AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Jeg er gravid i uke 4 Fikk 1-2 på clearblue digital med ukesindikator morgenen 10dpo. Kvelden samme dag er strimmeltesten nesten helt usynlig. Er dette en kjemisk eller er det sånn det er når man tester på kvelden? Anonymkode: 5216b...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Hvor utvannet var urin og hvor lenge hadde du holdt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar mommyaka skrev (9 minutter siden): Hvor utvannet var urin og hvor lenge hadde du holdt deg Var ganske lys urin, hadde ikke holdt meg lenge. Men syntes allikevel det er veldig rart hvor lyse strekene er. Anonymkode: 5216b...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar mommyaka skrev (2 timer siden): Hvor utvannet var urin og hvor lenge hadde du holdt deg Hvorfor skrive et spørsmål uten å avslutte med spørsmålstegn? Virker veldig passiv-aggressivt, har sett flere her på KG gjøre det. Er det passiv-aggressivitet, eller evt. latskap? Anonymkode: 5bbdd...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor skrive et spørsmål uten å avslutte med spørsmålstegn? Virker veldig passiv-aggressivt, har sett flere her på KG gjøre det. Er det passiv-aggressivitet, eller evt. latskap? Anonymkode: 5bbdd...562 Tror ikke du skal legge så mye i det, mommyaka pleier ikke å være frekk, hun spør bare direkte. Anonymkode: 2329f...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar 10 dpo er så tidlig at det høres ikke uvanlig ut hvis du tester med lysere urin på kvelden. Var det i dag du testet? Anonymkode: 2329f...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 10 dpo er så tidlig at det høres ikke uvanlig ut hvis du tester med lysere urin på kvelden. Var det i dag du testet? Anonymkode: 2329f...ea8 Ja, det var idag. Blir så redd. Men har måttet tisse veldig mye idag og ser den er lys, så kan være derfor. Men bare redd for at det er en kjemisk. Hadde spontanabort i uke 7 for 1,5 år siden. Jeg tror den sitter igjen i meg og er derfor jeg er litt på vakt Anonymkode: 5216b...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det var idag. Blir så redd. Men har måttet tisse veldig mye idag og ser den er lys, så kan være derfor. Men bare redd for at det er en kjemisk. Hadde spontanabort i uke 7 for 1,5 år siden. Jeg tror den sitter igjen i meg og er derfor jeg er litt på vakt Anonymkode: 5216b...8b5 Jeg har også hatt spontanabort, så skjønner deg godt. Første graviditet som gikk bra testet jeg ikke positivt før 12 dpo, så det at du har fått positivt i dag er jo uansett veldig bra. Ikke sikkert du ser mye stigning i morgen tidlig heller, men forhåpentligvis er streken der enda. Prøv å bare teste om morgenen, og ikke forvent sterk strek de første dagene. Håper den sitter denne gangen! Anonymkode: 2329f...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har også hatt spontanabort, så skjønner deg godt. Første graviditet som gikk bra testet jeg ikke positivt før 12 dpo, så det at du har fått positivt i dag er jo uansett veldig bra. Ikke sikkert du ser mye stigning i morgen tidlig heller, men forhåpentligvis er streken der enda. Prøv å bare teste om morgenen, og ikke forvent sterk strek de første dagene. Håper den sitter denne gangen! Anonymkode: 2329f...ea8 Dette er 10dpo (igår) og 11 dpo (idag). Anonymkode: 5216b...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor skrive et spørsmål uten å avslutte med spørsmålstegn? Virker veldig passiv-aggressivt, har sett flere her på KG gjøre det. Er det passiv-aggressivitet, eller evt. latskap? Anonymkode: 5bbdd...562 Unnskyld men jeg er ikke aggresiv. Synd at dere mener bare for at jeg glemte et spørsmål tegn som er jeg aggresiv Det var bare et spørsmål, om urin er utvannet kan det være at testen ikke blir positive. Oh jeg har dysleksi og ofte ser jeg ikke hvorfor jeg må eks ts med spørsmål tegn etc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar mommyaka skrev (4 minutter siden): Unnskyld men jeg er ikke aggresiv. Synd at dere mener bare for at jeg glemte et spørsmål tegn som er jeg aggresiv Det var bare et spørsmål, om urin er utvannet kan det være at testen ikke blir positive. Oh jeg har dysleksi og ofte ser jeg ikke hvorfor jeg må eks ts med spørsmål tegn etc Jeg syntes heller ikke du virket sånn. -ts. Anonymkode: 5216b...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #12 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er 10dpo (igår) og 11 dpo (idag). Anonymkode: 5216b...8b5 Ser veldig bra ut så langt ❤️ Anonymkode: 2329f...ea8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå