AnonymBruker Skrevet i går, 02:50 #1 Del Skrevet i går, 02:50 Synes det er så spennende. Må være stille… 🤫 .. og har du blitt bøsta noen gang? 🤭 Anonymkode: bfd43...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet i går, 02:53 #2 Del Skrevet i går, 02:53 Ikke ofte det skjer, men en sjelden gang. En gang våknet hun og tok hånd om saken... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:44 #3 Del Skrevet i går, 06:44 En og annen gang når jeg ikke for sove. Sovner da lettere etterpå. Nei jeg syntes ikke det er spennende. Det handler om å få sove for min del. Anonymkode: b3c7d...a33 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:48 #4 Del Skrevet i går, 06:48 Det hender, går ofte litt kjappere for han enn meg. Da tar jeg fram womanizeren og tar meg en "stille Anders" Og gjør det fordi jeg har lyst, ikke fordi det er spenning rundt det. Mannen min vet jo at jeg gjør det. Anonymkode: 4ae7c...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:52 #5 Del Skrevet i går, 06:52 Nei. Jeg går på badet. Hvis jeg onanerer, vil jeg være alene. Tanken på at han kan ferske meg, er så forstyrrende at jeg heller hadde latt vær. Anonymkode: 822fe...7df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:01 #6 Del Skrevet i går, 08:01 Syns det er et overgrep mot partner å onanere rett ved når hen sover. Det er jo ikke greit å ha sex med en sovende partner bare fordi man er kjærester, så hvorfor skal en seksuell handling være ok? Jeg står opp og gjør meg ferdig på badet Anonymkode: fb964...9f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:08 #7 Del Skrevet i går, 08:08 Ja, det hender hvis jeg ikke får sove (en orgasme er verdens beste sovemedisin). Aldri blitt fersket. Og til den som mener at det er et overgrep å ta på sin egen kropp mens livspartneren sover søtt ved siden av: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 9f7a6...f3f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:15 #8 Del Skrevet i går, 08:15 Nei, og ikke når jeg er alene heller. Runker aldri i senga, da det er upraktisk. Anonymkode: d14b1...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 08:33 #9 Del Skrevet i går, 08:33 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, det hender hvis jeg ikke får sove (en orgasme er verdens beste sovemedisin). Aldri blitt fersket. Og til den som mener at det er et overgrep å ta på sin egen kropp mens livspartneren sover søtt ved siden av: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 9f7a6...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet i går, 08:36 #10 Del Skrevet i går, 08:36 Irak skrev (2 minutter siden): Sikker på det var en mann du svarte? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Topper og daler skrev (12 timer siden): Sikker på det var en mann du svarte? 😜 Sikker er jeg ikke. Tror det er mange menn som går stille i dørene, som det heter på godt norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Hender ganske ofte. Passer på å ikke dra så hardt at dama våkner. I teorien så *kunne* det jo hende at hun ønsket å hjelpe til men det normale er at hun blir irritert over å bli vekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Synes det er så spennende. Må være stille… 🤫 .. og har du blitt bøsta noen gang? 🤭 Anonymkode: bfd43...424 Nei vi gjør det sammen før vi sover. Har blitt vekket av å få penis i munnen min. Det var fantastisk! Anonymkode: d31ae...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Jada, det gjør jeg rett som det er; Jeg har større sexlyst enn mannen min Vet det gjerne er omvendt, men Noen ganger våkner han og vil delta, men som regel ikke.. Endret 21 timer siden av Klokkeblomst_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Del Skrevet 19 timer siden Vi har alltid sex før vi sovner. Hadde blitt overrasket om han runket iløpet av natta i tillegg 😅 Anonymkode: 1aadd...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 3.50): Synes det er så spennende. Må være stille… 🤫 .. og har du blitt bøsta noen gang? 🤭 Anonymkode: bfd43...424 Dette sjer ofte i samme seng etter en fest, når vi ligger under hvert vårt teppe og koseprater ansikt mot ansikt. Praten blir mer og mer intim, til ansiktet og stemmene våres forvrenges av kåthet. Litt latter og tullprat, så blir det dønn alvorlig.. for vi er så kåte at vi nesten sprekker.. Jo det er fryktelig spennede.. og tennende. Vi må være stille, og minst mulig håndbevegelse. Det er vel dette som kalles "snik-onanering"🤭 Men likevel er det vanskelig å skjule lyder.. trusestrikk-lyder når hun drar trusa nedover hoftene, litt smatte-lyder av vått kjønn. Det er vel det som vitner til at vi koser med oss selv, mens vi bare ligger der og koseprater🥰 Btw.. dette skjer bare med kvinner jeg kjenner, så dette har vi gjordt mange ganger sammen. Vi spør bare hverandre: Vil være med meg hjem å koseprate litt igjen?😜 Endret 14 timer siden av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Syns det er et overgrep mot partner å onanere rett ved når hen sover. Det er jo ikke greit å ha sex med en sovende partner bare fordi man er kjærester, så hvorfor skal en seksuell handling være ok? Jeg står opp og gjør meg ferdig på badet Anonymkode: fb964...9f1 Er vel ikke overgrep så lenge man ikke berører partner på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Er vel uansett greit å bli enige, og kanskje ta litt ekstra hensyn dersom partner er sliten og trøtt. For min del hadde jeg bare syntes det var fint om hun gjorde det, men hun gjorde ikke det og ville ikke at jeg gjorde det. Vi ble skilt riktignok og nå er jeg singel, så da kan jeg gjøre hva jeg vil. Våkner ofte av morgenbrød ved 5-tiden, og noen ganger er det like greit å runke han av. Anonymkode: 92ee9...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå