Gå til innhold

Eggløsning selv om temperaturen ikke øker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt positive eggløsningstester tre dager i forrige uke, og masse eggløsninggslim, murringer som jeg også pleier å få rundt eggløsning.

Men, tempen har knapt økt. Den var litt under 36.50 på det jeg trodde var eggløsningsdagen, men i dagene etterpå har den ikke økt mer enn til 36.55 og til 36.60. 36.62 i dag, som er 5 eller 6DPO.

Er det usannsynlig at eggløsning skjedde denne syklusen? Har tempet i over ett år, og alltid fått økning i temp dagen etter antatt eggløsning.

Anonymkode: ea5b5...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper kroppen prøvde på eggløsning, men faila. Ville fortsatt å tracke og se om kroppen prøver igjen :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har hatt positive eggløsningstester tre dager i forrige uke, og masse eggløsninggslim, murringer som jeg også pleier å få rundt eggløsning.

Men, tempen har knapt økt. Den var litt under 36.50 på det jeg trodde var eggløsningsdagen, men i dagene etterpå har den ikke økt mer enn til 36.55 og til 36.60. 36.62 i dag, som er 5 eller 6DPO.

Er det usannsynlig at eggløsning skjedde denne syklusen? Har tempet i over ett år, og alltid fått økning i temp dagen etter antatt eggløsning.

Ville nok fortsette å tempe. At eggløsning kanskje kommer snart 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pudderrosa skrev (20 minutter siden):

Tipper kroppen prøvde på eggløsning, men faila. Ville fortsatt å tracke og se om kroppen prøver igjen :)

mommyaka skrev (4 minutter siden):

Ville nok fortsette å tempe. At eggløsning kanskje kommer snart 

Vil jeg da kunne få nye positive eggløsningstester igjen også? Eller bare at jeg ser det på tempen? At kroppen ikke vil få en ny LH-surge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vil jeg da kunne få nye positive eggløsningstester igjen også? Eller bare at jeg ser det på tempen? At kroppen ikke vil få en ny LH-surge?

Rn test vil jo bare vise deg at du kan få eggløsning... temperatur vil vise at du fått eggløsning:) så jeg ville iallefall gått mer etter temperaturen. Men du kan nok få positive tester igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, da bør du få nye positive tester :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
mommyaka skrev (8 timer siden):

Rn test vil jo bare vise deg at du kan få eggløsning... temperatur vil vise at du fått eggløsning:) så jeg ville iallefall gått mer etter temperaturen. Men du kan nok få positive tester igjen 

Pudderrosa skrev (6 timer siden):

Ja, da bør du få nye positive tester :) 

Sånn ser grafen ut, helt annerledes enn alle andre jeg har hatt med tydelig økning. Tok en eltest i dag, tydelig negativ. Kan det hende at mens kommer før ny eggløsning kommer kanskje? 

IMG_6064.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt få målepunkter før opk på den grafen for å kunne si så mye om før nivået :) men hvis punktet fra dag 13 er representativt tipper jeg kroppen har prøvd på eggløsning, men ikke fått det til. Da vil du få negative tester til kroppen prøver igjen, da kommer mensen like lenge etter eggløsning som den pleier å gjøre. Tror ikke mens uten eggløsning er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pudderrosa skrev (10 minutter siden):

Litt få målepunkter før opk på den grafen for å kunne si så mye om før nivået :) men hvis punktet fra dag 13 er representativt tipper jeg kroppen har prøvd på eggløsning, men ikke fått det til. Da vil du få negative tester til kroppen prøver igjen, da kommer mensen like lenge etter eggløsning som den pleier å gjøre. Tror ikke mens uten eggløsning er mulig?

Vet ikke om det er unntak, men har lest at man får mens selv i sykluser uten eggløsning. Gjenstår å se. Har et lite håp om at CD14 hadde en mye lavere temp, slik at CD15 var 0.2 grader høyere kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...