AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #21 Del Skrevet i går, 07:49 Han var den beste kameraten til kjæresten til en venninne. Anonymkode: 2fe0e...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:02 #22 Del Skrevet i går, 08:02 Vi jobbet sammen i matbutikk på videregående. Har vært i lag siden, og nå har det gått 15 år. Anonymkode: dd7df...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:06 #23 Del Skrevet i går, 08:06 I drømmene mine, er der jeg har møtt dem alle. Er fine drømmer da 😊. Anonymkode: 1ba34...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:08 #24 Del Skrevet i går, 08:08 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han var den beste kameraten til kjæresten til en venninne. Anonymkode: 2fe0e...27c Siden TS spør hvor vi møttes, så kan jeg fortelle at jeg var på vei hjem når kjæresten til venninnen min stoppet bilen like ved og spurte om jeg ville ha skyss. Satte meg inn i baksetet, siden kameraten hans satt foran. Så snudde han seg og hilste på meg, og da forelsket vi oss begge to der og da. Det var merkelig, egentlig. Når de satte meg av utenfor der jeg bodde, gikk han ut av bilen og vi ga hverandre en klem og telefonnummer. Jeg gikk første året på videregående og han var russ. Anonymkode: 2fe0e...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #25 Del Skrevet 23 timer siden På videregående i russetiden. Anonymkode: e83d8...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 23 timer siden #26 Del Skrevet 23 timer siden Førstegangstjenesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #27 Del Skrevet 23 timer siden På IRC 😄 Togturen hjem opplevdes dobbel så lang som reisen for å komme frem. Anonymkode: 776c7...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #28 Del Skrevet 23 timer siden På ungsomsdisco. Anonymkode: d1b23...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23 timer siden #29 Del Skrevet 23 timer siden På en menighetsklubb jeg gikk på hver fredag. Jeg var 14 og han 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #30 Del Skrevet 23 timer siden Ungdomsklubb da jeg var 15. Var sammen i 5 år, samboere halvparten av denne tiden. Anonymkode: 08e23...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #31 Del Skrevet 23 timer siden På bandøvelse... Jeg og bassisten fikk en god tone. Tonen forandret seg etterhvert da det viste seg at hun var ødelagt i toppen. Anonymkode: de98a...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #32 Del Skrevet 35 minutter siden Datingapp. Nå er vi gift ❤️ Anonymkode: e0f1f...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå