AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Noen som har fått positiv test sent? Skulle hatt mensen for 3 dager siden. Negative strimmel tester. Idag morres holdt jeg på å spy sikkelig uggen. Ømme bryst. Testene er blenda hvite Anonymkode: 81a6e...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Da er det nok noe annet enn graviditet. Dersom du har så sterke symptomer og er 3 dager over ikm ville også testen vært positiv. Er uplanlagt gravid selv og tok en test 3 dager over ikm bare fordi jeg syntes det var rart at mensen ikke var kommet. Den så slik ut: Anonymkode: bdd96...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Da har du nok hat eggløsning senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Ingen som har opplevd å få sen graviditets test Anonymkode: 81a6e...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen som har opplevd å få sen graviditets test Anonymkode: 81a6e...2fd Det er ikke spesielt vanlig. Testen skulle vært sterkt positiv nå om du var tre dager over ikm og gravid. Anonymkode: c5eff...7ad 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen som har opplevd å få sen graviditets test Anonymkode: 81a6e...2fd Når hadde du eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar mommyaka skrev (14 minutter siden): Når hadde du eggløsning? 13 januar. Synes bare det er merkelig aldri hatt så sen mens. Anonymkode: 81a6e...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 13 januar. Synes bare det er merkelig aldri hatt så sen mens. Anonymkode: 81a6e...2fd Om du har stabil syklus så kan de skje at den hopper over innimellom. Eller pga sykdom, medisin etc Eller bare litt senere eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 13 januar. Synes bare det er merkelig aldri hatt så sen mens. Anonymkode: 81a6e...2fd Mensen regnes ikke som uteblitt før det har gått en uke, så gi det litt mer tid Helt vanlig at mensen kommer senere enn man er vant til, selv om man stort sett har stabil syklus. Anonymkode: c5eff...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar Ja, det har jeg opplevd flere ganger. Har trodd jeg var gravid, fått negativ test, men når mensen ikke kom testet jeg positivt noen dager senere. Om eggløsning er senere enn forventet så vil også dato for forventet mens være senere. Og selvsagt også en eventuell befruktning. Anonymkode: 95ba3...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå