AnonymBruker Skrevet i går, 16:01 #1 Del Skrevet i går, 16:01 Møtt en fyr i snart 4 uker. 3 møter hvor det har vært overnatting hver gang og ene gangen var det en full helg. Vi har det veldig fint, klikker bra og han tar mye insj til å treffes. Ringer uanmeldt, kjører langt for å treffe meg, sender meg regelmessig snaps. I går ringte han meg på kvelden etter han hadde vært hos meg. Vi snakker mye om fremtiden, han påpeker at vi passer bra sammen, at jeg forstår han og han begynner å bli betatt. Sier fine ting og virker genuint intr. Vi har vært hver helg sammen siden vi møttes for første gang. Går maks 1 time før han sender meg en snap etter han drar fra meg. Men en ting jeg stusser over er at han fremdeles er relativt aktiv på Tinder. Føler lokasjonen hans oppdaterer seg støtt og stadig og i går oppdaterte han seg kort tid etter han var oss meg. Er det et red flag at han er så aktiv på Tinder ? Eller bør man ikke forvente noe siden vi knapt har kjent hverandre en mnd. Når er det vanlig å slette? Jeg snakker casual med andre gutter selv, men føler jeg har mindre og mindre behov for å snakke med gutter siden jeg trives godt med han her. Og det er som regel han som insjer til treff og reiser langt (mange timer) for å se meg. Man kan jo ikke forvente noe siden vi ikke har tatt en prat om eksklusivitet, men samtidig ligger det litt i kortene siden han snakker mye om fremtiden og virker genuint intr i noe mer med meg. Ringer, tekster og vil se meg. Dette er en travel kar så tiden han bruker på meg har høy verdi. Anonymkode: 207c1...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:04 #2 Del Skrevet i går, 16:04 Mange bruker Tinder som tidsfordriv, uten å tenke noe videre på det. Har ærlig talt åpnet appen helt sånn på auto mens jeg sitter på dass, selv om jeg er i et begynnende forhold selv. Hadde pauset og så slettet profilen, så skjer ikke så mye der, men har brukt den så mye de siste årene at jeg nesten må avvennes. Anonymkode: ce4f6...86c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:04 #3 Del Skrevet i går, 16:04 Han holder døra åpen i tilfelle "noe bedre" dukker opp. Anonymkode: 837a6...28e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:10 #4 Del Skrevet i går, 16:10 Du er da ganske aktiv selv om du føler slik med på han? Synes du burde spørre han om hvor dere står, si at du vurderer å slette tinder feks, ikke at du følger med på han. Anonymkode: c04c9...42f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:11 #5 Del Skrevet i går, 16:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er da ganske aktiv selv om du føler slik med på han? Synes du burde spørre han om hvor dere står, si at du vurderer å slette tinder feks, ikke at du følger med på han. Anonymkode: c04c9...42f Jeg har hovedsaklig hatt den nå pgr jeg følger litt med på han. Men jeg sveiper ikke aktivt som jeg før gjorde. Men tenker at d kanskje er litt tidlig etter kun 3 møter. Bør man ikke vente til 4-5 date minst ? Anonymkode: 207c1...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:01 #6 Del Skrevet i går, 17:01 Ta en prat med han, han er den eneste som kan gi deg svar på det du lurer på, det er så mye bedre å kommunisere enn å sitte og overtenke og analysere. Anonymkode: af555...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet i går, 17:04 #7 Del Skrevet i går, 17:04 Jeg hadde nok sagt til ham at jeg ser du er ganske aktiv på Tinder nå og. Jeg har det sånn at når jeg har truffet deg og vil bli kjent med deg, så legger jeg Tinder vekk. Hvordan tenker du om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:54 #8 Del Skrevet i går, 17:54 Hvorfor er du selv på Tinder da TS? Er like forundret hver gang noen oppdager at den de dater OGSÅ er på Tinder🥴😄😄 Anonymkode: 66431...532 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:56 #9 Del Skrevet i går, 17:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hovedsaklig hatt den nå pgr jeg følger litt med på han. Men jeg sveiper ikke aktivt som jeg før gjorde. Men tenker at d kanskje er litt tidlig etter kun 3 møter. Bør man ikke vente til 4-5 date minst ? Anonymkode: 207c1...0e1 Så at han fortsatt er aktiv er et problem, selv om det er litt tidlig siden dere ikke har møttes mer enn 3 ganger? Tenker uansett at det er litt creepy at dy følger med på han Anonymkode: ec8cb...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simone1 Skrevet i går, 17:59 #10 Del Skrevet i går, 17:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hovedsaklig hatt den nå pgr jeg følger litt med på han. Men jeg sveiper ikke aktivt som jeg før gjorde. Men tenker at d kanskje er litt tidlig etter kun 3 møter. Bør man ikke vente til 4-5 date minst ? Anonymkode: 207c1...0e1 Hva man bør eller ikke bør er heldigvis ikke regulert i " tinder-loven " Vi slettet begge tinder etter første helgen sammen og andre helgen ble vi enige om at vi kjærester. Slettet samtidig alle gamle relasjon på snapp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:14 #11 Del Skrevet i går, 18:14 exictence skrev (1 time siden): Jeg hadde nok sagt til ham at jeg ser du er ganske aktiv på Tinder nå og. Jeg har det sånn at når jeg har truffet deg og vil bli kjent med deg, så legger jeg Tinder vekk. Hvordan tenker du om det? Problemet er jo at det ikke stemmer, siden hun er aktiv på Tinder selv. Anonymkode: ce4f6...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:14 #12 Del Skrevet i går, 19:14 Kanskje han følger med på om du er aktiv på Tinder? Anonymkode: 34662...9d7 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 19:17 #13 Del Skrevet i går, 19:17 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Møtt en fyr i snart 4 uker. 3 møter hvor det har vært overnatting hver gang og ene gangen var det en full helg. Vi har det veldig fint, klikker bra og han tar mye insj til å treffes. Ringer uanmeldt, kjører langt for å treffe meg, sender meg regelmessig snaps. I går ringte han meg på kvelden etter han hadde vært hos meg. Vi snakker mye om fremtiden, han påpeker at vi passer bra sammen, at jeg forstår han og han begynner å bli betatt. Sier fine ting og virker genuint intr. Vi har vært hver helg sammen siden vi møttes for første gang. Går maks 1 time før han sender meg en snap etter han drar fra meg. Men en ting jeg stusser over er at han fremdeles er relativt aktiv på Tinder. Føler lokasjonen hans oppdaterer seg støtt og stadig og i går oppdaterte han seg kort tid etter han var oss meg. Er det et red flag at han er så aktiv på Tinder ? Eller bør man ikke forvente noe siden vi knapt har kjent hverandre en mnd. Når er det vanlig å slette? Jeg snakker casual med andre gutter selv, men føler jeg har mindre og mindre behov for å snakke med gutter siden jeg trives godt med han her. Og det er som regel han som insjer til treff og reiser langt (mange timer) for å se meg. Man kan jo ikke forvente noe siden vi ikke har tatt en prat om eksklusivitet, men samtidig ligger det litt i kortene siden han snakker mye om fremtiden og virker genuint intr i noe mer med meg. Ringer, tekster og vil se meg. Dette er en travel kar så tiden han bruker på meg har høy verdi. Anonymkode: 207c1...0e1 Hvis dette plager deg, så hva med å si: "Du.. jeg har tenkt litt.. hva om vi satser på å bare date hverandre nå og kutter Tinder? Det har jeg lyst til for jeg liker deg veldig godt." Endret i går, 19:17 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Problemet er jo at det ikke stemmer, siden hun er aktiv på Tinder selv. Anonymkode: ce4f6...86c Hun er jo ikke aktiv på Tinder, men, ja, hun har ikke slettet en, og hun fikk varsel opp om at han (siden de matchet) har endret profil ol. Så hun kan begrunne det med at det var derfor hun var inne og så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden exictence skrev (1 time siden): Hun er jo ikke aktiv på Tinder, men, ja, hun har ikke slettet en, og hun fikk varsel opp om at han (siden de matchet) har endret profil ol. Så hun kan begrunne det med at det var derfor hun var inne og så det. Nei man får ikke varsel om at folk har endret profilen. Anonymkode: af555...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei man får ikke varsel om at folk har endret profilen. Anonymkode: af555...683 Tror jeg fikk det av de jeg hadde matchet med. Men ok. Da kan hun ikke si det. Jeg hadde en match jeg hadde truffet og opplevde det samme med som ts. Jeg sa direkte til ham at jeg hadde villet slette Tinder, men ville se på profilbildet hans igjen, og lese hva vi hadde skrevet først til hverandre der. Så så jeg at du hadde endret profilbilde. Videre sa jeg at jeg har jo truffet deg nå, og vil gjerne bli mer kjent med deg. Derfor ville jeg slette Tinder. Men tydeligvis har ikke du tenkt det samme? Eller hva tenker du om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå