AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:17 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:17 Det har jeg sett mye av nå på noen chattesider. De er jo under 18 år, men lovlig seksuelt. Hva hadde du tenkt hvis din egen sønn på 16 år hadde søkt etter det? Hadde det vært helt ok for deg? Jeg hadde syntes det var fælt hvis min sønn drev med det. Anonymkode: b80be...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet torsdag kl 15:11 #2 Del Skrevet torsdag kl 15:11 Hva er denne homohetsen for noe? Det finnes intet homofilt miljø i Norge hvor 16 åringer på utkikk etter eldre menn er en stor del av miljøet. Heller ingen liten del av miljøet. Eller en mikroskopisk del. Det finnes ingen 16 åringer på utkikk etter eldre menn i homofile miljøer i Norge. Derimot finnes det kanskje noen 16 åringer på utkikk etter å tjene penger på å selge seg til eldre menn. Men, det er ikke en del av det homofile miljøet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:33 #3 Del Skrevet torsdag kl 15:33 Village skrev (21 minutter siden): Hva er denne homohetsen for noe? Det finnes intet homofilt miljø i Norge hvor 16 åringer på utkikk etter eldre menn er en stor del av miljøet. Heller ingen liten del av miljøet. Eller en mikroskopisk del. Det finnes ingen 16 åringer på utkikk etter eldre menn i homofile miljøer i Norge. Derimot finnes det kanskje noen 16 åringer på utkikk etter å tjene penger på å selge seg til eldre menn. Men, det er ikke en del av det homofile miljøet. Nei de er vel kanskje bi da eller bare nyskjerrig. Eneste jeg vet var at jeg skrev med en der bare for en chat som var noen å 40 nå som sa at han hadde holdt på sånn da han var 16-17 fordi han likte oppmerksomheten det ga å bli likt eller brukt av eldre menn. Han angret på det nå da og slet en del med det i ettertid. Anonymkode: b80be...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet torsdag kl 15:37 #4 Del Skrevet torsdag kl 15:37 Æsj, det er jo rett og slett misbruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Tråden er ryddet for diskriminerende ytringer. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå