AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Noen som kan anbefale et regntrekk til bilstol og baby vogn? Universal trekk som passer til alt. Anonymkode: e253d...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Noen som kan anbefale et regntrekk til bilstol og baby vogn? Universal trekk som passer til alt. Anonymkode: e253d...39c det finner du nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Mener du når bilstol er satt på vogna? Eller hvorfor skal du ha regntrekk til bilstol? Vi har hatt Tinkafu til vogna og vært veldig fornøyd med det, skulle ønske vi kjøpte det med en gang istedet for det som hørte til vognmerket vårt. Men har aldri hatt bilstol på vogna. Tinkafu-trekket er ganske stort så vet ikke om det ville funket over bilstol. Anonymkode: afb53...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Men generelt så skal man jo ikke trille masse med bilstol på vogna så trenger du egentlig regntrekk til det? Om man bare skal fra bil inn i butikk feks så kan man bruke en paraply eller noe den korte turen? Anonymkode: afb53...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar kjærring skrev (15 timer siden): det finner du nok ikke Jeg finner det jo, men lurer på hvem som er bra erfaringsmessig. Du misforstår meg nok, og mulig jeg forklarte litt klønete, men altså et eget trekk til bil stol og et eget trekk til vogna. Universal mener jeg at trekket kan passe hvem som helst vogn og ikke noe egnet merke. Anonymkode: e253d...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men generelt så skal man jo ikke trille masse med bilstol på vogna så trenger du egentlig regntrekk til det? Om man bare skal fra bil inn i butikk feks så kan man bruke en paraply eller noe den korte turen? Anonymkode: afb53...0ce Nei er ikke det jeg mener, jeg har egen vogn å trille på. Men jeg skulle gå til bilen med bilstolen og skjermen på bilstolen er veldig kort så lille fikk jo masse regn på seg. Så tenkte bare å ha trekk til å overføre til bil om jeg må gå langt i regn til bilen. Anonymkode: e253d...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men generelt så skal man jo ikke trille masse med bilstol på vogna så trenger du egentlig regntrekk til det? Om man bare skal fra bil inn i butikk feks så kan man bruke en paraply eller noe den korte turen? Anonymkode: afb53...0ce Paraflaksen kan være et godt alternativ, så pass langt tenkte jeg ikke med ammetåke huet mitt🤣 Tusen takk! Anonymkode: e253d...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mener du når bilstol er satt på vogna? Eller hvorfor skal du ha regntrekk til bilstol? Vi har hatt Tinkafu til vogna og vært veldig fornøyd med det, skulle ønske vi kjøpte det med en gang istedet for det som hørte til vognmerket vårt. Men har aldri hatt bilstol på vogna. Tinkafu-trekket er ganske stort så vet ikke om det ville funket over bilstol. Anonymkode: afb53...0ce Passer tinkafu til all slags vogn med liggedel/bassinet? Hvem type trekk hvis du kan linke vær så snill? Og bilstol tenkte jeg bare et trekk å ta over når man må gå langt til bilen i regn vær. Men så nevnte noen å bare bruke paraply og jeg tenkte ikke så langt haha.. Anonymkode: e253d...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Passer tinkafu til all slags vogn med liggedel/bassinet? Hvem type trekk hvis du kan linke vær så snill? Og bilstol tenkte jeg bare et trekk å ta over når man må gå langt til bilen i regn vær. Men så nevnte noen å bare bruke paraply og jeg tenkte ikke så langt haha.. Anonymkode: e253d...39c Vi har dette bare i en annen farge: https://tinkafu.no/produkt/regntrekk-med-skjerm-magic/?attribute_pa_farge=gra&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwOe8BhCCARIsAGKeD55qOqHdWFFG8_HOFQ3tgHzolCb33VO9bdnbBCnfH2R-VdZO8D2Y_MQaAjKGEALw_wcB Det er ganske stort og har strikk så jeg vil tro det passer omtrent alle vogner. Har bare brukt det på sittedelen til vår men det skal passe til bagdel også Har en helt vanlig vogn, Uppababy Vista2. Jeg synes iallfall dette var bedre på sittedelen enn regntrekkene fra Uppababy (har prøvd 2 varianter fra dem). Har ikke testet andre vogner og deres medfølgende regntrekk. Anonymkode: afb53...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå