Gå til innhold

Damer - har det skjedd dere har tenkt på hva dere skal ha til middag i morgen mens dere blir pult?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke når partner bruker hender/fingre/lepper/tunge eller leketøy.

Men akkurat under samleie kan det absolutt skje at jeg begynner å tenke på helt andre ting. I hvert fall om det tat litt tid. Samleie er såpass lite stimulerende for min del at det raskt kan bli litt kjedelig. 

Anonymkode: 4a17c...699

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, mange ganger med eksmannen. Når det ikke gav meg noe lenger og heller hadde lyst til å sove,vandret tankene mine videre til praktiske ting. ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke når partner bruker hender/fingre/lepper/tunge eller leketøy.

Men akkurat under samleie kan det absolutt skje at jeg begynner å tenke på helt andre ting. I hvert fall om det tat litt tid. Samleie er såpass lite stimulerende for min del at det raskt kan bli litt kjedelig. 

Glad jeg ikke er kvinne. Litt trist at naturen ga dere dette kortet. 

Anonymkode: 6a6ef...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trist? Over hode ikke😊

Har fantastisk sex jeg. Trenge bare ikke å inneholde samleie. Jeg har ikke klitoris inne i fødekanalen min 💁🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt under sexen nei.. men på kosepute praten etter sex.. Da kan jeg ramse opp en hel meny, for jeg er jo ei skikkelig godmatræv😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (35 minutter siden):

Ikke hørt under sexen nei.. men på kosepute praten etter sex.. Da kan jeg ramse opp en hel meny, for jeg er jo ei skikkelig godmatræv😅

Les HI. ☺️

Anonymkode: 021f4...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Les HI. ☺️

Anonymkode: 021f4...760

Ooops, men nnjaa.. her hjemme er det jeg som er "Fru kokk"😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat som at jeg tenker på middag i stedet for sex. Men iblant som at avtaler og planer og frister går gjennom hodet som en tvangstanke. At jeg ikke klarer å være tilstede og bare nyte. Han har det på samme iblant iøbsnr. Dette er vi ærlige om og snakker om; at det å roe ned er like viktig som selve sexen. Så vi bruker mye tid og fokus på det. 

Sist han var fjern, var for noen måneder siden og var da første gang vi hadde sex etter at faren hans døde. Det var ikke veldig god sex, for han var så tydelig i sorg med hele seg og kropp og sinn. Men det var viktig at vi hadde sex igjen, uansett om vi begge tenke på faren hans. 

Det er fantastisk å ha sex og nyte og rett og slett bare glemme at resten av verden finnes, for det finnes bare vi 2 i vår lille hule. Det meste av vår sex kjennes sånn. 

Anonymkode: 583d0...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Naturen ga oss kvinner litt ulike kort. Jeg har alltid nytt samleie og får lett orgasme i misjonær. Leste faktisk på KG at det har å gjøre med hvor nært klitoris er plassert skjeden, at det skal være ca. 5 cm for å bli stimulert under samleie. De som har klitoris plassert lenger vekk, blir ikke stimulert under samleie. Jeg målte, og fant nøyaktig 5 cm.

Det viktigste kortet et uansett å kjenne egen kropp.

Anonymkode: 583d0...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke kjedelig sex. Tenker kun på det som skjer i øyeblikket og nyter. Den dagen jeg begynner å tenke på middag er sexlivet dødt for min del.

Anonymkode: 4b1a0...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjer.

Men de fleste gangene skjer det ikke.

Når det skjer er jeg vel egentlig ferdig med sexen for egen del, eller var ikke så gira i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange ganger når vi har samleie. Selve piv gir meg så lite, så etter noen minutter så vandrer tankene. Men det er mye annet som er bedre når det gjelder sex. Som mange menn dessverre ofte glemmer. 

Anonymkode: 4ff7b...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 12.47):

Bare lurte, siden jeg hadde en one night stand en gang. Og mens jeg tok henne doggystyle så begynte hun taste på mobiltelefonen. Det betyr hun nyter ikke sexen overhodet? 

Anonymkode: c77e4...37a

Det betyr nok det, ja. Aldri tatt opp tlf under sex, haha

Anonymkode: 52eb0...a57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger. Jeg får generelt lite ut av sex, så har bare sluttet med det. Synes det er omtrent like deilig som å bli klappet på kneet, liksom. 

Anonymkode: 63e3f...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg mann, men det har skjedd noen ganger at min kone suger meg mens jeg steker speilegg på helgemorgenen. Hun bet at jeg er kåt på morgenen, og hun vet at når jeg går i joggedress er jeg alltid klar. Steker alltid speilegg i joggedress. Og det hender hun da hjelper til… Ikke helt svar på spørsmålet ditt, men sex og matlaging er mulig. 

Anonymkode: 16b9e...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...