AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 Hvilke kontaktlinser bruker du? Hvilke linser er billige og bra? Anonymkode: 7cf1f...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:45 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:45 Jeg bruker månedslinser, Biofinity fra CooperVision. https://www.misterspex.no/l/cl/100358?brand=Biofinity Anonymkode: 4dc60...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:20 #3 Del Skrevet i går, 06:20 Focus Dailies funker flott for meg. Anonymkode: 4b0c2...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:27 #4 Del Skrevet i går, 06:27 Acuvue Oasys, ikke billige; men best på fukt og komfort for mine øyne. Synet mitt er for viktig til å kompromisse med kvalitet for pris. Anonymkode: 9e8d0...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:36 #5 Del Skrevet i går, 06:36 Det kommer jo an på hvilken BC du må ha. Jeg er i startfasen selv, og har hittil brukt mye penger på linser for å finne en jeg liker. Har prøvd både 8,4, 8,5, 8,6 og 8,8. Har foreløpig falt på 8.5 og Acuvu Oasys 1 day, ligger midt på treet av pris. (Fikk 8,4 prøve av optiker, men den var feil). Anbefaler å søke på den du skal ha på prisjakt, da pleier 90 pk å være mye billigere på Lenson, enn hvis du søker direkte der inne. Anonymkode: c6cd1...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå