Gå til innhold

Hvilket navn synes dere er finest av disse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sånne vokalrike navn med M er så ute som det kan gå an. Finn et annet navn som ikke er så innmari 2025. Navn som er myke, ufarlige og søte, jeg er dritlei.

Hva med Anniken eller Petra, kule navn med litt mer "kant"

Anonymkode: 36457...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sånne vokalrike navn med M er så ute som det kan gå an. Finn et annet navn som ikke er så innmari 2025. Navn som er myke, ufarlige og søte, jeg er dritlei.

Mener du ute eller inne. For populære, eller umoderne?

TS spør riktignok hvilke vi synes er finest, men fra et utvalg navn. Hun vil neppe ha navn med "kant". 

Anonymkode: e0584...e94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Anniken eller Petra? Da tar jeg heller et av navnene i HI anyday.

Anonymkode: c8981...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tusen takk for så mange tilbakemeldinger på navnene!! 😍 Vi syns fortsatt det er vanskelig å ta en avgjørelse og lurer egentlig litt på hva det innebærer når dere skriver at f.eks. Emilie er kjedelig og oppbrukt? Mener dere at det da at navnet ikke er fint/at det er stygt? Eller at det er fint, men at dere ikke ville ha brukt det, fordi det er så mange som heter det?  😅 Liker kanskje best Emilie og Maia selv, men føler vi «kvalifiserer» til å bruke Emilia formen også, siden hun er halvt svensk. Ikke lett 🙃 

Anonymkode: 4539a...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk for så mange tilbakemeldinger på navnene!! 😍 Vi syns fortsatt det er vanskelig å ta en avgjørelse og lurer egentlig litt på hva det innebærer når dere skriver at f.eks. Emilie er kjedelig og oppbrukt? Mener dere at det da at navnet ikke er fint/at det er stygt? Eller at det er fint, men at dere ikke ville ha brukt det, fordi det er så mange som heter det?  😅 Liker kanskje best Emilie og Maia selv, men føler vi «kvalifiserer» til å bruke Emilia formen også, siden hun er halvt svensk. Ikke lett 🙃 

Anonymkode: 4539a...136

Noen her tåler ikke topp 10, eller topp 20 som Emilie er. Og når du da kommer med Emilia, som er sjeldent nok, så kommer de med at nei nei, det er uvanlig og hun må stave det. Konklusjonen er, ikke hør på kg når du skal velge navn :) 

Anonymkode: e0584...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...