Gå til innhold

Runker/onanerer dere ved siden av partner etter hen har sovna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes det er så spennende. Må være stille… 🤫

.. og har du blitt bøsta noen gang? 🤭

Anonymkode: bfd43...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ofte det skjer, men en sjelden gang. 

En gang våknet hun og tok hånd om saken... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En og annen gang når jeg ikke for sove. Sovner da lettere etterpå.

Nei jeg syntes ikke det er spennende. Det handler om å få sove for min del.

Anonymkode: b3c7d...a33

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender, går ofte litt kjappere for han enn meg. 

Da tar jeg fram womanizeren og tar meg en "stille Anders" :) 

Og gjør det fordi jeg har lyst, ikke fordi det er spenning rundt det. Mannen min vet jo at jeg gjør det. 

Anonymkode: 4ae7c...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Jeg går på badet. Hvis jeg onanerer, vil jeg være alene. Tanken på at han kan ferske meg, er så forstyrrende at jeg heller hadde latt vær.

Anonymkode: 822fe...7df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er et overgrep mot partner å onanere rett ved når hen sover. Det er jo ikke greit å ha sex med en sovende partner bare fordi man er kjærester, så hvorfor skal en seksuell handling være ok?

Jeg står opp og gjør meg ferdig på badet

Anonymkode: fb964...9f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, det hender hvis jeg ikke får sove (en orgasme er verdens beste sovemedisin). Aldri blitt fersket. Og til den som mener at det er et overgrep å ta på sin egen kropp mens livspartneren sover søtt ved siden av: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 9f7a6...f3f

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, og ikke når jeg er alene heller. Runker aldri i senga, da det er upraktisk.

Anonymkode: d14b1...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, det hender hvis jeg ikke får sove (en orgasme er verdens beste sovemedisin). Aldri blitt fersket. Og til den som mener at det er et overgrep å ta på sin egen kropp mens livspartneren sover søtt ved siden av: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 9f7a6...f3f

Screenshot_20250129-093251.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Screenshot_20250129-093251.png

Sikker på det var en mann du svarte? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (12 timer siden):

Sikker på det var en mann du svarte? 😜

Sikker er jeg ikke. Tror det er mange menn som går stille i dørene, som det heter på godt norsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender ganske ofte. Passer på å ikke dra så hardt at dama våkner. I teorien så *kunne* det jo hende at hun ønsket å hjelpe til men det normale er at hun blir irritert over å bli vekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei vi gjør det sammen før vi sover. Har blitt vekket av å få penis i munnen min. Det var fantastisk! 

Anonymkode: d31ae...a4f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det gjør jeg rett som det er; Jeg har større sexlyst enn mannen min:nikke: Vet det gjerne er omvendt, men:fnise: Noen ganger våkner han og vil delta, men som regel ikke..

Endret av Klokkeblomst_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har alltid sex før vi sovner. Hadde blitt overrasket om han runket iløpet av natta i tillegg 😅

Anonymkode: 1aadd...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 3.50):

Dette sjer ofte i samme seng etter en fest, når vi ligger under hvert vårt teppe og koseprater ansikt mot ansikt. Praten blir mer og mer intim, til ansiktet og stemmene våres forvrenges av kåthet. Litt latter og tullprat, så blir det dønn alvorlig.. for vi er så kåte at vi nesten sprekker..

Jo det er fryktelig spennede.. og tennende. Vi må være stille, og minst mulig håndbevegelse. Det er vel dette som kalles "snik-onanering"🤭 Men likevel er det vanskelig å skjule lyder.. trusestrikk-lyder når hun drar trusa nedover hoftene, litt smatte-lyder av vått kjønn. Det er vel det som vitner til at vi koser med oss selv, mens vi bare ligger der og koseprater🥰

Btw.. dette skjer bare med kvinner jeg kjenner, så dette har vi gjordt mange ganger sammen. Vi spør bare hverandre: Vil være med meg hjem å koseprate litt igjen?😜

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Syns det er et overgrep mot partner å onanere rett ved når hen sover. Det er jo ikke greit å ha sex med en sovende partner bare fordi man er kjærester, så hvorfor skal en seksuell handling være ok?

Jeg står opp og gjør meg ferdig på badet

Anonymkode: fb964...9f1

Er vel ikke overgrep så lenge man ikke berører partner på noen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel uansett greit å bli enige, og kanskje ta litt ekstra hensyn dersom partner er sliten og trøtt. For min del hadde jeg bare syntes det var fint om hun gjorde det, men hun gjorde ikke det og ville ikke at jeg gjorde det. Vi ble skilt riktignok og nå er jeg singel, så da kan jeg gjøre hva jeg vil. Våkner ofte av morgenbrød ved 5-tiden, og noen ganger er det like greit å runke han av.

Anonymkode: 92ee9...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...