Gå til innhold

Droppet for en annen - bitter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er i en ganske sår situasjon.

Møtte virkelig det jeg opplevde som drømmemannen. Vi hadde det superfint i to måneder, tok ting rolig, og det var helt perfekt. Alt virket tilsynelatende veldig bra. En helg var han på en bursdagsfest, og han dro med kompisene ut på byen. Der traff han en jente i samme omgangskrets som meg. Hun visste at vi datet, men har visst i flere år hatt et godt øye til han, men aldri møtt han.

De fant visst skikkelig tonen bak min rygg. Han avsluttet det med meg og sa han dessverre hadde møtt noen andre. 

Jeg er både utrolig sint på denne jenta som gikk etter en mann hun visste at datet en annen, og bitter for at jeg ble valgt bort til tross for at det gikk veldig bra. Det er selvfølgelig ute av mine hender. 

Det plager meg at han valgte en jente jeg fra før hadde utrolig lave tanker om, da hun blant annet har filmet en venninne av meg bli voldtatt i søvne (og spredd det etterpå) da hun var yngre. Selv om hun er eldre nå, så har jeg alltid hatt utrolig avsmak for henne. Det hjalp ikke at hun gikk etter han til tross for at hun visste vi datet, fordi hun ville ha han selv.

Hun er utrolig pen, og alle gutter blir veldig forelsket i henne. Han er ute etter noe seriøst, og det irriterer meg grønn at hun tar over min plass og det som kunne bli mitt liv.

Jeg kan ikke si dette noe annet enn anonymt, men jeg må bare innrømme det: JEG ER SÅ BITTER. Hver dag blir jeg sur av å tenke på at de møtes. Alt jeg tenker er at jeg skulle ønske jeg kunne ødelegge for de. men det får jeg ikke gjort. 

Alt jeg får gjort er å la tiden gå og håpe at det skjærer seg av seg selv. 

Må bare få det ut. Tar gjerne i mot råd for å komme videre. Jeg har aldri vært i denne situasjonen før, har aldri opplevd at en fyr har gjort noe sånt, og heller ikke at jenter har vært ondskapsfulle før.

Anonymkode: 5c76e...ff8

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you, Jolene
He talks about you in his sleep
And there's nothing I can do to keep
From cryin' when he calls your name, Jolene
And I can easily understand
How you could easily take my man
But you don't know what he means to me, Jolene
Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
I'm begging of you, please, don't take my man
Please, don't take him just because you can
You could have your choice of men
But I could never love again
He's the only one for me, Jolene
I had to have this talk with you
My happiness depends on you

Anonymkode: 20dad...72f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hæ?

Anonymkode: bed6d...634

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ?

Anonymkode: bed6d...634

Du er vel ganske så ung tenker jeg..

Anonymkode: 57848...0e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har laget tråd om akkurat dette for ikke lenge siden. Det var han som datet deg, så er jo han som har vært dum. 

Anonymkode: 18aef...560

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde også syntes det hadde vært veldig vondt, og det eneste jeg kan si er at man må egentlig bare må ta tiden til hjelp. Det er noe med at man blir sint, frustrert, bitter fordi at det gjør så vondt, men som dagene går så går det litt og litt bedre. En dag av gangen, et skritt av gangen. Han tok det valget han gjorde, og selvfølgelig så er det jævlig - det er nok ekstra vondt at det akkurat var henne ut i fra hva du beskriver. Men man får ikke gjort noe med det, man kan ikke endre hva andre gjøre. Det er nå du tar tid til å unne deg noe godt og slapper av ❤️ Tenk at du har det bedre uten dem begge to, selv om det gjerne skulle ha vært annerledes. Jeg har selv grått mine tårer over menn, men det går over tilslutt og man kommer seg videre. Noen ganger så tar det litt lengre tid enn andre, men det blir bedre!

Anonymkode: 99675...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror du skal være glad for at han viste sine sider så tidlig, Ts. For han er en mann som veldig lett lar seg blende av andre damer. Og det igjen ville gjort at det ville blitt veldig vanskelig for deg å stole på ham i et forhold.

Nå har han mest trolig gjort et valg han en dag kommer til å angre på (om man ser hvor j*vlig denne dama så lett er med andre, det er ikke bare ungdommelig dumskap, men det er egenskaper som ligger dypere i henne), men det er hans problem.

Han var ikke den mannen du trodde han var, Ts. Innser du det, så blir det lettere for deg å komme deg videre.

Husk også at bitterheten du føler på nå, den vil bare skade deg selv. Se ham heller for den han er, en ustadig mann som du ikke kan stole på, en som tiltrekkes av problemdamer - ergo er han ikke en god nok mann for deg, Ts!

❤️

Anonymkode: 06dd0...e73

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skriver at hun er veldig pen- der har du svaret ditt. Menn er for opptatt av utseende og blir helt bergtatt hvis en superpen dame vil ha dem ( jada, vet det finnes unntak ). Mest sannsynlig vil ikke disse to vare, og han vil en dag angre seg. Men mitt råd da er om han evt tar kontakt igjen en dag, ikke ta tilbake en mann som ikke valgte deg først i utgangspunktet. 

Anonymkode: 01856...9bf

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste gang er det du som bryter et forhold til fordel for en annen så ikke ta det så tungt. 

Anonymkode: 0b3f5...172

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten så vet han hvor forferdelig hun er men driter i det fordi hun er pen, eller så aner han ikke hva han har rotet seg borti. Hvis det er det første så regner jeg med at du ikke anser han som et tap. Hvis det er det andre så er det synd på han.

Anonymkode: 41f06...563

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han var uansett ikke veldig forelsket i det, da hadde ikke dette skjedd. Bedre da at det skjedde tidlig.

Anonymkode: 066e0...79e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes alltid disse historiene er like morsome hvergang. 

Kvinner er og kommer alltid til å være andre kvinners værste fiende.

Du hadde kommet til å gjort det samme om du hadde muligheten og villet, dere stjeler som regel fra hverandre eller forøsker å stjele for å oppnå bekreftelse. Utrolig patetisk men slik er dere. 

Som mann er dette veldig tydelig. Man har aldri så bra draget som når man er i forhold/gift. 🤣

Anonymkode: f32e2...1d7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes alltid disse historiene er like morsome hvergang. 

Kvinner er og kommer alltid til å være andre kvinners værste fiende.

Du hadde kommet til å gjort det samme om du hadde muligheten og villet, dere stjeler som regel fra hverandre eller forøsker å stjele for å oppnå bekreftelse. Utrolig patetisk men slik er dere. 

Som mann er dette veldig tydelig. Man har aldri så bra draget som når man er i forhold/gift. 🤣

Anonymkode: f32e2...1d7

Er en grunn til begrepet «kvinnelig list». Når det kommer til menn kan kvinner være nådeløse. Kjipt dette ts, men det går nok bra skal du se. Du er ikke første som opplever slikt, og heller ikke siste. 

Anonymkode: 57848...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: 02259...909

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han var nok ikke særlig forelsket i deg. Ellers hadde han ikke falt for ei annen. 

Anonymkode: 10695...21f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slett ikke sikkert at han opplevde deg som drømmedama selv om du opplevde ham som drømmemannen…tenker at her er det bare å komme seg videre, du var ikke den han ville ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Gnom skrev (Akkurat nå):

Er slett ikke sikkert at han opplevde deg som drømmedama selv om du opplevde ham som drømmemannen…tenker at her er det bare å komme seg videre, du var ikke den han ville ha. 

Tenker det samme. De fleste menn går ikke fra en dame de er hodestups forelsket i. Så her har han nok hatt mer lunkne følelser for ts enn hun fikk inntrykk av. Og det virker som han fort gjorde det slutt etter at han møtte denne nye dama. Altså ikke noe dobbeltspill. 

Men herregud! Det er lov å være sur en liten stund! 

Anonymkode: 25b40...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...