AnonymBruker Skrevet 29. januar #21 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det løser dere lett med frøken høyre. Anonymkode: ff8cc...554 Lett for deg å si... Anonymkode: bf2fa...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 29. januar #22 Del Skrevet 29. januar 1. Jeg tror ikke naboen har lyst på deg. Men, du virker påvirket av å ikke fått sex på mange år, nesten litt desillusjonert. 2. Det plager meg ikke det minste å ikke ha sex. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 29. januar #23 Del Skrevet 29. januar Rariten skrev (57 minutter siden): Helt på bærtur i livet du Nei, det er nok deg. Eller HI er på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #24 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lett for deg å si... Anonymkode: bf2fa...5c8 Så det hjelper ikke for blå baller å ta seg en runk, er det det du mener? Anonymkode: 8691f...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 29. januar #25 Del Skrevet 29. januar Rariten skrev (1 time siden): Flyttet inn i ny leilighet sånn fire måneder siden, og så har jeg en kvinnelig nabo på rundt 40 år kanskje, kanskje 45, hun har vist litt behov for sex, tror jeg, ved å se på meg når jeg er ute. Men nå virker det som hun driver litt med mindgames mot meg, tenker fæle ting. Jeg hadde kjæreste sist sånn 11 år siden, har ikke fått så mye som en klem av ei jente siden da, syns det er litt vanskelig å hoppe rett på sex da. Burde jeg flytte kanskje, virker som det er litt sexpress uansett hvor man bor? Hva slags symptomer får de av å ikke få sex, er det noe jeg burde tenke på? Det enkleste er å begynne med deg selv. Hva slags forhold kan du tenke deg å ha med naboen din? En du sier 'hei' til når du møter henne i trappa? Eller kanskje prate litt om vær og vind? Eller en du kan ta en kopp kaffe med for å se om det fører til noe mer? Hvis du *ikke* kan tenke deg noe mer er det jo enkelt, hold deg til 'hei'. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 29. januar #26 Del Skrevet 29. januar Rariten skrev (1 time siden): Flyttet inn i ny leilighet sånn fire måneder siden, og så har jeg en kvinnelig nabo på rundt 40 år kanskje, kanskje 45, hun har vist litt behov for sex, tror jeg, ved å se på meg når jeg er ute. Men nå virker det som hun driver litt med mindgames mot meg, tenker fæle ting. Jeg hadde kjæreste sist sånn 11 år siden, har ikke fått så mye som en klem av ei jente siden da, syns det er litt vanskelig å hoppe rett på sex da. Burde jeg flytte kanskje, virker som det er litt sexpress uansett hvor man bor? Hva slags symptomer får de av å ikke få sex, er det noe jeg burde tenke på? Har du sakket med denne kvinnelige naboen? Kanskje hun er interessert i å bli kjent med deg som en venn? Er hun en sosial person? Er du en sosial person? Kanskje du kunne sagt hei til henne neste gang du ser henne, bare på en vennskapelig måte? Det er ikke sikkert det ligger noe seksuelt bak oppførselen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #27 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så det hjelper ikke for blå baller å ta seg en runk, er det det du mener? Anonymkode: 8691f...5fc Tror ikke du vet så mye om dette. Anonymkode: bf2fa...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #28 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nei, de plages ikke fysisk på samme måte som menn. De har ikke noen pung som må tømmes. Anonymkode: bf2fa...5c8 Når jeg ikke har sex på en stund får jeg press og kramper i underlivet som gjør vondt, og som virker å være omtrent som det menn opplever. Anonymkode: 6e977...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 29. januar #29 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så det hjelper ikke for blå baller å ta seg en runk, er det det du mener? Anonymkode: 8691f...5fc Jeg ser noen sexologer omtaler det som 'hudsult'. Det betyr at selv om du kan få en slags tilfredstillelse ved onani, med eller uten leketøy, så er det ikke det samme som å kjenne en annens kropp mot sin under sex. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. januar #30 Del Skrevet 29. januar blaffen skrev (Akkurat nå): Jeg ser noen sexologer omtaler det som 'hudsult'. Det betyr at selv om du kan få en slags tilfredstillelse ved onani, med eller uten leketøy, så er det ikke det samme som å kjenne en annens kropp mot sin under sex. Det er nok korrekt det. Huden er vårt største organ, og det er en grunn til at vi har erogene soner. Onani kan ikke erstatte følelsen av hud mot hud, og kropp mot kropp. Liten digresjon bare for å illustrere. Hudkontakt er velvære i seg selv, og gir et individ ofte følelsen av å føle seg elsket. Babyer spesielt trenger det. Voksne trenger det også. Dessverre er det mange voksne som prioriterer dette bort av ulike grunner enten de er i forhold eller er single. Jeg er begrenset i forhold til meg selv. Det gjør meg ikke noe godt å ha sex med en jeg ikke er glad i. Det må være følelser involvert for at det skal kunne være en god