AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Jeg la ut annonse på Finn og Facebook hvor jeg selger forskjellige klær som treningstights, treningsbh og lignende. Fikk henvendelser overraskende fort da jeg sjeldent legger ut noe for salg. Jeg vet ikke om det bare er meg, men får en litt merkelig følelse da det kun er menn som tar kontakt med meg. Gjerne menn i 40 og 50-årene? Han ene er litt pågående i tillegg. Er gjerne ikke så mye info om de, noen har ikke profilbilder og andre framstår single. Bare jeg som har hengt for mye på internett eller kan jeg se på dette som noe uskyldig? Anonymkode: 121a0...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Hvorfor gidder du å chatte med de hvis du er skeptisk? Anonymkode: bf59a...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor gidder du å chatte med de hvis du er skeptisk? Anonymkode: bf59a...3cc Jeg gjør ikke det, stoppa å svare flere. Er du en av de?😜 Anonymkode: 121a0...0ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Har du lagt ut bilde av at du har på deg klærne? Eller har du bare bilder av kun klærne? Anonymkode: fe1ba...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du lagt ut bilde av at du har på deg klærne? Eller har du bare bilder av kun klærne? Anonymkode: fe1ba...ab8 Kun klær. Anonymkode: 121a0...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kun klær. Anonymkode: 121a0...0ac Kanskje de vil lukte på klærne. Mange ekle gærninger der ute. Personlig hadde jeg ikke solgt treningsklær som passet til meg, til en mann som åpenbart ikke skulle bruke disse selv. Anonymkode: fe1ba...ab8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar spiller det noen rolle om du får betalt for tøyet du selger? Anonymkode: f0b27...28e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje de vil lukte på klærne. Mange ekle gærninger der ute. Personlig hadde jeg ikke solgt treningsklær som passet til meg, til en mann som åpenbart ikke skulle bruke disse selv. Anonymkode: fe1ba...ab8 Sluttet å svare han ene etter han sa "str x passer meg best, hvis det er stretch". Er det diskriminering hvis jeg skriver "selger kun til kvinner" i annonsen? Anonymkode: 121a0...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): spiller det noen rolle om du får betalt for tøyet du selger? Anonymkode: f0b27...28e Tydeligvis, ellers hadde jeg ikke opprettet tråden. Anonymkode: 121a0...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #10 Del Skrevet 30. januar Jeg har ikke egen profil på Finn, men det hender at jeg ber mannen min om å sende en henvendelse hvis jeg ser noe jeg ønsker å kjøpe. Du tror ikke at det kan være noe slikt da, at de svarer på annonsen på vegne av kone, kjæreste, datter eller lignende? Anonymkode: ae0ff...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke egen profil på Finn, men det hender at jeg ber mannen min om å sende en henvendelse hvis jeg ser noe jeg ønsker å kjøpe. Du tror ikke at det kan være noe slikt da, at de svarer på annonsen på vegne av kone, kjæreste, datter eller lignende? Anonymkode: ae0ff...c27 Jo det er det jeg håper på, så derfor jeg lurer på om jeg kan være farget av internett 😅 Anonymkode: 121a0...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #12 Del Skrevet 30. januar Det er vel ett fett hvilket kjønn som kjøper, så lenge du får solgt klærne. Men hvis de begynner å be om ekstra tjenester, som at du poserer i klærne og lignende, ignorerer du de videre. Anonymkode: c0eed...c34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #13 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo det er det jeg håper på, så derfor jeg lurer på om jeg kan være farget av internett 😅 Anonymkode: 121a0...0ac Siden du laget denne tråden vil jeg si at det er en fare for at du kan være farget av internett ja Hadde du ikke vært det, hadde du ikke tenkt tanken at dette var noe å reagere på en gang. Men det er ikke nødvendigvis galt å være litt skeptisk, og tenke seg om to ganger når man ser noe man reagerer på. Jeg ville spurt meg selv om hvilke konsekvenser det har for meg om en mann kjøper treningstøyet mitt. Vil det gå ut over meg på noen måte? Hvis jeg ikke ser noen åpenbare negative konsekvenser, og det ikke vil gå ut over meg på noen måte, er det egentlig ikke så mye mer å tenke på. Anonymkode: ae0ff...c27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #14 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sluttet å svare han ene etter han sa "str x passer meg best, hvis det er stretch". Er det diskriminering hvis jeg skriver "selger kun til kvinner" i annonsen? Anonymkode: 121a0...0ac Synes ikke det er diskriminering. Men de kan jo utgi seg for å være kvinner likevel. Jeg hadde heller solgt på Tise. Anonymkode: fe1ba...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #15 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes ikke det er diskriminering. Men de kan jo utgi seg for å være kvinner likevel. Jeg hadde heller solgt på Tise. Anonymkode: fe1ba...ab8 Har hørt om Tise. Skal sjekke ut den appen. Anonymkode: 121a0...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #16 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg ville spurt meg selv om hvilke konsekvenser det har for meg om en mann kjøper treningstøyet mitt. Vil det gå ut over meg på noen måte? Hvis jeg ikke ser noen åpenbare negative konsekvenser, og det ikke vil gå ut over meg på noen måte, er det egentlig ikke så mye mer å tenke på. Anonymkode: ae0ff...c27 Jeg liker ikke tanken på det. Syns det er ekkelt. Anonymkode: 121a0...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #17 Del Skrevet 31. januar Jeg vil anbefale deg å heller selge klær på tise. Har kun vært i kontakt med andre kvinner på tise, mens på finn blir jeg kontaktet av menn som tydeligvis tror at finn = tinder. Anonymkode: 2cc4b...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå