AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Vi skal reise til Dubai på lørdag. Det er varmt der men tenker det kan bli kaldt på flyet?? lurer på hvordan 3 åringen skal kle på seg. Hun vil ha på kjole med korte ermer og sånn kort tights under. Er det greit å gå med dette antrekket på gardermoen og så på flyet? Eller vil hun fryse? Jeg vil at hun skal bruke sånn jogge dress (bukse og genser) men hun er en kjole gladjente Anonymkode: ae9c2...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Har du aldri flydd før? Det er jo ikke kaldt i flyet. Anonymkode: 65329...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Det kan jo være litt kaldt på Gardermoen, (og på flyet) så hun kan jo ha en jakke/cardigan over. God tur! Anonymkode: be545...b11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du aldri flydd før? Det er jo ikke kaldt i flyet. Anonymkode: 65329...463 Jo mange ganger spørs når på året man reiser. Har opplevd at det kan være kaldt fordi de har på AC Ts Anonymkode: ae9c2...58e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Fløy hjem fra Asia for noen dager siden, det kan bli litt kjølig spesielt om man er trøtt eller har sovet. Man får teppe i setet som man kan ha over seg, men ville tatt med en collegegenser eller lignende i håndbagasjen for sikkerhets skyld Anonymkode: cb898...da2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du aldri flydd før? Det er jo ikke kaldt i flyet. Anonymkode: 65329...463 Vel, hvis du ikke har opplevd at det kan komme gufser av kulde i et fly før avgang, da er det tydelig at det er du som aldri har flydd før. Til TS, 90 % av tiden er det varmt på flyet, men det kan bli kjølig i noen minutter før avgang. Dessuten er det tilgang på tepper om barnet fryser på turen. Anonymkode: 0a233...5ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Hun kan jo ikke gå sånn når dere går ut av huset for å dra til gardemoen, for det er det jo for kaldt til vel? Så lokk henne med noe annet, det er bedre å kle av enn å kle på, for da har hun allerede blitt kald, og det er kjedelig om hun blir forkjølet allerede på starten av ferien. Anonymkode: 71c74...d33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Ta med ett joggesett i håndbagasjen? Jeg syns alltid det er grusomt kaldt på fly. Reiser aldri til varmere strøk i sommerklær. Alltid langbukser også bytter jeg på toalettet 20-30 min før landing. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har du aldri flydd før? Det er jo ikke kaldt i flyet. Anonymkode: 65329...463 har du flydd før? Det er alltid kaldt på flyet! Jeg hadde pakket med meg et lite fleece teppe TS.. OG ullsokker de tar ikke så stor plass.. Jeg har alltid med meg et skjerf som kan åpnes og brukes til formålet og har alltid fått bruk for det.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden PurpleTuliip skrev (1 minutt siden): Ta med ett joggesett i håndbagasjen? Jeg syns alltid det er grusomt kaldt på fly. Reiser aldri til varmere strøk i sommerklær. Alltid langbukser også bytter jeg på toalettet 20-30 min før landing. Så det blir lang dokø... Anonymkode: 8c159...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi skal reise til Dubai på lørdag. Det er varmt der men tenker det kan bli kaldt på flyet?? lurer på hvordan 3 åringen skal kle på seg. Hun vil ha på kjole med korte ermer og sånn kort tights under. Er det greit å gå med dette antrekket på gardermoen og så på flyet? Eller vil hun fryse? Jeg vil at hun skal bruke sånn jogge dress (bukse og genser) men hun er en kjole gladjente Anonymkode: ae9c2...58e Ja det kan bli det. Reiste til og fra India og vi frøs pga aircondition var på. Ville hatt med sjal eventuelt siden det ikke tar så stor plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det blir lang dokø... Anonymkode: 8c159...d84 Ja, jeg bruker jo evig tid på å ta av/på en bukse og bytte ut med shorts/skjørt. 😂 det tar meg kanskje 20 sekunder lengre enn hva jeg allerede bruker når jeg bare skal tisse, så du kan slappe helt av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har du aldri flydd før? Det er jo ikke kaldt i flyet. Anonymkode: 65329...463 Må nesten spørre deg det samme spørsmålet, for temperaturer på fly varierer stort. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så det blir lang dokø... Anonymkode: 8c159...d84 dokø av at noen bruker ett minutt på å bytte bukse? Neppe det som skaper dokø at en person velger dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi skal reise til Dubai på lørdag. Det er varmt der men tenker det kan bli kaldt på flyet?? lurer på hvordan 3 åringen skal kle på seg. Hun vil ha på kjole med korte ermer og sånn kort tights under. Er det greit å gå med dette antrekket på gardermoen og så på flyet? Eller vil hun fryse? Jeg vil at hun skal bruke sånn jogge dress (bukse og genser) men hun er en kjole gladjente Anonymkode: ae9c2...58e Ha med ekstra.tøy i en ryggsekk. Og alltid med.små barn de kan kaste opp fryse ønske mer klær, fly kan bli innstilt tenk på alt. Så tenk to hestehoder. Anonymkode: 23b37...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden Mine (og meg) drar aldri i sommertøy, for det er ofte kaldt på fly. Når man sovner synker kroppstemperaturen, og da fryser man ofte mer. Jeg ville hatt med et ekstra antrekk til barnet mitt uansett, man vet aldri om de søler, bæsjer eller spyr. jeg kler mine i noe mykt og lunt, gjerne en collegejakke over en t-skjorte, så kan jakken tas av ved behov. Og så har jeg alltid med noen varme strømper til oss alle. I tillegg har jeg ofte med et stort skierf som fungerer som pledd. Anonymkode: 86d28...53f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Som flere skriver,ting kan skje.. Derfor lurt å ha med litt ekstra klær i håndbagasjen uansett. Hun kan bli kald,søle på seg,bagasjen blir borte osv. Anonymkode: b0508...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du aldri flydd før? Det er jo ikke kaldt i flyet. Anonymkode: 65329...463 Åpenbart at det er du som aldri har flydd før Anonymkode: 1a601...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Du kan da ikke gå i strømprbukse og korterma kjole på gardermoen?! Vi er midt på vinteren. Anonymkode: 7613a...9e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Skal hun gå i ermeløs kjole fra dere går ut av døra hjemme og på vei til flyplassen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå