker til, bare for at de kanskje ikke kommer.. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Sjekk med Posten om noen har omadressert posten din! Anonymkode: ba8b2...906 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Smaker veldig av forsøk på identitetstyveri. Men bra kortene går tilbake til utsteder i det minste. Anonymkode: e07d4...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaty2kgrl Skrevet 30. januar Forfatter #4 Del Skrevet 30. januar Omg ja! Adresse 1 på posten er en leilighet jeg leide for 1 år siden, men som jeg aldri byttet folkeregistrert adresse til. Hvordan kan de bytte til den sånn helt plutselig lenge etter jeg flyttet ut? Når jeg bodde der hadde jeg folkeregistrert adresse hos Mamma, og fikk posten der.. 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar thaty2kgrl skrev (6 minutter siden): Omg ja! Adresse 1 på posten er en leilighet jeg leide for 1 år siden, men som jeg aldri byttet folkeregistrert adresse til. Hvordan kan de bytte til den sånn helt plutselig lenge etter jeg flyttet ut? Når jeg bodde der hadde jeg folkeregistrert adresse hos Mamma, og fikk posten der.. 👀 Adresse registrert hos posten og adresse i folkeregisteret har ingen sammenheng, så du har mest sannsynlig registrert den adressen hos posten da du bodde det og aldri omregistrert den derfra. Anonymkode: af1be...ef9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar Da jeg for noen år tilbake måtte skaffe nytt kort grunna svindel, ble det også tull med at kortet aldri kom. Det viste seg at banken hadde to adresser på meg; en faktisk bostedsadresse, og en postboksadresse. Sistnevnte var sagt opp for lenge siden, men lå fortsatt i bankens systemer, og det var selvfølgelig postboksen de sendte til, flere ganger 🥴 Så sjekk skikkelig hvilken adresse banken din sender til. Husker ikke om jeg fant ut av det i nettbanken, eller om det ble oppdaga via kundeservice på telefon. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #7 Del Skrevet 31. januar Er du folkeregistrert der du bor nå? Anonymkode: f0ba7...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå