Gå til innhold

Eggløsning selv om temperaturen ikke øker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt positive eggløsningstester tre dager i forrige uke, og masse eggløsninggslim, murringer som jeg også pleier å få rundt eggløsning.

Men, tempen har knapt økt. Den var litt under 36.50 på det jeg trodde var eggløsningsdagen, men i dagene etterpå har den ikke økt mer enn til 36.55 og til 36.60. 36.62 i dag, som er 5 eller 6DPO.

Er det usannsynlig at eggløsning skjedde denne syklusen? Har tempet i over ett år, og alltid fått økning i temp dagen etter antatt eggløsning.

Anonymkode: ea5b5...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper kroppen prøvde på eggløsning, men faila. Ville fortsatt å tracke og se om kroppen prøver igjen :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har hatt positive eggløsningstester tre dager i forrige uke, og masse eggløsninggslim, murringer som jeg også pleier å få rundt eggløsning.

Men, tempen har knapt økt. Den var litt under 36.50 på det jeg trodde var eggløsningsdagen, men i dagene etterpå har den ikke økt mer enn til 36.55 og til 36.60. 36.62 i dag, som er 5 eller 6DPO.

Er det usannsynlig at eggløsning skjedde denne syklusen? Har tempet i over ett år, og alltid fått økning i temp dagen etter antatt eggløsning.

Ville nok fortsette å tempe. At eggløsning kanskje kommer snart 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pudderrosa skrev (20 minutter siden):

Tipper kroppen prøvde på eggløsning, men faila. Ville fortsatt å tracke og se om kroppen prøver igjen :)

mommyaka skrev (4 minutter siden):

Ville nok fortsette å tempe. At eggløsning kanskje kommer snart 

Vil jeg da kunne få nye positive eggløsningstester igjen også? Eller bare at jeg ser det på tempen? At kroppen ikke vil få en ny LH-surge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vil jeg da kunne få nye positive eggløsningstester igjen også? Eller bare at jeg ser det på tempen? At kroppen ikke vil få en ny LH-surge?

Rn test vil jo bare vise deg at du kan få eggløsning... temperatur vil vise at du fått eggløsning:) så jeg ville iallefall gått mer etter temperaturen. Men du kan nok få positive tester igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, da bør du få nye positive tester :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mommyaka skrev (8 timer siden):

Rn test vil jo bare vise deg at du kan få eggløsning... temperatur vil vise at du fått eggløsning:) så jeg ville iallefall gått mer etter temperaturen. Men du kan nok få positive tester igjen 

Pudderrosa skrev (6 timer siden):

Ja, da bør du få nye positive tester :) 

Sånn ser grafen ut, helt annerledes enn alle andre jeg har hatt med tydelig økning. Tok en eltest i dag, tydelig negativ. Kan det hende at mens kommer før ny eggløsning kommer kanskje? 

IMG_6064.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...