opplevelse. https://www.forskning.no/hjernen-hud-menneskekroppen/hvor-lett-beroring-kan-vi-merke/1962509 https://www.babyverden.no/baby/vekst-og-utvikling/ta-pa-meg-sa-viktig-er-beroringssansen/ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #31 Del Skrevet 29. januar Jenter skal strengt tatt ikke ha sex. Kvinner derimot; det er en annen diskusjon. Som relativt attraktiv kvinne har jeg aldri opplevd å mangle på sex dersom jeg vil ha det. Anonymkode: fcfdb...831 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #32 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jenter skal strengt tatt ikke ha sex. Kvinner derimot; det er en annen diskusjon. Som relativt attraktiv kvinne har jeg aldri opplevd å mangle på sex dersom jeg vil ha det. Anonymkode: fcfdb...831 Flisespikkeri 😂 Anonymkode: 750c7...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 29. januar #33 Del Skrevet 29. januar (endret) Rariten skrev (2 timer siden): Flyttet inn i ny leilighet sånn fire måneder siden, og så har jeg en kvinnelig nabo på rundt 40 år kanskje, kanskje 45, hun har vist litt behov for sex, tror jeg, ved å se på meg når jeg er ute. Men nå virker det som hun driver litt med mindgames mot meg, tenker fæle ting. Jeg hadde kjæreste sist sånn 11 år siden, har ikke fått så mye som en klem av ei jente siden da, syns det er litt vanskelig å hoppe rett på sex da. Burde jeg flytte kanskje, virker som det er litt sexpress uansett hvor man bor? Hva slags symptomer får de av å ikke få sex, er det noe jeg burde tenke på? Jeg beklager om jeg er litt brutal, men det høres ut som om du overtenker dette litt fordi at det er så lenge siden du har vært intim med noen. Jeg gikk 7 år uten sex og hodet mitt gikk helt bananas når jeg skulle prøve igjen, jeg var kjempestresset og overtolket alt, selvtilliten min var helt på bånn og jeg trodde jeg var så dårlig, så ting som ikke var der når jeg for første gang fant noen jeg følte jeg hadde et bånd med. Det som du må si til deg selv er at hun ser på deg og fremstår som nysgjerrig på deg. Ikke trekk mer konklusjoner enn det! Ikke overtenk det. Vet at det er tøft for hodet er ikke alltid en god venn, men hva med bare å si hei til henne og ta det derifra? 😊Legg tanken om sex helt dø. Mange kvinner liker å ha et emosjonelt bånd med folk og hva med å fokusere på at du skal bli kjent med henne som en venn? Om det skjer noe så er det veldig hyggelig, men husk å puste! Kanskje du ender opp med en god venn? 😊 Masse lykke til ❤️ Endret 29. januar av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #34 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tror ikke du vet så mye om dette. Anonymkode: bf2fa...5c8 Nei, derfor stilte jeg ett spørsmål. Hva er poenget med å skrive ett innlegg uten å svare? Anonymkode: 8691f...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #35 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, derfor stilte jeg ett spørsmål. Hva er poenget med å skrive ett innlegg uten å svare? Anonymkode: 8691f...5fc Dette har du ikke greie på vesla. Anonymkode: bf2fa...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #36 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dette har du ikke greie på vesla. Anonymkode: bf2fa...5c8 Hvis du ikke skal komme med ett svar kan du jo bare la være å kommentere mer? Jeg er en komplett annen bruker enn den som skrev om frk høyre men når du skal svare så pokkers dumt kan du like gjerne bare la være. Du klarer jo tydeligvis ikke å faktisk svare på spørsmålet du fikk og går rett over på hersketeknikk. Blir bare for dumt. 🙄 Anonymkode: 46fa5...eb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #37 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette har du ikke greie på vesla. Anonymkode: bf2fa...5c8 Du har tydeligvis ikke noe å komme med nei. Anonymkode: 8691f...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. januar #38 Del Skrevet 29. januar Rariten skrev (2 timer siden): Flyttet inn i ny leilighet sånn fire måneder siden, og så har jeg en kvinnelig nabo på rundt 40 år kanskje, kanskje 45, hun har vist litt behov for sex, tror jeg, ved å se på meg når jeg er ute. Men nå virker det som hun driver litt med mindgames mot meg, tenker fæle ting. Jeg hadde kjæreste sist sånn 11 år siden, har ikke fått så mye som en klem av ei jente siden da, syns det er litt vanskelig å hoppe rett på sex da. Burde jeg flytte kanskje, virker som det er litt sexpress uansett hvor man bor? Hva slags symptomer får de av å ikke få sex, er det noe jeg burde tenke på? Merkelig innlegg. Du virker ganske innbilsk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 29. januar #39 Del Skrevet 29. januar (endret) Kan bare ha sex med noen jeg har følelser for, men siden jeg er singel så kan jeg fint leve med det. Endret 30. januar av Charlene87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 29. januar #40 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lett for deg å si... Anonymkode: bf2fa...5c8 Å? Har du ikke en høyrehånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå