Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan søke etter en kjæreste uten å virke desperat?

Dmhead82

Anbefalte innlegg

Jeg er på søk etter en søt og koselig dame som jeg kan være sammen med. Jeg har meldt meg på Tinder og Hingr. Har planer å kanskje melde meg på swingkurs for å lære å danse. Tidsfordriv. Jeg går allerede på yogakurs for avspenning av den stive og lås kroppen min. Det er overtall av damer på yogaen, men jeg har ikke tatt initiativet med å snakke med noe enda. Redd for å virke desperat. Hva synes dere jeg kan gjøre? Vil virkelig ut av singellivet og det trykket av å være ensom. 

Endret av Dmhead82
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du kan puste med magen, fortelle deg selv at du er en flott og fin fyr 😊 ❤️ du har tatt steget for å starte og finne noen. Det hele er en prosess, så ta et steg av gangen og se hva som skjer. Selv så elsker jeg øyeblikk som oppstår i det virkelig liv, så hadde elsket å treffe noen på typiske aktiviteter som yoga 🥰 Ønsker deg masse lykke til! Og gjerne bli med i tråden for oss som søker kjærligheten. Vi gir hverandre oppdateringer om hvordan det går, støtter og heier på hverandre i prosessen ❤️

Endret av Blått
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 timer siden):

Jeg syns du kan puste med magen, fortelle deg selv at du er en flott og fin fyr 😊 ❤️ du har tatt steget for å starte og finne noen. Det hele er en prosess, så ta et steg av gangen og se hva som skjer. Selv så elsker jeg øyeblikk som oppstår i det virkelig liv, så hadde elsket å treffe noen på typiske aktiviteter som yoga 🥰 Ønsker deg masse lykke til! Og gjerne bli med i tråden for oss som søker kjærligheten. Vi gir hverandre oppdateringer om hvordan det går, støtter og heier på hverandre i prosessen ❤️

Takk for fine og oppmuntrende ord 😊 Jeg skal oppdatere på tråden når det skjer noe i kjærlighetsfronten❤️

Endret av Dmhead82
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...