AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hører alle snakker om disse Garmin-klokkene som måler (hvile)pulsen. Nå vet jeg ikke helt hvordan disse fungerer, men finnes det noe tilsvarende med applewatch? Såvidt jeg kan se, måles kun pulsen når jeg starter en treningsøkt eller bevisst går inn selv og sjekker pulsen.. Anonymkode: fd76a...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor trenger du pulsmåling hele døgnet? Denne pulsklokke hysteriet tar jo helt overhånd på endel folk.. Følg med på pulsen din med Apple Watch - Apple-kundestøtte (NO) Anonymkode: 45b2e...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Support.apple.com Trenger ikke skrive en brøkdel av innlegget for å finne svaret du lurer på der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Målet hele tiden til meg ja. Jeg gjør det fordi jeg har høyt blodtrykk. Så jeg ønsket å følge med ei stund for å se om den var lav om natten etter jeg begynte med medisiner. For jeg følte at den var konstant høy etter jeg begynte på medisiner. Men jeg ser no at det ikke stemmer. Og at jeg klarer å få den ganske så lav når jeg sover. Og det er betryggende for meg. Anonymkode: 38a1c...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå