Gå til innhold

Finnes det en ferdig wokblanding uten brokkoli?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som overskriften sier, vet dere om en wokblanding uten brokkoli?? Hvor får man kjøpt den i såfall…

Anonymkode: 1e0c3...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes noen ulike med grønnkål og ikke brokkoli. Vet at rema har hatt en, og meny har hatt en (liker ikke den meny har hatt like godt siden den også har hatt rødkål). Ikke kjøpt de på en stund selv da.

Anonymkode: bc1f2...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt både uten brokkoli og gulrot.  Ingen av de er egnet for frysing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Djungelvrål skrev (13 timer siden):

Skulle gjerne hatt både uten brokkoli og gulrot.  Ingen av de er egnet for frysing.

Jeg synes frist brokkoli smaker helt grusomt. Fersk brokkoli er derimot veldig godt, hvis det er tilbredt på riktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se i grønnsaksdisken, hyllen med salatblandinger i pose, der finnes det et par sorter som er uten brokkoli. Jeg vet i alle fall Meny har og hvis du har tilgang til Oda har de to wokblandinger uten brokkoli.

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg synes frist brokkoli smaker helt grusomt. Fersk brokkoli er derimot veldig godt, hvis det er tilbredt på riktig måte.

Enig, forferdelig.    Gulrot får en svampaktig konsistens men liker det godt rått, i stuinger eller fersk strimlet  woket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Arkana skrev (4 timer siden):

Du må se i grønnsaksdisken, hyllen med salatblandinger i pose, der finnes det et par sorter som er uten brokkoli. Jeg vet i alle fall Meny har og hvis du har tilgang til Oda har de to wokblandinger uten brokkoli.

Jeg sjekket på Coop extra der hadde de ikke en eneste uten brokkoli, sjekket både grønnsaksdisken og frysedisken. Skal prøve meny neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Findus skal ha to, som blant annet Meny har i nettbutikken sin. Er med saus da, men uten brokkoli. Ligger da i frysedisken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (4 timer siden):

Findus skal ha to, som blant annet Meny har i nettbutikken sin. Er med saus da, men uten brokkoli. Ligger da i frysedisken. 

Takk @Daisy-love

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...