AnonymBruker Skrevet i går, 06:19 #1 Del Skrevet i går, 06:19 Hun hadde silikon nor eg traff henne, hun bruker størrelse D Dem er veldig fine å gode å ta på. Men eg skulle ønske dem var enda større.... ja eg elsker store pupper!! Hun har noen kg ekstra så dem ser egentlig normalt ut på henne. Hvordan kan eg ta opp dette uten å såre henne??? Anonymkode: c02be...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:24 #2 Del Skrevet i går, 06:24 0/10 Anonymkode: e7c90...578 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #3 Del Skrevet i går, 12:07 Slutt. Lær deg selv affirmasjon. Fortell deg selv, under sex, at hun har perfekte pupper, og du en drømmekuk. Kanskje hun og gjør det. At du har den største, og beste, kuken hun har hatt. Og at hennes pupper er råflotte. Gjør dere der vil mye ubevisst skje. Anonymkode: b54ed...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:11 #4 Del Skrevet i går, 12:11 Kan du ikke bare begynne å lage mat til henne? Trenger jo ikke silikon for å få større pupper, det holder lenge med skikkelig dessert hver dag. Anonymkode: 9f8c0...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #5 Del Skrevet i går, 12:12 Dette kan ikke være en seriøst tråd? Helt ærlig? er dette noe du seriøst tenker på? ÆSJ håper hun dumper deg Anonymkode: ef511...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #6 Del Skrevet i går, 14:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt. Lær deg selv affirmasjon. Fortell deg selv, under sex, at hun har perfekte pupper, og du en drømmekuk. Kanskje hun og gjør det. At du har den største, og beste, kuken hun har hatt. Og at hennes pupper er råflotte. Gjør dere der vil mye ubevisst skje. Anonymkode: b54ed...f57 https://www.solveigs-yogahage.no/livsstil-blog/xp3jmgaxiekbr9si3j84umz30z2lxr Anonymkode: e8936...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #7 Del Skrevet i går, 15:13 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun hadde silikon nor eg traff henne, hun bruker størrelse D Dem er veldig fine å gode å ta på. Men eg skulle ønske dem var enda større.... ja eg elsker store pupper!! Hun har noen kg ekstra så dem ser egentlig normalt ut på henne. Hvordan kan eg ta opp dette uten å såre henne??? Anonymkode: c02be...c77 0/10 Anonymkode: 47437...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå