AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Har hatt positive eggløsningstester tre dager i forrige uke, og masse eggløsninggslim, murringer som jeg også pleier å få rundt eggløsning. Men, tempen har knapt økt. Den var litt under 36.50 på det jeg trodde var eggløsningsdagen, men i dagene etterpå har den ikke økt mer enn til 36.55 og til 36.60. 36.62 i dag, som er 5 eller 6DPO. Er det usannsynlig at eggløsning skjedde denne syklusen? Har tempet i over ett år, og alltid fått økning i temp dagen etter antatt eggløsning. Anonymkode: ea5b5...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Tipper kroppen prøvde på eggløsning, men faila. Ville fortsatt å tracke og se om kroppen prøver igjen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har hatt positive eggløsningstester tre dager i forrige uke, og masse eggløsninggslim, murringer som jeg også pleier å få rundt eggløsning. Men, tempen har knapt økt. Den var litt under 36.50 på det jeg trodde var eggløsningsdagen, men i dagene etterpå har den ikke økt mer enn til 36.55 og til 36.60. 36.62 i dag, som er 5 eller 6DPO. Er det usannsynlig at eggløsning skjedde denne syklusen? Har tempet i over ett år, og alltid fått økning i temp dagen etter antatt eggløsning. Anonymkode: ea5b5...47f Ville nok fortsette å tempe. At eggløsning kanskje kommer snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Pudderrosa skrev (20 minutter siden): Tipper kroppen prøvde på eggløsning, men faila. Ville fortsatt å tracke og se om kroppen prøver igjen mommyaka skrev (4 minutter siden): Ville nok fortsette å tempe. At eggløsning kanskje kommer snart Vil jeg da kunne få nye positive eggløsningstester igjen også? Eller bare at jeg ser det på tempen? At kroppen ikke vil få en ny LH-surge? Anonymkode: ea5b5...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vil jeg da kunne få nye positive eggløsningstester igjen også? Eller bare at jeg ser det på tempen? At kroppen ikke vil få en ny LH-surge? Anonymkode: ea5b5...47f Rn test vil jo bare vise deg at du kan få eggløsning... temperatur vil vise at du fått eggløsning:) så jeg ville iallefall gått mer etter temperaturen. Men du kan nok få positive tester igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil jeg da kunne få nye positive eggløsningstester igjen også? Eller bare at jeg ser det på tempen? At kroppen ikke vil få en ny LH-surge? Anonymkode: ea5b5...47f Ja, da bør du få nye positive tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #7 Del Skrevet 12 minutter siden mommyaka skrev (8 timer siden): Rn test vil jo bare vise deg at du kan få eggløsning... temperatur vil vise at du fått eggløsning:) så jeg ville iallefall gått mer etter temperaturen. Men du kan nok få positive tester igjen Pudderrosa skrev (6 timer siden): Ja, da bør du få nye positive tester Sånn ser grafen ut, helt annerledes enn alle andre jeg har hatt med tydelig økning. Tok en eltest i dag, tydelig negativ. Kan det hende at mens kommer før ny eggløsning kommer kanskje? Anonymkode: ea5b5...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå