Gå til innhold

hvordan forføre en mann

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maneater

Hvis det er en ONS du er ute etter, er saken grei. Jeg har veldig god erfaring med å si til fyren: "Jeg skal hjem og legge meg. Blir du med?"

Ikke møtt noen menn som sier nei til det :blunke:

Og joda - det virker billig, men er det noe galt i å være billig? Jeg gidder ikke kaste bort en masse tid på forsiktige tilnærminger, når det er sex jeg vil ha, bare for at jeg skal virke litt mer "dannet og ærbar". Jeg er ikke dannet og ærbar, så hvorfor skal jeg late som? :hoho:

Men dette er kanskje ikke måten å gjøre det på hvis det er Mannen i Ditt Liv vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis det er en ONS du er ute etter, er saken grei. Jeg har veldig god erfaring med å si til fyren: "Jeg skal hjem og legge meg. Blir du med?"

Ikke møtt noen menn som sier nei til det :blunke:

Og joda - det virker billig, men er det noe galt i å være billig? Jeg gidder ikke kaste bort en masse tid på forsiktige tilnærminger, når det er sex jeg vil ha, bare for at jeg skal virke litt mer "dannet og ærbar". Jeg er ikke dannet og ærbar, så hvorfor skal jeg late som? :hoho:

Men dette er kanskje ikke måten å gjøre det på hvis det er Mannen i Ditt Liv vi snakker om.

Jeg ville bare si at du virker som en fornuftig kvinne. Vi damer kvinner bruker alt for mye tid på å prøve å være ting vi egengtlig ikke er, og på å få oss til å virke annerledes. Det er uansett mye mer fornuftig å gjøre som deg. Være seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visstnok et spesielt blikk som får menn til å smelte :sjarmor:

Jeg har ikke noe greie på flagring med vipper og sånn, men når jeg sender dem "kom hit" blikket mitt, så kommer de med et rart smil rundt munnen og gjerne kul på buksa. Så er det bare å flørte og danse og smile lurt litt mer, og fisken sitter godt på kroken. Jeg gjør det gjerne på kjæresten min, har prøvd å lært ham blikket, men han ser bare teit ut da :o

Jeg synes det er urkjedelig å si "Hei, gidder du ligge med meg?" det er for menn med hjerne på tomgang som ikke skjønner når noen flørter med dem, og må ha direkte tale for å henge med.

Kanskje det har noe med det en sa før, selvsikker jente som viser interesse uten at noen andre ser det?

På vorspiel har jeg innimellom blitt bedt om å vise jentene "blikket" mitt...Det er ikke så kult da, er ikke sirkusartist heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visstnok et spesielt blikk som får menn til å smelte

Jeg har ikke noe greie på flagring med vipper og sånn, men når jeg sender dem "kom hit" blikket mitt, så kommer de med et rart smil rundt munnen og gjerne kul på buksa. Så er det bare å flørte og danse og smile lurt litt mer, og fisken sitter godt på kroken. Jeg gjør det gjerne på kjæresten min, har prøvd å lært ham blikket, men han ser bare teit ut da

Ja, det finnes jenter som er ekstremt flinke med "blikk og lure smil".. skjønner ikke hvordan dere klarer det, å skille mellom vanlig smil og "sexy smil" :wink: Men jeg tror det kreves et visst utseendet i tillegg hvis det alltid funker og de kommer med bul i buksa.

Jeg har også dumma meg ut på dette.. Det var en jente jeg var litt sammen med som jeg syntes så på meg med "blikket". Dette var en jente jeg var ganske betatt av og syntes selvfølgelig det var spennende, men så fant jeg ut at hun hadde kjæreste og såvidt jeg har skjønt hadde hun ingen sånn interesse av meg.. Så jeg tror det blikket rett og slett er det "vanlige blikket" hennes.. :oops:

For å danne litt motvekt til det som har blitt sagt her tidligere, tror jeg neppe jeg ville blitt med en jente hjem hvis hun plutselig kom bort til meg og sa "Hei, gidder du ligge med meg?".. Synes liksom det blir litt for enkelt og lite spennende (og kanskje litt "billig" for å være litt politistk ukorrekt). Dessuten er jeg en av de raringene som VIRKELIG må like noen for at jeg skulle ville ha sex med vedkommende.. jeg skal liksom både ha et utseendet og en personlighet jeg liker, og det er desverre ikke lett å finne begge deler på én jente. :( Men nå har jeg inntrykk av at det finnes en del gutter som ikke er like kresne og "kostbare" som meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var meg som var over med "blikk",

og jeg må legge til at jeg er ikke super super pen. Jeg pleier å si at jeg har mere sjarm enn klassisk skjønnhet.. Får mye komplimenter for smilet mitt, og da gjør det ingenting om ikke kinnbena er så høye og nesa så rett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke se ut som en modell for å være pen.. Men du skjønte sikkert hva jeg mente, ser man ut som et troll hjelper det kanskje ikke med et visst blikk.. Har funnet ut at jeg har en tendens til å bli mest tiltrukket av de jentene som er veldig søte, samtidig som de ikke er helt "perfekte".. De som er det glor man kanskje litt på, men det er et eller annet som gjør at jeg ikke helt faller for dem..

Hm, kom til å tenke på hvordan det ville være når hun jenta jeg nevnte ovenfor virkelig "skrur på blikket".. Hun hadde sikkert smelta meg til jeg var en liten pytt på bakken :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner denne diskusjonen eller hva en skal kalle det å bli noe-blikk er bra og fungerer for både kvinner og menn ,tror jeg.......

Ellers er det med groviser interessant, -mange måter å si grove spennende ting på, og greie å gjøre det så det kommuniserer uten å virke plump. Særlig bra for damer å slå til med sånt, det er liksom litt uventa. Dessuten veldig utviklende , tror jeg. Å snakke om sånt midt på lyse formiddagen i en stressa jobb gir en god opptur.

Hva liker dere å høre fra damer,gutter ?

JEG tror forresten det er like mange myter omkring hva menn liker som når det gjelder kvinner. Spennende å lese innlegg der du har på følelsen at folk er ærlige. Med hva de virkelig føler, mener jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

en venninne av meg er drittgod til å score fyrer.

Hun gav meg følgende tips for å få menn dit hun vil.

Se alltid velstelt og pen ut; også på RIMI.......

Tror d kan ha noe for seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...