AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 #1 Del Skrevet i går, 14:56 Hei. Jeg bor nå midt i Oslo med barnet mitt. Kjæresten og hans 2 barn på samme alder skal flytte hit(de ble født her) Vi trenger å bo max 20 min med bil fra Bjerke pga mitt barn sin skole. Vi har sett på Hellerud, Abildsø og Høybråten. Men er åpne for flere forslag på gode skoleområder og hvor barna kan leke fritt. Vi ønsker hus og har budsjett på ca 8-9 mill, men kan til NØD strekkes oss til 11, men det er ikke ønskelig. Jeg ønsker også enkel tilgang til offentlig transport. Anonymkode: d6ec7...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:03 #2 Del Skrevet i går, 15:03 Hellerud er fint. Abildsø også, men litt dårlig kollektivtilbud (kun buss, ofte veldig full eller forsinket). Høybråten vet jeg ikke så mye om. Teisen/Fjellhus, Oppsal, Godlia, Manglerud er alle områder med gode skoler, bra ungdomsmiljø og rekkehus innen budsjettet deres. Enebolig får du vel knapt noe sted 20 minutter fra Bjerke til den prisen, i hvert fall ikke med greie oppvekstmiljøer. Anonymkode: d41e5...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:20 #3 Del Skrevet i går, 15:20 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hellerud er fint. Abildsø også, men litt dårlig kollektivtilbud (kun buss, ofte veldig full eller forsinket). Høybråten vet jeg ikke så mye om. Teisen/Fjellhus, Oppsal, Godlia, Manglerud er alle områder med gode skoler, bra ungdomsmiljø og rekkehus innen budsjettet deres. Enebolig får du vel knapt noe sted 20 minutter fra Bjerke til den prisen, i hvert fall ikke med greie oppvekstmiljøer. Anonymkode: d41e5...0d2 Takk. Har sett masse eneboliger som er mellom 7-9. Vi følger også med på budrunder og hva de går for. Vi trenger ikke en enorm bolig, men ca 200 kvm er fint pluss hage. Anonymkode: d6ec7...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:55 #4 Del Skrevet i går, 15:55 20 min til Bjerke er ikke langt i rushen i bil, så ville satset på kollektivt. Og ja, du får nok nøye deg med rekkehus om du skal til bydel Østensjø hvertfall. Abildsø er muligens billigere men det ligger veldig kronglete til ift t-banen. Anbefaler å sjekke skoletilhørighet også til ungdomsskole om noen av barna skal å på skole der dere bor. Anonymkode: 2d043...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:59 #5 Del Skrevet i går, 15:59 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk. Har sett masse eneboliger som er mellom 7-9. Vi følger også med på budrunder og hva de går for. Vi trenger ikke en enorm bolig, men ca 200 kvm er fint pluss hage. Anonymkode: d6ec7...0b7 Har du sett masse eneboliger på Abildsø mellom 7 og 9 millioner. Det er i så tilfelle overraskende, jeg bor i området, og rekkehus går for opp mot 10. Hellerud og Høybråten kjenner jeg ikke så mye til. Bor på Manglerud selv, føler Abildsø er kronglete med kun buss og ikke bane. Anonymkode: 3088e...9ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:55 #6 Del Skrevet i går, 16:55 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har du sett masse eneboliger på Abildsø mellom 7 og 9 millioner. Det er i så tilfelle overraskende, jeg bor i området, og rekkehus går for opp mot 10. Hellerud og Høybråten kjenner jeg ikke så mye til. Bor på Manglerud selv, føler Abildsø er kronglete med kun buss og ikke bane. Anonymkode: 3088e...9ae Var på visning på Abildsø i helgen. Var tomannsbolig da. Både det og rekkehus er også ok. Anonymkode: d6ec7...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:18 #7 Del Skrevet i går, 17:18 Høybråten i nærheten av togstasjonen er bra kollektivt, fint område og nærme Bjerke😊 Anonymkode: eca59...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:21 #8 Del Skrevet i går, 17:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høybråten i nærheten av togstasjonen er bra kollektivt, fint område og nærme Bjerke😊 Anonymkode: eca59...56f Kjenner Høybråten er veldig aktuelt ☺️ Anonymkode: d6ec7...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:23 #9 Del Skrevet i går, 17:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner Høybråten er veldig aktuelt ☺️ Anonymkode: d6ec7...0b7 Ja, det er fint der, fin skole også, men usentralt om man ikke bor nærme toget… Anonymkode: eca59...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:31 #10 Del Skrevet i går, 17:31 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det er fint der, fin skole også, men usentralt om man ikke bor nærme toget… Anonymkode: eca59...56f Ja, har fulgt med på den biten ☺️ Vi har bil, men jeg foretrekker å kunne bruke offentlig så vi ser etter noe nært toget i såfall ☺️ Anonymkode: d6ec7...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå