Rariten Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Flyttet inn i ny leilighet sånn fire måneder siden, og så har jeg en kvinnelig nabo på rundt 40 år kanskje, kanskje 45, hun har vist litt behov for sex, tror jeg, ved å se på meg når jeg er ute. Men nå virker det som hun driver litt med mindgames mot meg, tenker fæle ting. Jeg hadde kjæreste sist sånn 11 år siden, har ikke fått så mye som en klem av ei jente siden da, syns det er litt vanskelig å hoppe rett på sex da. Burde jeg flytte kanskje, virker som det er litt sexpress uansett hvor man bor? Hva slags symptomer får de av å ikke få sex, er det noe jeg burde tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Bare å flytte ja Anonymkode: 16ab8...675 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Skjønte ikke stort av selve innlegget ditt😅 Men til overskriften. Nei, jeg plages ikke av ikke å ha sex. Anonymkode: 7babb...1c2 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rariten Skrevet 29. januar Forfatter #4 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønte ikke stort av selve innlegget ditt😅 Men til overskriften. Nei, jeg plages ikke av ikke å ha sex. Anonymkode: 7babb...1c2 Mistet du interessen? Beklager det, kunne skrevet det annerledes kanskje 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Naboen ser på deg og du tror hun vil ha sex med deg? Det er nok best for alle at du flytter ja. 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rariten Skrevet 29. januar Forfatter #6 Del Skrevet 29. januar Bbbb skrev (3 minutter siden): Naboen ser på deg og du tror hun vil ha sex med deg? Det er nok best for alle at du flytter ja. Helt på bærtur i livet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar Forstår ikke innlegget ditt. Mindgames? Du tror at hun har behov fordi hun ser på deg? Så klart de fleste kvinner har behov men de færreste har behov for å ligge med alle de ser på.. å så vurderer du å flytte? Basert på hvilke fæle ting du tror hun tenker? Ærlig talt forstår jeg minimalt her. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar Synes ikke det høres ut som hun har tenkt å hoppe til køys med deg i løpet av det neste kvarteret. Kanskje hun er nysgjerrig på deg? Kan du ikke starte med noe så enkelt som et smil og et hei, så tar du det derifra? Anonymkode: f7377...e5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar Rariten skrev (37 minutter siden): Flyttet inn i ny leilighet sånn fire måneder siden, og så har jeg en kvinnelig nabo på rundt 40 år kanskje, kanskje 45, hun har vist litt behov for sex, tror jeg, ved å se på meg når jeg er ute. Men nå virker det som hun driver litt med mindgames mot meg, tenker fæle ting. Jeg hadde kjæreste sist sånn 11 år siden, har ikke fått så mye som en klem av ei jente siden da, syns det er litt vanskelig å hoppe rett på sex da. Burde jeg flytte kanskje, virker som det er litt sexpress uansett hvor man bor? Hva slags symptomer får de av å ikke få sex, er det noe jeg burde tenke på? Nei, de plages ikke fysisk på samme måte som menn. De har ikke noen pung som må tømmes. Anonymkode: bf2fa...5c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar Hæ? nei, jeg plages ikke av å ikke ha sex Anonymkode: 257f0...23c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar Kanskje hun har mye, litt, eller ikke lyst på deg. Kanskje ser hun nygjerrig på deg fordi du er NY nabo? Og du vet selvfølgelig ikke om den aleneboende naboen din, som du ikke kjenner, har et parsexliv fra før. Uansett, ikke stress sånn. Du kan ikke kalle det mindgame hver gang du lurer på hva noen tenker. Om kvinner blir stressa av å ikke ha sex? Aner ikke, har hatt regelmessig parsexliv siden jeg var 18. Også etter at jeg har bodd aleine. Så jeg vet ikke hvordan det er å ikke ha sex. Anonymkode: 40317...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #12 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, de plages ikke fysisk på samme måte som menn. De har ikke noen pung som må tømmes. Anonymkode: bf2fa...5c8 Jeg plages fysisk hvis jeg går en stund uten sex, og jeg er kvinne. Jeg blir ekstremt frustrert og fortvilet. Jeg tror nok det handler mest om hvor høy sexlyst man har, selvom menn helt klart har høyere sexlyst på gruppenivå enn det kvinner har. Anonymkode: 65738...583 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #13 Del Skrevet 29. januar Tror du skal prøve skrive det innlegget ditt en gang til. Hvilke mindgames snakker du om? Tror du legger for mye i lett flørting 😅 Anonymkode: 46fa5...eb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #14 Del Skrevet 29. januar Nei. Jeg er kvinne og jeg plages ikke av å ikke ha sex. Kan fint gå flere år uten sex. Hva er det som oppfattes av deg som sexpress fra denne naboen? Har hun noen gang sagt noe «upassende» til deg? Har hun spurt deg om sex? Eller er det kun blikkende hun sender deg som du oppfatter som at hun ønsker sex? Anonymkode: 2da5d...a4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #15 Del Skrevet 29. januar Nei, jeg plages ikke av at starten av 30åra var siste gangen jeg hadde sex. Sikker på at hun ikke ser på deg fordi du oppfører deg merkelig da? Anonymkode: ff8cc...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #16 Del Skrevet 29. januar Hvordan ser hun egentlig på deg? Anonymkode: 7063a...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #17 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg plages fysisk hvis jeg går en stund uten sex, og jeg er kvinne. Jeg blir ekstremt frustrert og fortvilet. Jeg tror nok det handler mest om hvor høy sexlyst man har, selvom menn helt klart har høyere sexlyst på gruppenivå enn det kvinner har. Anonymkode: 65738...583 + at dere slipper blå baller. Anonymkode: bf2fa...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #18 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): + at dere slipper blå baller. Anonymkode: bf2fa...5c8 Det løser dere lett med frøken høyre. Anonymkode: ff8cc...554 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #19 Del Skrevet 29. januar Hva babler du om TS? Mind games? At du skal flytte ...fordi?? Naboen muligens kanskje ikke har hatt sex på lenge? Hæ?? Og du føler sexpress av at naboen lever sitt liv? Hva... Anonymkode: eb251...1a8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. januar #20 Del Skrevet 29. januar Har gått selvvalgt uten sex i tre år. Plages ikke av det, dog synes jeg det er utfordrende å bli trigget på sexlyst. Jeg får jo automatisk mer og høyere lyst. Ikke på sex i seg selv, men sex med en partner. Det merker jeg veldig godt. Å kjenne at kroppen våkner til liv er jo herlig i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå