Gå til innhold

Når en mann aldri ler av meg lenger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen pleide å syntes jeg er morsom. Han ler aldri lenger av meg og er kald ellers. Betyr at han er lei eller? 

Anonymkode: 5a3f7...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva heter han? Jeg kan kontakte han og spørre for deg. 

Anonymkode: 25eee...d33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min X mann lo aldri av meg heller. Han hadde asbergersyndrom. 

Anonymkode: 411b2...7f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er noe som har forsvunnet i mitt forhold også, og det gjør oss så lei. Det er faktisk en av grunnene til at min samboer bare har gitt opp forholdet vårt og vi er i starten av en bruddprosess. Han smiler aldri lenger og sier han er ulykkelig. Jeg mener jo selv at det er hans ansvar å finne lykke i eget liv, og ikke noe et brudd kan fikse av seg selv.

Min samboer går på jobb, kommer hjem og sover, og så går han på jobb igjen. Han jobber ufattelig mye. Jeg tror det har gjort at han ikke har tid til å oppleve så mye som kan være øyeblikk av lykke, og flere med meg tenker at han kan være litt deprimert eller veldig nedstemt. 

Kan noe av dette stemme for dere også?

Man må jobbe for egen lykke. Det er et valg man må ta hver dag og ofte flere ganger om dagen. Jo mer en trener på lykke (takknemlighet), jo enklere blir det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som skrevet over , han kan være deprimert eller ha angst. Få han til lege/psykolog.

Anonymkode: 18b0c...2e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, du må jo, som første AB her litt sarkastisk påpepeker, nesten spørre han selv.

Mest nærliggende for meg er å tenke at han er deprimert. Kanskje han har det vanskelig på jobb, kanskje han har litt midtlivskrise, hvem vet.

Og man kan vel også slutte å le av vitsene til noen når man er lei dem og vitsene deres. Kan være det er forholdet deres som er problemet. Hvem vet.

Det blir jo bare spekulasjoner her i tråden, du vil ikke få noe ut av dette, du gir ekstremt lite informasjon så det blir jo helt bingo... Du må snakke med mannen din. Sett deg ned med han, ikke anklag og ikke begynn med at han får deg til å føle deg usikker, men spør "hvordan går det med deg".

Anonymkode: 953ff...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

noen ganger kan "Morsomme" mennesker bli for mye over tid.. 

Anonymkode: ae2cc...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sluttet å le med partner da jeg hadde bestemt meg for å bryte ut. Alt hun gjorde bød meg imot. Kan være noe slik.

M44

Anonymkode: 56ea7...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SÅ UTROLIG MAMGE hobby psykologer det finnes her da :D dere gir en mann diagnose om enten autisme, asperger, eller narsissist. Det er det eneste som går igjen her. KANSKJE TS SKAL SNAKKE MED SIN MANN UTEN ALLE DERE OG HELLER SI AT ENTEN FIKSER DE DET ELLER SÅ GÅR DE FRA HVERANDRE. det er ikke så veldig komplisert. 

Anonymkode: 0764b...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Som skrevet over , han kan være deprimert eller ha angst. Få han til lege/psykolog.

Anonymkode: 18b0c...2e5

Herregud da, du aner ikke dette, slutt å gi diagnoser til mennesker som ikke vet de blir snakket om engang. Finn deg en annen hobby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, Leahr said:

Hei! Dette er noe som har forsvunnet i mitt forhold også, og det gjør oss så lei. Det er faktisk en av grunnene til at min samboer bare har gitt opp forholdet vårt og vi er i starten av en bruddprosess. Han smiler aldri lenger og sier han er ulykkelig. Jeg mener jo selv at det er hans ansvar å finne lykke i eget liv, og ikke noe et brudd kan fikse av seg selv.

Min samboer går på jobb, kommer hjem og sover, og så går han på jobb igjen. Han jobber ufattelig mye. Jeg tror det har gjort at han ikke har tid til å oppleve så mye som kan være øyeblikk av lykke, og flere med meg tenker at han kan være litt deprimert eller veldig nedstemt. 

Kan noe av dette stemme for dere også?

Man må jobbe for egen lykke. Det er et valg man må ta hver dag og ofte flere ganger om dagen. Jo mer en trener på lykke (takknemlighet), jo enklere blir det.

SERIØST, ditt forhold har ikke noe med deres forhold å gjøre. Det kan hende fyren bare ikke synes hun er morsom, betyr ikke at han har en diagnose som du skal være her og gi han. Skjerp deg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er morsom og har humor som en av mine hoved ting i forhold. Om en partner sluttet å le av meg ville jeg gjort følgende: 

Skriv ut ei liste med teite vitser (alle barna eller se og hør) og satt meg ned og sagt: ikke lov å le. Fått ham til å holde steinansikt. Og så begynt å lese. Om det ikke var tegn til respons ville jeg spirt rett ut - er jeg ikke morsom lenger?

Hadde fyren sagt at jeg var idiot - slutt på dagen. Om han hadde dratt på smilebåndet: win

Anonymkode: a6ff4...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...