Gå til innhold

...

anon_ww_ww

Mistet all interessen?  

9 stemmer

1. 1. Hva tenker dere?

• Ja
      5
    • Nei
      4
    • Usikkert
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne er enkel; han trodde du var lettpult, men da det bare ble kos den kvelden gikk han videre til neste. Han er IKKE interessert i noe romantisk forhold med deg. 

Anonymkode: 2e995...547

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er lei av å jage uten at det blir noe. Om du vil mer er han garantert interessert.

Anonymkode: f82a3...b4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_ww_ww skrev (1 time siden):

Han prøvde også frakken min.

Er han så liten?

Anonymkode: 92301...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anon_ww_ww skrev (5 timer siden):

Jeg møtte en fyr på universitetet. Han flørtet med meg ved å ta på nedre ryggen min og børste litt mat fra ansiktet mitt med tommelen, og så satte han seg rundt meg. Han inviterte meg på masse aktiviteter. Han prøvde også frakken min. Jeg møter ham en uke senere i en organisasjon han var en del av, og han prøvde å sitte rundt meg, men jeg følte meg litt sjenert, så unngikk ham litt.

Men jeg føler at jeg uttrykte interesse, for på slutten av kvelden inviterte jeg ham hjem. Vi bare snakket og koset; det var ingen sex. Og så under samtalen sa han at vi burde dra på museum dagen etter. Men utover kvelden, følte jeg at han trakk seg unna. Jeg mistenker at jeg sa noe han ikke likte? Han sa at han ville kjøpe en kebab, og lurte på om jeg ville ha noen, men jeg sa nei. Så, før han dro, sa han: "Men du kommer på bokmøtet, ikke sant?" Dette bokmøtet var 1 uke senere. 

En uke senere så jeg ham på et bokmøte, men han valgte å sitte med A (en fyr), selv om det var et tomt sete ved siden av meg hele kvelden. Det var bare en gang på eget initiativ, der han kom bare for å snakke med meg; han tilbød seg å hjelpe meg med statistikk (studiefag), men jeg trodde kanskje det bare var vennlig.  På et tidspunkt gikk han forbi meg, og jeg prøvde å få oppmerksomheten hans ved å be ham sitte sammen med meg, og ertet ham ved å si "Åh, du liker A bedre enn meg." Og han sa bare at A er veldig kul, og jeg var enig. Jeg tok litt på fingrene hans, mens han sa dette. Han unnskyldte seg og gikk på do, og satt så sammen med A igjen. Han prøvde også votten min på et tidspunkt, men igjen, mulig det bare var vennlig. Jeg sa også at jeg kunne tenkt meg å være styremedlem i foreningen, og han sa at han kunne spørre, men jeg avslo.

Og så på slutten av kvelden tok han meg bak på ryggen en gang, men den var kort og ikke nedre, så jeg følte at det bare var vennlig. Jeg inviterte ham hjem, men han sa at han måtte opp klokken 6 i morgen. Jeg sa han kunne kanskje sove over, siden han bor veldig langt unna. Han avslo, og sa han tror det ville vært bedre å dra hjem. Han sa at jeg virket såret da han sa nei, men jeg svarte at det var jeg ikke. Han sa at "Men vi ser hverandre på neste bokmøte, sant?", som er 20-25 dager unna. 

Tror du han har mistet all interesse i meg? Føler han ikke er keen på meg lenger.

EDIT: 

Han var ikke pushy om sex, eller hintet på noen måte om at han ville ha det mens han var hos meg. Videre uttrykte vi begge at ingen av oss liker casual sex, og han sa at han tenker ikke så mye på sex, fordi han har bedre ting å gjøre. Vi er begge veldig opptatte, så har ofte ikke muligheten til å sees bortsett fra på kvelden. Men han inviterte meg på mange dagsaktiviteter også, så tror ikke det var fordi han bare vil he sex. Fikk mer inntrykk av at han kanskje mislikte noe jeg sa.

Du, rull inn den editen din. Han sier alt det der for å prate deg etter munnen - og du sluker det rått 😆

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du, rull inn den editen din. Han sier alt det der for å prate deg etter munnen - og du sluker det rått 😆

....

Endret av anon_ww_ww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anon_ww_ww skrev (3 timer siden):

....

Det er fint liten vits å slette trådene dine da alle innlegg som er sitert fortsatt blir stående. 

Anonymkode: 1736b...60a

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...