AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Jeg er i begynnelsen av 50 årene, og har lastet ned et par datingapper, alderspreferanser er 48-56. Mange menn har barisbilder de har tatt foran speilet på badet, noe som er latterlig, eller har kun bilder med solbriller på. Fått en del matcher, og har både chattet med, og møtt noen menn, som tilsynelatende har virket normale og oppegående,men... det virker som at folkeskikk og den sosiale intelligensen har forsvunnet med hårfestet. De fremstår som hormonelle tenåringer med en tanke i hodet. Hvorfor er de så desperate? Er de redde for at snoppen snart ikke virker mer, og de må få seg et ligg kjappest mulig? Har ved et par anledninger takket for meg, når de begynner med denne praten og oppførselen. Middelaldrende menn... Skjerp dere! Anonymkode: 41e10...a26 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Det er ikke bare de rundt 50 som er sånn, så det er nok ofte bare en mannfolkgreie 🙈 Anonymkode: 2f100...960 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er i begynnelsen av 50 årene, og har lastet ned et par datingapper, alderspreferanser er 48-56. Mange menn har barisbilder de har tatt foran speilet på badet, noe som er latterlig, eller har kun bilder med solbriller på. Fått en del matcher, og har både chattet med, og møtt noen menn, som tilsynelatende har virket normale og oppegående,men... det virker som at folkeskikk og den sosiale intelligensen har forsvunnet med hårfestet. De fremstår som hormonelle tenåringer med en tanke i hodet. Hvorfor er de så desperate? Er de redde for at snoppen snart ikke virker mer, og de må få seg et ligg kjappest mulig? Har ved et par anledninger takket for meg, når de begynner med denne praten og oppførselen. Middelaldrende menn... Skjerp dere! Anonymkode: 41e10...a26 Jeg har prøvd Tinder og mange menn i 30-årene er sånn også 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er i begynnelsen av 50 årene, og har lastet ned et par datingapper, alderspreferanser er 48-56. Mange menn har barisbilder de har tatt foran speilet på badet, noe som er latterlig, eller har kun bilder med solbriller på. Fått en del matcher, og har både chattet med, og møtt noen menn, som tilsynelatende har virket normale og oppegående,men... det virker som at folkeskikk og den sosiale intelligensen har forsvunnet med hårfestet. De fremstår som hormonelle tenåringer med en tanke i hodet. Hvorfor er de så desperate? Er de redde for at snoppen snart ikke virker mer, og de må få seg et ligg kjappest mulig? Har ved et par anledninger takket for meg, når de begynner med denne praten og oppførselen. Middelaldrende menn... Skjerp dere! Anonymkode: 41e10...a26 Kan ikke vente på å ikke matche med deg. Anonymkode: 8d2af...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er i begynnelsen av 50 årene, og har lastet ned et par datingapper, alderspreferanser er 48-56. Mange menn har barisbilder de har tatt foran speilet på badet, noe som er latterlig, eller har kun bilder med solbriller på. Fått en del matcher, og har både chattet med, og møtt noen menn, som tilsynelatende har virket normale og oppegående,men... det virker som at folkeskikk og den sosiale intelligensen har forsvunnet med hårfestet. De fremstår som hormonelle tenåringer med en tanke i hodet. Hvorfor er de så desperate? Er de redde for at snoppen snart ikke virker mer, og de må få seg et ligg kjappest mulig? Har ved et par anledninger takket for meg, når de begynner med denne praten og oppførselen. Middelaldrende menn... Skjerp dere! Anonymkode: 41e10...a26 Som mann på din alder kan jeg bare si det samme tilbake. Virker som om middelaldrende damer lever ut det livet de hadde (eller kanskje aldri hadde) som unge og har sex med menn i hytt og pine. Hvis jeg ikke er spennende nok, raskt nok på chat, så forsvinner de som dugg for solen. Jeg har ikke barisbilder eller bilder av døde dyr, biler eller alt det der og jeg er ute etter noe seriøst, så jeg starter en seriøs samtale for å forstå hvem du er. Det filtrerer bort 9 av 10 damer ganske raskt. Det finnes noen få seriøse damer på dating-apper, men du skal lete lenge etter dem. Anonymkode: 4d4a1...a8b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Som mann på din alder kan jeg bare si det samme tilbake. Virker som om middelaldrende damer lever ut det livet de hadde (eller kanskje aldri hadde) som unge og har sex med menn i hytt og pine. Hvis jeg ikke er spennende nok, raskt nok på chat, så forsvinner de som dugg for solen. Jeg har ikke barisbilder eller bilder av døde dyr, biler eller alt det der og jeg er ute etter noe seriøst, så jeg starter en seriøs samtale for å forstå hvem du er. Det filtrerer bort 9 av 10 damer ganske raskt. Det finnes noen få seriøse damer på dating-apper, men du skal lete lenge etter dem. Anonymkode: 4d4a1...a8b Ja det går nok begge veier, men er bare en smule overrasket over adferden til voksne folk. Har det noe med selve settingen å gjøre? At det er en datingapp? At mye av den grunnleggende respekten forsvinner ? Anonymkode: 41e10...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Som mann på din alder kan jeg bare si det samme tilbake. Virker som om middelaldrende damer lever ut det livet de hadde (eller kanskje aldri hadde) som unge og har sex med menn i hytt og pine. Hvis jeg ikke er spennende nok, raskt nok på chat, så forsvinner de som dugg for solen. Jeg har ikke barisbilder eller bilder av døde dyr, biler eller alt det der og jeg er ute etter noe seriøst, så jeg starter en seriøs samtale for å forstå hvem du er. Det filtrerer bort 9 av 10 damer ganske raskt. Det finnes noen få seriøse damer på dating-apper, men du skal lete lenge etter dem. Anonymkode: 4d4a1...a8b Facebook dating er etter min mening langt bedre enn Tinder. Tinder gir deg drøssevis av forslag som ikke hører inn under egne preferanser, særlig mtp avstand, og den sier at du ikke har flere forslag i ditt område... Noe som ikke er sant, men de "mater" dem ut over en laaaang periode. Og i mellomtiden kan du sveipe på folk som bor 10 mil unna, eller mer, velbekomme liksom. Jeg tror de fleste damer som skriver at de er seriøse faktisk er det. Samtidig synes jeg det er feil å snakke nedsettende om både menn og kvinner som ønsker seg en flørt eller bare sex, det er en ærlig sak å skrive at man søker etter noe casual.. Er du ikke intr så sveip videre. Kvinner må også få lov til å være seksuelle vesner. Anonymkode: 72dfb...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): det virker som at folkeskikk og den sosiale intelligensen har forsvunnet med hårfestet. Nei, det har gått i dragsuget inn i internett og blitt borte. Tror ikke det kommer tilbake heller Anonymkode: 2393e...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 30. januar #9 Del Skrevet 30. januar (endret) AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ja det går nok begge veier, men er bare en smule overrasket over adferden til voksne folk. Har det noe med selve settingen å gjøre? At det er en datingapp? At mye av den grunnleggende respekten forsvinner ? Anonymkode: 41e10...a26 Jeg tror du er inne på noe der 😊 man ser ikke personen i andre enden og da mister en del folk hemningene fordi at de kan ikke se reaksjonen til den andre 😅 det er jo ganske velkjent at en del sier ting på nettet som de aldri ville sagt i virkeligheten. (Og jeg tror absolutt dette gjelder mange damer også.. bare så det er sagt..) Endret 30. januar av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #10 Del Skrevet 30. januar Menn tar som regel ikke noe særlig med selfies, eller bilder med kompiser, sånn som damer gjør. Når ekteskapet havarerer i førtiåra, og de skal ut på datingappene, er de totalt nybegynnere på sånt, og vet ikke helt åssen de skal presentere seg selv. Da blir det barisbilder, fiskeholding og solbriller i bilen. Er best å bare himle litt med øynene over det. Det er ikke noe vond vilje i det, de vil ikke plage deg, de er bare ikke så erfarne på bilder som du er. Anonymkode: ad796...ce8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Del Skrevet 30. januar Som mann ser jeg også kvinner på Tinder som kun har bilder med solbriller. Jeg ser fiskeholdingen også. Så er det andre ting da. Bunaden og hopping på stranden. Bilder fra Sats der treningstøyet ser ut som om det malt på kroppen, men vennligst ikke se på meg som et sexobjekt din ekle gris. (men helst gjør det og lik meg, jeg svarer ikke, men samler på tusenvis av likes for å validere selvbildet mitt). Anonymkode: 8d2af...d3e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #12 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det har gått i dragsuget inn i internett og blitt borte. Tror ikke det kommer tilbake heller Anonymkode: 2393e...338 Jupp. Dette. Anonymkode: 3de13...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #13 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er i begynnelsen av 50 årene, og har lastet ned et par datingapper, alderspreferanser er 48-56. Mange menn har barisbilder de har tatt foran speilet på badet, noe som er latterlig, eller har kun bilder med solbriller på. Fått en del matcher, og har både chattet med, og møtt noen menn, som tilsynelatende har virket normale og oppegående,men... det virker som at folkeskikk og den sosiale intelligensen har forsvunnet med hårfestet. De fremstår som hormonelle tenåringer med en tanke i hodet. Hvorfor er de så desperate? Er de redde for at snoppen snart ikke virker mer, og de må få seg et ligg kjappest mulig? Har ved et par anledninger takket for meg, når de begynner med denne praten og oppførselen. Middelaldrende menn... Skjerp dere! Anonymkode: 41e10...a26 Om du bare treffer på menn som vil snakke og komme rett til sex så er det fordi de ikke anser deg som bra nok til noe annet. Er ikke mannfolka som er problemet. Du må bare akseptere at slik er det. Alle vil ikke ha forhold med deg. Anonymkode: 3712c...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå