AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Min samboer er ingeniør og han er også en flørtete type og ser mye på andre kvinner. Han jobber i et firma som har veldig mange unge og pene unge kvinner, han har snakket om noen av dem og sagt de er pen også. Dette gjør meg usikker og jeg er ikke vant med det fra tidligere forhold heller. Jeg jobber med menn men jeg tenker ikke noe over dems utseende og hadde aldri sagt til han at en mannlig kollega var pen om jeg synes det. Er dette noen andre har opplevd eller tenker over? Anonymkode: e769a...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Er respektløst overfor partner å prate om utseendet til snertne kvinnelige kollegaer til kjæresten. Er i mine øyne også uakseptabelt å flørte når en er i forhold. Anonymkode: 57406...938 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Feilen her er jo at du har en mann som ikke klarer å holde seg til kvinnen han har valgt. Jobben hans er problemet akuratt nå, neste gang kan det være naboen. Personlig hadde jeg ikke fiksa det mentalt å ha en mann som gikk gikk rundt å kommenterte hvor fine andre damer er. Jeg har null interesse av andre menn og samboren har null interesse av andre kvinner. Noe annet hadde vært dealbreaker for oss begge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden hadde antagelig valgt en mann som viser mindre interesse for andre 😅 Det vil jo være et konstant problem med den typen. Min mann jobber på et sted det kvinneandel stadig øker, og særlig de yngste som begynner er i overvekt damer. Kunne fort gjort meg usikker, ettersom de også sendes på opplæring tett med ham, men han har verdens fineste vesen og gir meg ingen bekymringer sånn sett. Han er høflig og snill mot alle, men kaster aldri lange blikk, kommenterer ikke andre damer og flørter aldri. Alle fortjener en partner som viser såpass respekt synes jeg. Anonymkode: 647b6...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden 2 minutter siden, AnonymBruker said: hadde antagelig valgt en mann som viser mindre interesse for andre 😅 Det vil jo være et konstant problem med den typen. Min mann jobber på et sted det kvinneandel stadig øker, og særlig de yngste som begynner er i overvekt damer. Kunne fort gjort meg usikker, ettersom de også sendes på opplæring tett med ham, men han har verdens fineste vesen og gir meg ingen bekymringer sånn sett. Han er høflig og snill mot alle, men kaster aldri lange blikk, kommenterer ikke andre damer og flørter aldri. Alle fortjener en partner som viser såpass respekt synes jeg. Anonymkode: 647b6...16f Da er du en fantastisk heldig kvinne og jeg håper ikke du er bare naiv og han lurer deg Anonymkode: e769a...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er du en fantastisk heldig kvinne og jeg håper ikke du er bare naiv og han lurer deg Anonymkode: e769a...439 Mange av oss er heldige(kalles det heldig når vi strengt tatt velger selv?) å har skikkelige menn. Å automatisk tenke at andre lurer en er toxic. Menn som TS sin lurer ingen, alle ser hva han er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Jeg finnes ikke sjalu. Så jeg tenker ikke slik. Min mann møter mange i jobben. Men jeg stoler fult på han. Til det motsatte er bevist så tenker jeg ikke på det. Skjer det noe så får jeg ta tak i det da. Ikke tenke på det først. Anonymkode: 0003c...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da er du en fantastisk heldig kvinne og jeg håper ikke du er bare naiv og han lurer deg Anonymkode: e769a...439 Forferdelig trist å gå rundt og tenke sånn, da kan du jo umulig stole på noen? Han er et oppriktig godt menneske og jeg er sikker i min sak. Anonymkode: 647b6...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Og jeg jobber en plass med mange flott mannfolk. Jeg sikler imidlertid ikke på dem og sitter heller ikke og legger ut om hvor flotte de er til min mann. Til det har jeg for stor respekt for ham og hans følelser. De er ingen trussel for vårt forhold uansett. Her er det ikke damene som er problemet, men din respektløse mann og din usikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Jeg jobber med flere unge, veltrente og pene menn. Har ingen interesse av de, og det kunne nå ihvertfall ikke falt meg inn å sitte med samboer og kommentert hvor pene de er. Dette er ufint av din mann…. Anonymkode: 49645...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Jeg og samboer kunne nok lett hatt en overfladisk samtale av typen "han/hun nye på økonomi ser veldig bra ut" eller lignende, men det er på ingen måte noe gjentagende samtaletema. Anonymkode: 6ae5d...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden At du gidder å date en sånn type, ts😬 Anonymkode: c4e3d...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er du en fantastisk heldig kvinne og jeg håper ikke du er bare naiv og han lurer deg Anonymkode: e769a...439 Vet ikke hva som er mest patetisk av å søke denne typen underholdning. Eller å være sammen med en slik mann. Trist, bare trist. Anonymkode: c0e63...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Vil ikke plante en bekymring hos deg , men eksen min var sånn. Og det ble en fulltidsjobb for meg til slutt å bekymre meg. Nå er jeg sammen med en som garantert synes damene på jobb er kule og fine å legge øynene på… muligens, hva vet jeg. Men han gir meg ingen bekymring. I såfall hadde jeg merka det om han var utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå