Gå til innhold

Ser du av og til en mann du vil ha sex med ved første øyekast?

AnonymBruker

Ser du av og til en mann du vil ha sex med ved første øyekast?  

95 stemmer

1. 1. Ser du av og til en mann du vil ha sex med ved første øyekast?

• Ja
      49
    • Nei
      46

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil først høre hva som kommer ut av munnen på mannen. Ingen mann er attraktiv nok i mine øyne til at jeg vil ha sex med ham kun basert på utseende. Det har aldri skjedd og kommer aldri til å skje.

K40

Anonymkode: 491dd...632

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva går igjen hos disse mennene?

Anonymkode: 23854...ffc

Si det. Ustrålingen, blikket, selvtilliten bla. Jeg har troen på at enkelte har man den elstriske tiltrekkningen til. Jeg merker det ila et par min om jeg har lyst å kysse fyren. Sjarm og personlighet kommer man langt med😊

Anonymkode: 32fc2...d73

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Si det. Ustrålingen, blikket, selvtilliten bla. Jeg har troen på at enkelte har man den elstriske tiltrekkningen til. Jeg merker det ila et par min om jeg har lyst å kysse fyren. Sjarm og personlighet kommer man langt med😊

Det hjerlper ikke kun å være kjekk/fin foresten. Merker fort om fyren er høy på seg selv. En lunefunn sjarmerende mann med humor jatakk🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jo jeg ser en mann og tenker litt humoristisk "I totlally would", og så hender det han åpner munnen og tanken ender seg til "Nope!" i neste sekund. Det hender oftere at jeg ikke finner en mann seksuelt attraktiv, og så blir vi kjent og han blir verdens flotteste. Jeg har en på jobb som jeg aldri ville snudd meg etter utseendemessig, men han har en utrolig sexy stemme og et behagelig vesen som gjør at jeg kanskje ville vurdert det likevel (han er gift så har ingen intensjon om å teste det ut 😇).

Utseende er det første man reagerer på, enten det er positivt, negativt eller nøytralt, men personlighet, utstråling, lukt, kroppsspråk etc. kicker jo ganske raskt inn om man ikke bare passerer dem tilfeldig på gata. Det jeg synes er skummelt er hvor mange som vil la et fint utseende overstyre alle motforestillinger og røde flagg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er flere damer som svarte Ja enn jeg trodde. Nesten alle kommentarene jeg har lest sier de først må bli bedre kjent.

Det er vel fordi mange menn svarer tipper jeg.

Anonymkode: e8cad...611

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange damer sier de først må bli kjent med mannen før de ønsker det, så hvor vsnlig er det at ønsket er umiddelbart?

Det er faktisk veldig sjeldent jeg opplever å ønske det. Det har skjedd en gang etter at jeg gikk fra min X. Ihvertfall som en tiltrekning som vekket noe i meg. Berørte meg. Så han fikk meg til å lete høyt og lavt 🫣 Det er helt utrolig hva et blikk kan gjøre. Følte han vekket meg fra de døde 🫣 Så han inspirerte meg. Før jeg møtte han så var sexlysten så og si null. Han sa nesten ingenting. Trengte ikke det han. Så han gjorde inntrykk på meg. Så har jeg bare fortsatt med å la meg inspirere av musikk, og gode varme relasjoner. Jeg er ei nysgjerrig og søkende dame. Liker å finne ut av ting og sammenhenger selv. Spesielt sammenhenger er jeg veldig opptatt av. Hva hører til hvor, og hvor hører det til. Det kan være en spennende prosess i seg selv, om man tør å kjenne på det. Jeg blir kjent med meg selv og andre ved å presentere meg selv slik jeg liker best. Så er jeg ekstremt selektiv og sær, i hvem jeg velger i forhold til potensialet, for jeg blir så berørt av andre mennesker. 

Screenshot_20250123-193657.png

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje, kanskje ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

45 år, har aldri noen sinne opplevd å tenne på en mann på grunn av utseendet. 

Jeg kan lett se om jeg synes en mann er vakker, eller om han er vakker etter vår tids standard (ikke alltid disse overlapper), men da er det litt som å se på en nydelig utsikt over flott natur. Fint å se på men jeg tenner ikke. 

Jeg trenger heller ikke nødvendigvis bli veldig godt kjent med en mann for å tenne, men jeg må få et inntrykk av hvem han er som person. Selv om det bare er som observatør (folk på tv, eller i periferien i mitt liv). 

Anonymkode: 92cf8...dd7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Veldig lei denne unnskyldningen hver gang dere får "flaue" svar.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det kan skje. Men det er langt mellom de, ikke noe som skjer årlig. 

Anonymkode: ae20b...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det har skjedd flere ganger. Noen ganger har jeg ligget med dem, inkludert nåværende som er kjæresten min.

Anonymkode: d95ac...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

45 år, har aldri noen sinne opplevd å tenne på en mann på grunn av utseendet. 

Jeg kan lett se om jeg synes en mann er vakker, eller om han er vakker etter vår tids standard (ikke alltid disse overlapper), men da er det litt som å se på en nydelig utsikt over flott natur. Fint å se på men jeg tenner ikke. 

Jeg trenger heller ikke nødvendigvis bli veldig godt kjent med en mann for å tenne, men jeg må få et inntrykk av hvem han er som person. Selv om det bare er som observatør (folk på tv, eller i periferien i mitt liv). 

Anonymkode: 92cf8...dd7

Tenner ikke på utseendet. Øynene hans tenner meg veldig. De er sjelens speil. Jeg kan se mennesker fra innsiden ut, så jeg tenner på det han sier, men egentlig ikke sier 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke kun ved utseende, men putt sammen er bra utseende, sjarm og god humor så er jeg solgt! 

Anonymkode: 125d1...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kunne fint hatt sex med de fleste menn jeg, med mindre de er bittesmå (jeg er høy) eller er sykelig overvektige. Så ja, jeg ser menn jeg kunne hatt sex med daglig. 

Anonymkode: 4ee80...575

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva går igjen hos disse mennene?

Kan være ulike ting:

Utseende

Sjarme

Utstråling 

Noe udefinerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (4 minutter siden):

Tenner ikke på utseendet. Øynene hans tenner meg veldig. De er sjelens speil. Jeg kan se mennesker fra innsiden ut, så jeg tenner på det han sier, men egentlig ikke sier 😂

Øynene er vel en del av utseendet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Øynene er vel en del av utseendet? 

Det handler om utstråling. Jeg har feks ingen preferanse når det kommer til fargen på øynene. Hadde jeg hatt det så hadde det vært mer fokus på utseende. Ihvertfall slik jeg tenker om det. 

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjedde for 30 år siden. Jeg så ham tvers over rommet og fikk en umiddelbar fysisk reaksjon. Vi er lykkelig gift!

Anonymkode: 90ae7...fe7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det skjedde for 30 år siden. Jeg så ham tvers over rommet og fikk en umiddelbar fysisk reaksjon. Vi er lykkelig gift!

Anonymkode: 90ae7...fe7

Kjærlighet ved første blikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Måtte vært som ung. Og Matt Dillon da.

IMG_4522.jpeg

IMG_4521.jpeg

Anonymkode: 85619...497

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...