AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #1 Del Skrevet i går, 13:53 hvor stor kurv for at en 12 måneder gammel baby skal få plass? Skal kjøpe en kurv jeg kan ta bilder av baby i fra den er nyfødt til 12 måneder. Holder det med en lengde på 30cm? Hvor stor bør den være Anonymkode: ecb46...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet i går, 13:55 #2 Del Skrevet i går, 13:55 Er lengden på kurven 30 cm? Hva venter du? En pygme? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #3 Del Skrevet i går, 14:04 En kurv på 30 cm er jo alt for liten til en nyfødt, så en 12 mndr får du nok ikke plass til. Anonymkode: b2eb3...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:12 #4 Del Skrevet i går, 14:12 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): hvor stor kurv for at en 12 måneder gammel baby skal få plass? Skal kjøpe en kurv jeg kan ta bilder av baby i fra den er nyfødt til 12 måneder. Holder det med en lengde på 30cm? Hvor stor bør den være Anonymkode: ecb46...130 En baby måler normalt 50 cm +/- når den er nyfødt til termin. Så kan du selv finne ut hvor lang en 12 måneder gammel baby er. Anonymkode: b0e41...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:13 #5 Del Skrevet i går, 14:13 Den bør nok være 70 cm lang for at du skal få plass til ettåringen (med bøyde bein). Anonymkode: be084...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:14 #6 Del Skrevet i går, 14:14 En 12 måneder gammel «baby» er en ettåring. Lykke til med å få den til å ligge stille i en kurv. Våken. Anonymkode: b22a7...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet i går, 15:31 #7 Del Skrevet i går, 15:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvor stor kurv for at en 12 måneder gammel baby skal få plass? Skal kjøpe en kurv jeg kan ta bilder av baby i fra den er nyfødt til 12 måneder. Holder det med en lengde på 30cm? Hvor stor bør den være Anonymkode: ecb46...130 30 cm?? Tenk deg litt om da (og forsøk å google gjennomsnittlig lengde ved fødsel...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:32 #8 Del Skrevet i går, 15:32 Jeg fant masse av disse kurvene på denne nettsiden og noen av dem så så store ut men så står det at di bare er 30cm Anonymkode: ecb46...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:38 #9 Del Skrevet i går, 16:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fant masse av disse kurvene på denne nettsiden og noen av dem så så store ut men så står det at di bare er 30cm Anonymkode: ecb46...130 Det er vel ikke meningen å ha en baby oppi de der? Står jo toy organizer og gift basket. Tror du heller bør gå for en moseskurv. Anonymkode: 5fbb8...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:53 #10 Del Skrevet i går, 16:53 den bør være minst 90 cm lang for at ettåringen skal kunne ligge utstrakt i den. 30 cm er langt nok for et foster i uke 25 i svangerskapet. Anonymkode: 2c211...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:00 #11 Del Skrevet i går, 17:00 Den på bildet er til å ha leker i. En ettåring kan jo sitte/stå oppi der, men blir verre med nyfødt. Anonymkode: 43ba2...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:05 #12 Del Skrevet i går, 17:05 Forresten... Har sett litt på gamle bilder og tror det kan gå. De minste ligger jo ikke utstrakt. Stor baby/smårolling kan sitte oppi. Noen som har nyfødt og kan måle hvor lange de er i fosterstilling? Anonymkode: 43ba2...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:27 #13 Del Skrevet i går, 20:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har nyfødt og kan måle hvor lange de er i fosterstilling? Anonymkode: 43ba2...ddf Min yngste var 34 cm fra hode til rumpe ved fødselen. Anonymkode: bbed3...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå