AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Noen råd? Er tynn ellers, men har en del fett på magen. Spiser i underskudd og er i fysisk aktivitet. Som sagt, er jo tynn ellers, er bare det hersens magefettet Anonymkode: 56444...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Kanskje du spiser for lite. Anonymkode: f4cbe...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Hvor gammel er du? Flere av venninnene mine (og meg) sliter med med magefett etter at vi bikket 40. Særlig den lille bulen nederst på magen har dukket opp hos flere som ellers har vært slanke. Anonymkode: 16e3d...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar https://www.forskning.no/mat-ntnu-overvekt/slik-kan-du-bli-kvitt-magefett-pa-syv-uker-ifolge-forskning/2139046 iallefall i en viss grad🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Jogging og styrketrening Anonymkode: c17be...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar Blitt mer eller mindre kvitt magefettet ved å spise lavkarbo, og trene riktig. Er 47 år. Anonymkode: bb214...76f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar Lavkarbo og styrke og kondisjonstrening. Fett rundt magen er ofte pga insulinresistens. Anonymkode: b2d43...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar Knekkebrød dietten 👍👍 Anonymkode: 9327f...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvor gammel er du? Flere av venninnene mine (og meg) sliter med med magefett etter at vi bikket 40. Særlig den lille bulen nederst på magen har dukket opp hos flere som ellers har vært slanke. Anonymkode: 16e3d...6ab 27 Anonymkode: 56444...042 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:39 #10 Del Skrevet tirsdag kl 13:39 Er ikke sikkert det er fett. Jeg trodde min bulk var fett,men så viste det seg at det bare var skinn etter vektnedgang. Anonymkode: d230f...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Hva er din bmi? Jeg får lett litt mage, og må være ordentlig tynn (bmi under 20 og ikke være i mensenuka) for å ha flat mage. Ellers vil jeg tro det hjelper å trene mage, så den holder innvollene bedre på plass. Men har ikke prøvd det selv. Anonymkode: a0eb5...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå