AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:27 #21 Del Skrevet torsdag kl 08:27 Merkelig at du er på prøverforum allerede, når du er så avslappet? Jeg fant veien hit da det hadde gått mange måneder. Og DA har man selvfølgelig begynt å sette seg inn i testing og apper. Anonymkode: 5b2e2...ebf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:34 #22 Del Skrevet torsdag kl 08:34 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vet du, dette er grunnen til at jeg opprettet tråden. Det må være rom for at prøving er mer enn ufrivillig barnløse. Jeg har forstått og forstått i så mange år nå men jeg har faktisk gått lei. Ufrivillig barnløse og bipolare er de mest egoistiske skapningene som puster på kloden. Om du ikke klarer å få barn så finnes det tusenvis av tråder her inne der vi svarer støttende. Vi som faktisk klarer å få barn kan ha behov for å prate vi også. Anonymkode: 28e98...e07 Støtter deg. Går mot strømmen her. Vi sjekker ikke eggløsning, apper eller what ever sånn sett. Stresser ikke. Og "prøver" ikke. Kommer d en til så kommer det en til. Har holdt på sånn snart et år. Ingen ting skjedde enda. Men igjen, sex skal være deilig og tennende. Ikke arbeid. Anonymkode: 2d045...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:36 #23 Del Skrevet torsdag kl 14:36 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Støtter deg. Går mot strømmen her. Vi sjekker ikke eggløsning, apper eller what ever sånn sett. Stresser ikke. Og "prøver" ikke. Kommer d en til så kommer det en til. Har holdt på sånn snart et år. Ingen ting skjedde enda. Men igjen, sex skal være deilig og tennende. Ikke arbeid. Anonymkode: 2d045...ec4 Men har du forståelse for at det kan oppfattes som det når man prøver og prøver og ikke får det til? At det ikke bare er gøy og at man ikke nødvendigvis er så kåt, verken han eller hun fordi man må ha sex etter klokken? Skjønner du forskjellen? Anonymkode: a19aa...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:58 #24 Del Skrevet torsdag kl 15:58 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Støtter deg. Går mot strømmen her. Vi sjekker ikke eggløsning, apper eller what ever sånn sett. Stresser ikke. Og "prøver" ikke. Kommer d en til så kommer det en til. Har holdt på sånn snart et år. Ingen ting skjedde enda. Men igjen, sex skal være deilig og tennende. Ikke arbeid. Anonymkode: 2d045...ec4 Men hvis du ikke er ufrivillig barnløs eller regner deg selv som prøver, så har du kanskje heller ikke behov for å være på et underforum for nettopp prøvere og ufrivillig barnløse? Anonymkode: a2580...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:32 #25 Del Skrevet torsdag kl 21:32 Vil egentlig si vi sånn sett prøver naturlig, men så synes jeg det er ganske spennende å følge med og sånn 🙂 jeg merker veldig godt El så umulig for meg å ikke vite, og liker å ha kontroll på når jeg får mensen mer av praktiske årsaker for når man må ha tilgjengelig ob. Da blir det såklart spennende om den blir litt forsinket eller ikke, men dette deler jeg ikke med mannen for å ikke drepe naturlig lysten mannen er mer sånn med på det og se når det skjer, og ganske fornøyd med sex annenhver dag 🤣 han blir mer turned off om det skulle vært kun for å bli gravid. Anonymkode: 579aa...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:06 #26 Del Skrevet torsdag kl 23:06 Jeg prøvde 100% naturlig de første 3 månedene. Da det ikke gikk, tydde jeg til eggløsningstester. Egentlig forstår jeg ikke helt hva du vil med innlegget ditt. Jeg hadde ikke noe stort behov for å diskutere på forumer om at jeg var så chill og avslappa og prøvde-men-ikke-prøvde. Hva skulle jeg liksom snakke om? Det ble først morsomt å diskutere prøvingen med andre da jeg begynte å tracke syklusen min. Det var gøy å dele info og lære nye ting fra andre. Gøy å følge med på hvor de andre var i syklusen (dette er på reddit, ikke kg). Da har man jo noe å snakke sammen om. Men så gikk det et år og jeg ble ikke gravid. Så jeg måtte ty til IVF. Jeg har nesten ikke delt noe fra den reisen på KG. På grunn av sånne som deg. Det er en voldsomt sårbar situasjon å være i. Det føles litt ut som om du egentlig bare vil lage et ekkelt innlegg hvor du kan briefe om din egen fertilitet og samtidig tråkke på andre som har det vanskelig. Det er en ufin oppførsel og ditt ønske om å separere prøvere fra ufrivillig barnløse kunne du håndtert mye mer annerledes og bedre. Kanskje kunne det vært bra for deg å kjenne på hvordan det er, når det å bli gravid plutselig ikke ble så lett som du hadde trodd. Du fremstår som en ekte bitch. Anonymkode: 84d58...df8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #27 Del Skrevet 16 timer siden De aller fleste prøver vel med metoden du beskriver i starten. Det er de som har prøvd lenge som gjerne begynner med eggløsningstester, temping og lignende. Vi har bare hatt sex uten prevensjon og økt frekvensen på samleiene de gangene vi har prøvd, men så har jeg også blitt gravid ganske raskt alle gangene (innen 4-5 mnd). Anonymkode: 19151...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå