AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Jeg fikk finansieringsbveis til boliglån i fjor som går ut om ca 4 mnd, nå skal jeg legge inn bud og lurer på om banken sjekker oppdaterte inntektsopplysninger før de godkjenner budet mitt? Anonymkode: 1adc0...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Hvis inntekten din har endret seg siden du fikk finansieringsbeviset kan det hende at du må kontakte banken for ny vurdering. SJekk vilkårene for ditt finansieringsbevis. Anonymkode: 32ba9...02c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Hvis inntekten din har gått ned så hadde jeg ikke turt å ta sjansen da de kan trekke seg hvis den økonomiske situasjonen er forandret. Anonymkode: 6726e...584 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Ikke nødvendigvis før vi godkjenner bud, men når vi skal realisere lånet og utbetale så innhenter vi oppdaterte opplysninger ja. Har du da ikke den lønna som du fikk bevilget finansieringsbeviset på og du har holdt tilbake informasjon så kan banken din i værste fall nekte å gi deg lånet og du er likevel bundet til å betale selger. Uten finansiering. Mvh finansrådgiver Anonymkode: fb91e...68c 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå