AnonymBruker Skrevet i går, 19:30 #21 Del Skrevet i går, 19:30 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mannen din må ha autisme. Ingen normale mennesker som gjør slikt. Anonymkode: d903a...637 Les kommentar #7. Anonymkode: 9427d...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:33 #22 Del Skrevet i går, 19:33 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mannen din må ha autisme. Ingen normale mennesker som gjør slikt. Anonymkode: d903a...637 Jeg spurte meg nemlig hvor lang tid det tok før en eller annen tosk kommer drassende " det må være autisme " Anonymkode: 9427d...219 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:35 #23 Del Skrevet i går, 19:35 Hvis det er slik at du har behov for mange tilbakemeldinger og at kjæresten heier på deg men at han ikke gjør det av egen fri vilje og ønske så er han nok ikke den mannen som passer deg. Anonymkode: 4062d...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:38 #24 Del Skrevet i går, 19:38 Du må bytte han ut med en som er sånn som du blir glad av. Istedenfor å vente på at han skal endre seg. Folk endrer seg ikke. Ihvertfall ikke etter du til og med har prøvd å si ifra. Anonymkode: 776b7...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:41 #25 Del Skrevet i går, 19:41 Ja, jeg hadde nok funnet meg i det. Hva hun synes om min karriere bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Vi snakker aldri om jobb sammen. Anonymkode: 422be...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:46 #26 Del Skrevet i går, 19:46 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han spør ikke om hvordan det har gått på intervjuet heller. Anonymkode: 9c7b1...636 Du trenger ikke vente til du blir spurt med å snakke om dagen din. Anonymkode: 6b695...fc9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #27 Del Skrevet 23 timer siden Jeg synes høres utrolig stusslig ut, hadde ikke orket leve sånn. Min eks var litt samme kaliber. Nåværende mann på 8.året kysser meg når vi drar på jobb om morgenen og når vi sees etter jobb. Når jeg var på ulike intervjuer før min siste jobb spurte it grov han, sa lykke til og så så sendte heia heia mld rett før jeg skulle inn. Anonymkode: 77baa...7a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #28 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes høres utrolig stusslig ut, hadde ikke orket leve sånn. Min eks var litt samme kaliber. Nåværende mann på 8.året kysser meg når vi drar på jobb om morgenen og når vi sees etter jobb. Når jeg var på ulike intervjuer før min siste jobb spurte it grov han, sa lykke til og så så sendte heia heia mld rett før jeg skulle inn. Anonymkode: 77baa...7a9 Meg over. Og ba meg ringe med en gang intervjuet var ferdig. Anonymkode: 77baa...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Del Skrevet 19 timer siden Altså, jeg skjønner at dette er kjipt. Men du er sammen med en mann som elsker deg og aldri sier hadet. Hvorfor skulle en manglende hadet i dag bety at han ikke bryr seg? Tenker at han håpte på at det gikk bra, men at han ikke er vant til (fra barndommen av) å formidle dette ved hjelp av ord. Anonymkode: 21525...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #30 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bare vent, snart kommer det en "smarting " og påstår at mannen din MÅ ha autisme. Skjer desverre alltid disse trådene. Bare venter på første hobbypsykologen som roper autisme Anonymkode: 9427d...219 Eller at han er deprimert. Anonymkode: 39854...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 14 timer siden #31 Del Skrevet 14 timer siden Kan det være at han bruker systematisk taushet, TS? Det er visst en greie: https://www.instagram.com/p/DFVjW3NKt6f/?img_index=4&igsh=YmFtNXRkc21ldGV4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #32 Del Skrevet 14 timer siden Noe av det fineste med meg og kjæresten er at vi lytter til hverandre og vi løfter og oppmuntrer hverandre. Er det den andre ser frem til eller er nervøs eller spent over så er vi med i den andres prosess. Vi heier på hverandre og trøster hverandre. For oss er det viktig at den andre har det bra og føler seg sett og hørt. Så nei. En partner som ikke gidder å involvere seg i mitt liv og ting som betyr noe hadde jeg ikke vært interessert i å ha. Anonymkode: 6076c...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #33 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, jeg hadde nok funnet meg i det. Hva hun synes om min karriere bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Vi snakker aldri om jobb sammen. Anonymkode: 422be...319 Det er greit nok, men synes du ikke det er greit å si hadet eller hei når man reiser eller treffes igjen? Eller spør om hvordan dagen har vært? Dette handler ikke om å snakke jobb, men være litt hyggelig mot hverandre i et forhold. Anonymkode: a7330...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 13 timer siden #34 Del Skrevet 13 timer siden Jeg tenker at du må ta et valg TS for egen del på jvor miktig denne delen er for deg i et parforhold rett og slett, han er som han er - enten det er egoisme eller annet som forårsaker denne manglende evnen. Og når du har konkludert får du fortelle han at slik blir det for det er riktig for deg. Det kan være at du rett og slett fortsetter dele og ikke får respons fordi alle andre kvaliteter er på plass og dere tross alt har et parforhold som er verdt å satse på for deg, eller på den andre siden at du ikke vil ha det slik resten av livet liksom - men du må velge for en ting er sikkert, han kan eller vil ikke endre dette siden du skriver at du sier fra og han ikke tar det til seg / evner gjøre noe med det. Det er mye sannehet i at om en person KAN endre noe på kort tid om de forstår problemet er det verdt å ta opp, men om de ikke kan endre det må man la det ligge og ta valg selv for sin del. Jeg vet ikke om han ikke kan endre dette eller om han ikke vil - men uansett tror jeg DU må ta et valg for egen del for å gå rundt å kjenne på det er også slitsomt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #35 Del Skrevet 13 timer siden Det er jo ganske passiv-aggressivt å bare gå og vente på et spørsmål. Det viktige er jo hvordan han responderer når du snakker om ting. At han viser omsorg når du gruer deg, og snakker om det. At han lytter når du kommer hjem og forteller om hvordan det gikk. Hadde bare syntes det var slitsomt om mannen drev og maste med meldinger og telefoner om jeg var på intervju, slik mange krever. Om jeg har behov for å snakke med han, så tar jeg opp telefonen og ringer. Anonymkode: de15f...e74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #36 Del Skrevet 13 timer siden Hva er denne greia med at den ene alltid skal måtte spørre før den andre i et forhold kan fortelle om dagen sin eller det som opptar en? Har du noe på hjertet så fortell da vel, i stedet for å gå å vente på å bli bedt om å fortelle. Anonymkode: c1cab...601 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #37 Del Skrevet 12 timer siden Jeg tror jeg hadde begynt å snakke om et jobbintervju med en gang jeg treffer mannen min, hadde ikke ventet å bli spurt. Deler han informasjon med deg? Å si hei og hade er vanlig folkeskikk. Svarer han ikke hei når du sier hei? Anonymkode: 76f2a...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #38 Del Skrevet 12 timer siden Helt unormalt. Vært sammen i 25 år. Sier alltid ha det på morgenen, pluss et raskt kyss og en klem. Uten unntak 🙂. Har sånn passe oversikt over hva den andre skal, og ønsker lykke til om det er noe spesielt. Det du har høres ut som et kaldt forhold uten følelser, kjærlighet og omtanke. Til og med venner er høflige og omtenksomme mot hverandre, så han ser ikke på deg som en venn en gang. Anonymkode: 68ba3...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellglad Skrevet 12 timer siden #39 Del Skrevet 12 timer siden Både dårlig folkeskikk og mangel på interesse. Det handler selvsagt ikke om at man ikke kan fortelle om dagen sin uten at man blir spurt. Om en person konsekvent forsvinner ut døra uten engang et "ha det", og aldri spør om noen ting er det en person som bare er opptatt av seg selv, og i allfall ikke av deg. I noen få tilfeller kan det bare være sosial inkompetanse, da kan man ta det opp med vedkommende og se om han eller hun tar det til seg. Rimelig oppegående mennesker greier å oppvise et minimum av interesse når det gjelder partneren sin, selv om man kanskje synes fagfeltet er kjedelig eller hobbyen er uinteressant - så bryr man seg fordi man er glad i vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12 timer siden #40 Del Skrevet 12 timer siden Så han gjør som han alltid gjør og denne gangen ble du ekstra skuffet. Kanskje det rette spørsmålet du bør stille deg er om dere passer sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå