AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Når dere oppgir referanser i et intervju, hvor mange har dere vanligvis klare på forhånd? Har dere kun tidligere ledere som referanser, eller inkluderer dere også kollegaer eller andre? Anonymkode: 1a84f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Dette syns jeg også er vanskelig. Sendte faktisk en søknad idag og la min leder som referanse. Vi har veldig god kjemi så er ikke redd hun skal si noe feil om hun blir oppringt.. Anonymkode: b11f6...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Har min nåværende sjef + formann, nærmeste leder på en tidligere jobb, samt personlig referanse som også har tilknytning til tidligere jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar TS her! Rekrutteringsbyrået måtte ha to referanser, kun fra ledere. Jeg har kun fra min nåværende leder, kunde og kollega. Fra min forrige jobb har jeg ingen, ettersom jeg var tilkallingshjelp og aldri møtte eller visste hvem lederen var. Anonymkode: 1a84f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Ja, det der kan bli vanskelig, spesielt når flere av mine tidligere lederene er døde, 2 av dem døde av hjerteinfarkt, de jobbet seg ihjel. Og den 3'dje lederen, han døde plutselig i ung alder, dødsårsaken hans er uklar for han var frisk til det siste. Noen sier han tok selvmord, andre sier han hadde overdrevet medikamentbruk og døde av det...mens en annen mente han døde av plutselig hjertestans. ... Håpløst det der når de er døde, man må jo oppgi referanse som lever da..men når de er døde blir det jo umulig... så hva gjør man da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Hadde en leder og en kollega fra daværende jobb, og en mellomleder fra en deltidsjobb. AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 16.46): Dette syns jeg også er vanskelig. Sendte faktisk en søknad idag og la min leder som referanse. Vi har veldig god kjemi så er ikke redd hun skal si noe feil om hun blir oppringt.. Anonymkode: b11f6...31b Man bør selvsagt ikke oppgi noen man tror vil si noe negativt. De fleste får vel litt inntrykk av hvordan den potensielle referansen stiller seg når man spør om de vil være referanse for den aktuelle jobben. Anonymkode: 0d385...f55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå