AnonymBruker Skrevet 30. januar #21 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): I slike tilfeller burde du fått sykemelding. Forstår godt at du ikke ønsker å bruke ferien til slike operasjoner. Det handler tross alt om at du ikke føler deg pen, det må være en vanskelig følelse å ha det slik. Hvorfor tas ikke kvinnehelse på alvor? ❣️❣️❣️❣️❣️ Anonymkode: f7ab0...c16 Dette er jo kvinne-uhelse. Så mange som får diverse plager etter å ha lagt inn silikon. Anonymkode: 892b0...efb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #22 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dere som kommer med nedsettende kommentarer og sier at dette ikke har noe med kvinnehelse å gjøre, hva vet dere egentlig om ts? jeg er helt enig at det er tullete å ikke ville bruke sommerferien. men for det vi vet kan ts ha store psykiske utfordringer med egen kropp og utseende, som går på bekostning av livskvalitet og mental helse. Kvinnehelse inkluderer også det psykiske, så om ts har nedsatt psykisk helse på grunn av syn på egen kropp, er det på sett å vis kvinnehelse. Vi vet ikke bakgrunnen for ønsket til ts, og bør derfor heller ikke diskutere så voldsomt rundt hvor vidt det kan være kvinnehelse eller ikke. Anonymkode: 1101f...571 Hvis det er så ille at det går betydelig utover den psykiske helsa, noe som er mest vanlig når det er snakk om misdannelser og sykdom, så har man faktisk i slike tilfeller krav på å få operasjonen dekket og derav også sykemelding. Så hvis ts har misdannelser og betydelige psykiske belastninger pga det, så er det verdt å undersøke. Men går vel heller ut i fra at ts glir inn i mengden som kun handler om normale komplekser og et ønske om finere pupper (som sikkert i utgangspunktet er helt vanlige). Anonymkode: a5f34...ffe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #23 Del Skrevet 30. januar Skal ikke vente med silikon til du er ferdig med barn da? Da slipper du operere flere ganger for å få fine pupper. Anonymkode: fd3a3...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #24 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere som kommer med nedsettende kommentarer og sier at dette ikke har noe med kvinnehelse å gjøre, hva vet dere egentlig om ts? jeg er helt enig at det er tullete å ikke ville bruke sommerferien. men for det vi vet kan ts ha store psykiske utfordringer med egen kropp og utseende, som går på bekostning av livskvalitet og mental helse. Kvinnehelse inkluderer også det psykiske, så om ts har nedsatt psykisk helse på grunn av syn på egen kropp, er det på sett å vis kvinnehelse. Vi vet ikke bakgrunnen for ønsket til ts, og bør derfor heller ikke diskutere så voldsomt rundt hvor vidt det kan være kvinnehelse eller ikke. Anonymkode: 1101f...571 Å skulle operere seg privat, dersom dette er noe som påvirker henne så sterkt psykisk at hun må operere seg, det er noe du har tillagt tråden. Skulle så være tilfellet så ville fastlegen sendt henne til psykisk helsehjelp. Deretter vurdert om dette kan gjøres i det offentlige helsevesenet. Dette sier ts ikke ett pip om. Og til syvende og sist, å legge inn silikon i 2025, med den infoen vi har om kvinners massive helseplager knyttet til silikon, er intet annet enn galskap. Det er å skade seg selv både fysisk og psykisk. Selvbildet hennes derimot, det bør hun jobbe med, og begynne å innse at hun e rgod nok, akkurat slik hun er. Anonymkode: fca25...cde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #25 Del Skrevet 30. januar hvaduikkeser skrev (På 29.1.2025 den 20.24): Du kan ikke begynner med tunge løft etter 7-10 dager. Jeg har også lyst til å ta silikon og jobber innen helse. Fikk beskjed om å være forsiktig i 6 uker. Det funker dårlig, så da blir det ikke operasjon enda. Jobben gjør deg en tjeneste, jobb heller med hodet ditt du. Anonymkode: ef8bd...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #26 Del Skrevet 30. januar Jeg brukte feriedager og la det til turnusfri. Jeg angrer noe sykt, skulle aldri tatt silikon. Har ikke råd til å ta dem ut i nærmeste framtid heller. Har ikke tilført meg noe positivt i livet. 9 år har jeg hatt dem, 8 år har jeg angret. Så sørg for at du har penger til å fjerne dem også om du skulle angre. Anonymkode: 1bab9...f70 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:35 #27 Del Skrevet lørdag kl 21:35 Er ikke silikon litt på vei ut ?Tragiske greier.Burde ikke få jobben tilrettelagt pga dine valg. Anonymkode: ee100...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:44 #28 Del Skrevet lørdag kl 21:44 Anonymkode: 0a366...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå