AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Og er det noen merker dere absolutt ikke liker? Hva gjør eventuelt at et puslespill er bra eller dårlig i dine øyne? Ganske ny i gamet så prøver å lære litt 🧑🎓 Anonymkode: a3192...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Van hasteren synes jeg er kjekkest. Det er alltid mange rare motiv, og mye som skjer. Liker ikke motiv som har mye samme farger og lite som skjer. Anonymkode: 7d81e...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Liker Ravensburger sine puslespill. Bra kvalitet. Anonymkode: 5a616...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Ravensburger, og spesielt motivene til Macadam https://www.ravensburger.us/en-US/start/holiday-shop/dean-macadam-puzzles Anonymkode: de549...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Haye 😍 Anonymkode: 27354...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 20.03): Haye 😍 Anonymkode: 27354...b54 Heye heter det. AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 19.52): Og er det noen merker dere absolutt ikke liker? Hva gjør eventuelt at et puslespill er bra eller dårlig i dine øyne? Ganske ny i gamet så prøver å lære litt 🧑🎓 Anonymkode: a3192...1ce Jeg har puslet mye og prøvd mange merker. Jeg anbefaler deg å prøve litt forskjellig for å finne ut hva du liker. Merker jeg liker veldig godt: Cherry Pazzi: Billigere puslespill og gode brikker. Enkle å legge og se hvor brikker kan passe. Aldri "false fit", hvis en brikke passer er det alltid riktig. Educa: Veldig gode brikker og kjempefine motiv. Brikkene sitter veldig løst og ikke alle liker det. Synes puslespillene fra Educa er lette og morsomme å legge, lite false fit Schmidt: Veldig høy kvalitet. Lite false fit. Kjempefine bilder. Liker ikke at eskene må være så unødvendig store (har ikke plass å lagre) Et merke jeg liker veldig dårlig er Gibsons. Mye false fit og dårlige brikker, som skades om man plaserer de feil og skal flytte de. Hadde forventet bedre av dette merket. Ellers opplever jeg ofte at mange billige puslespill fra ukjente merker har veldig mange like brikker som passer overalt. Dette er det verste jeg vet og har ofte gitt opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Kjøper nesten bare Ravensburger for da vet jeg kvaliteten er bra. Livet er for kort til false fits, like brikker og brikker som lett går i stykker. Fikk et Heye til jul og likte kvaliteten der også. Ikke utenkelig jeg kommer til å prøve meg på mer fra Heye hvis jeg faller over motiver jeg liker. Anonymkode: 12e4b...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 20.02): Ravensburger, og spesielt motivene til Macadam https://www.ravensburger.us/en-US/start/holiday-shop/dean-macadam-puzzles Anonymkode: de549...523 Det var mye fint. Får man ikke kjøpt dem i Norge? Anonymkode: 44b76...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var mye fint. Får man ikke kjøpt dem i Norge? Anonymkode: 44b76...a33 Jeg har kjøpt flere av motivene på adlibris. Anonymkode: de549...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 19.56): Van hasteren synes jeg er kjekkest. Det er alltid mange rare motiv, og mye som skjer. Liker ikke motiv som har mye samme farger og lite som skjer. Anonymkode: 7d81e...aed Samme her. Ingen grumsete bjørkeskoger eller bekker der alle brikkene er like 😆 dessuten har JVH stødige, gode brikker. Anonymkode: ebf28...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Noen som har erfaring med Clementoni? Anonymkode: 44b76...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Noen som har erfaring med Clementoni? Anonymkode: 44b76...a33 Har prøvd 2 av dem. Ene likte jeg godt, mens det andre hadde mange brikker som passet flere steder så den fullførte jeg aldri. Tror det er et merke som varierer litt i kvalitet. Bluebird er et merke jeg ikke forstår at har blitt så "stort". Synes de er overalt, men har blitt skuffet hver gang jeg har kjøpt noe av det merket. Tynne brikker som passer veldig mange steder er min erfaring med dem. Ellers synes jeg Schmidt er bra, aldri fått noe dårlig derfra. Anonymkode: 4a5bc...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå