Gå til innhold

Mannen min ansatt en kvinne i bedriften sin..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skummelt, men hva kan du gjøre? Det er jo dere kvinner som vil ha mest mulig kvinner inn i firmaene, så dette er helt i tråd med god skikk. Hun er vel en bra partner for din mann da.

Anonymkode: a3ccf...3ab

Årh, må det alltid på KG være slik at kvinner og menn må angripe hverandre som gruppe uansett hva saken gjelder.. det er så mye bitterhet der ute jeg blir skremt.

Så klart ønsker mange kvinner jobb og økonomisk selvstendighet på lik linje med menn, men det har da ikke noe med saken å gjøre.

Anonymkode: 8f03c...721

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han føler på behovet for å understreke at det kun er profesjonelt får det til å skurre for meg.

Så noe er jo galt,

enten med han eller med deg.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som om det stopper folk fra å være utro, lol.

Anonymkode: 707cf...018

Hvis han vil være utro, så kommer han til å være utro og da betyr det ikke en shit om hvem som han jobber med.  

Anonymkode: 8d109...217

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (1 minutt siden):

At han føler på behovet for å understreke at det kun er profesjonelt får det til å skurre for meg.

Så noe er jo galt,

enten med han eller med deg.

Eller så er mannen til ts vant til at hun er mistenksom og sjalu til vanlig og ville komme henne i forkjøpet med å berolige henne før hun begynte å krisemaksimere.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan hadde du taklet å ha en mann som jobbet offshore, og sov vegg i vegg med pene damer 😱😄

Du må rett og slett lande på at du har valgt å stole på ham..velger han å være utro, så er han det - det er utenfor ditt kontrollområde. Men, han har investert i deg, tror du ikke det betyr noe for ham? Jeg tenker alltid at det er ting jeg kan kontrollere, og ting jeg ikke kan kontrollere. Utroskap er en av tingene jeg ikke kan kontrollere. Men, jeg vet at dersom han hadde bedratt meg - så hadde det vært hans tap. 

Anonymkode: 2eea2...668

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Få hun ut. Har gjort samme tabbe. Hun prøver nå å ta min mann. Det er et rent helvete i heimen.

Anonymkode: 88076...2ab

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg (kvinne, 36) og samboeren min (mann, 40) har vært sammen i 10 år og gift i 6. Han har lenge jobbet med sin egen bedrift, og nå går det veldig bra økonomisk, er kjempe stolt av ham! Han driver alt alene og har lenge snakket om å få hjelp, altså å ansette noen. Bedriften hans driver med bedriftsrådgivning for næringslivet, og han har kommet i kontakt med en kvinne som passer perfekt til rollen han ser for seg.

Han nevnte henne til meg og forklarte at de skal nå jobbe tett sammen, men understreket at det er profesjonelt. Han ønsker å utvide virksomheten, og dette føles som et naturlig første steg.

Stalket hun på Facebook. Veldig attraktiv, gift og har tre barn. Føler meg utrygg... Hvorfor må det absolutt være en dame og ikke enn mann??

Overreagerer jeg?

Anonymkode: 7faa6...868

Ja du overreagerer. Hun har nok tilstrekkelig drag til å være utro med hvem det skal være så hvorfor velge sin sjef med alt det kan medføre. Hvorvidt din mann ønsker å være utro og kanskje sette bedriften over styr om ting går skeis i denne ekspansive fasen vites ikke, men det er vel direkte dumt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omg, stakkars din samboer! 
Skal han bare ansette gamle menn, liksom? 

Anonymkode: e8faa...b97

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan være at det er ulovlig for ham å ansette en mann. Jobber det for det meste andre menn i firmaet?

Anonymkode: f7b99...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan være at det er ulovlig for ham å ansette en mann. Jobber det for det meste andre menn i firmaet?

Anonymkode: f7b99...841

Leser du ikke hovedinnlegget? Mannen eier sitt eget firma, det er bare han. 

Og hun pene dama da

Anonymkode: 417a0...d45

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette blir det utroskap av så fort det blir litt varme i været. 

Vær spesielt obs hvis hun er typen som liker å gå i skjørt, gjerne truseløs. Da er det lett å ta seg en kjappis på kopirommet. 

Anonymkode: 466fd...699

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vær spesielt obs hvis hun er typen som liker å gå i skjørt, gjerne truseløs. Da er det lett å ta seg en kjappis på kopirommet. 

😂😂😂😂😂

Anonymkode: a3e54...55b

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til han at han heller burde ansette noe helt motsatt. En stygg, ugift mann uten barn. Sånn at du ikke skal føle noe særlig. 

(skjerpings, jobb med deg selv og selvtilliten din - han har valgt deg!) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis man ikke tåler at partneren jobber med noen av motsatt kjønn, kan man rett og slett ikke være i et forhold. 

Anonymkode: 1e6ad...5b7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du overreagerer veldig her. 
Eneste måten å unngå å jobbe med det motsatte kjønn på, er enten å kun være enkeltpersonsfirma, eller ha 100%kjønnsdelt arbeidsmarked (evt gå full sharia og låse inn alle damer) men siden ingen av disse løsningene er særlig realistiske- må må du faktisk aksepte han han jobber med en pen dame, på lik linje at din samboer må aksepte at du jobber sammen med en pen mann…

Anonymkode: 85878...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oi! Men de har kanskje ikke eget kopi-rom hvis det er to av dem?

Men hvis han driver et trykkeri er jo saken grei, da. 

Anonymkode: e8faa...b97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan hadde du taklet å ha en mann som jobbet offshore, og sov vegg i vegg med pene damer 😱😄

Du må rett og slett lande på at du har valgt å stole på ham..velger han å være utro, så er han det - det er utenfor ditt kontrollområde. Men, han har investert i deg, tror du ikke det betyr noe for ham? Jeg tenker alltid at det er ting jeg kan kontrollere, og ting jeg ikke kan kontrollere. Utroskap er en av tingene jeg ikke kan kontrollere. Men, jeg vet at dersom han hadde bedratt meg - så hadde det vært hans tap. 

Anonymkode: 2eea2...668

Det var vel Dagbladet som for en tid tilbake hadde et oppslag om all utroskapen som skjer offshore.

Hva TS angår får jeg følelsen av at vi har med en som kjeder seg å gjøre... Kan være reelt, men det virker litt søkt å være så redd for en gift 3-barnsmor som skal jobbe i firmaet til mannen. Der har vel TS godt innblikk, og de fleste i Norge jobber sammen med både kvinner og menn... kan like gjerne skje på en helt vanlig arbeidsplass.

Anonymkode: 121d2...d9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
got2go skrev (13 timer siden):

Eller så er mannen til ts vant til at hun er mistenksom og sjalu til vanlig og ville komme henne i forkjøpet med å berolige henne før hun begynte å krisemaksimere.

Det var vel nettopp det AllahBallah mente med at det er noe galt med trådstarter..?

Anonymkode: 43381...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror du virkelig det var heeelt tilfeldig at valget landet på hun pene unge dama?😅

Anonymkode: 417a0...d45

Er det rart man fortsatt må jobbe med likestilling i arbeidslivet når kvinner dømmes slik på utseende, og folk fortsatt tror at attraktive kvinner kun ansettes for utseende, og umulig kan være de best kvalifiserte?

Hvor leste du at hun var ung forresten? Jeg leste at hun var en gift trebarnsmor, ikke noe om alder.

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Som om det stopper folk fra å være utro, lol.

Anonymkode: 707cf...018

Hvis mannen innleder ett forhold med sin eneste ansatte, og risikerer bli sittende fast med henne uten å kunne si henne opp, så er han så stokk dum at TS uansett burde gå fra han... Han risikerer måtte legge ned hele bedriften sin dersom det skjærer seg, siden sex/forhold ikke er oppsigelsegrunn. Selv om en del menn tenker med pikken i blant, så er det få bedriftseiere som tenker så mye med pikken at de er villig til å risikere hele livsverket sitt. Da er det bedre knulle en fremmed på byen, eller på seminar...

Anonymkode: 80107...2c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At hun er gift er jo et supert tegn. Har du god intuisjon vil jo du merke dersom noe skurrer. Det som er et rødt flagg er dersom du ikke får møte denne nye, eneste ansatte, og at han eller begge blir rare og ukomfortable dersom du dukker opp på jobben og leverer lunsj o.l. Gi det tid, dersom mannen din aldri har gjort noe som får deg til å tvile så er det usikkerhet og sjalusi i deg selv. Men magefølelsen dersom man naturlig ikke er en sjalu person skal man aldri ignorere.

Anonymkode: 6c3fc...579

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...