Gå til innhold

Påstand: Kvinner får sterkest orgasme alene og da gjerne med leketøy, menn får sterkest orgasme med en partner

Topper og daler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er umulig.

Ikke når det gjelder leketøy for menn, som var poenget mitt. Jeg aksepterer at det er slik for kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer litt an på partneren og hvor hensynsfull han er. Klarer han å få meg til å slappe godt av, så tror jeg orgasmen blir sterkere sammen med han enn alene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ekstremt lett, og det er definitivt best og sterkest med mannen min. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg onanerer, er jeg garantert orgasme, de kan variere i intensitet, men de kommer alltid, og da kommer jeg fort. Sex med en mann kan være ekstremt mye dårligere! Men bra sex med en mann er jo langt å foretrekke. Det er også andre ting som spiller inn, jeg liker å bli penetrert selv om jeg ikke kommer hver gang, jeg liker å kysse og kjenne en annens kropp. Nå som jeg er single, har jeg virkelig merket savnet etter kroppskontakt med en annen naken kropp. Og jeg syns også penis er ekstremt tennende i seg selv, liker å suge og runke osv.
Så bra sex med menn er absolutt å foretrekke, men det kan være totalt skuffende og. Onani skuffer sånn mer eller mindre aldri.
For menn er nok alltid en fitte å foretrekke, så der har de "flaks", samtidig er jeg litt glad for det, de vil alltid ha oss, hadde vært trist om de syntes runking var like greit. Mens vi kan velge mer selektivt og "premiere" de som faktisk gjør en innsats for at vi skal bli tilfredsstilt.

Anonymkode: af6fc...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Savner alternativet partner leker med leketøy.. 

Vi har så mye og variert lek, at det blir vanskelig å skulle si hva som gir best. Det er nok wanden etc som gir sterkest, men når han fingrer meg noen ganger, er det helt hinsides 

Anonymkode: 6d7c3...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For menn er nok alltid en fitte å foretrekke, så der har de "flaks", samtidig er jeg litt glad for det, de vil alltid ha oss, hadde vært trist om de syntes runking var like greit. Mens vi kan velge mer selektivt og "premiere" de som faktisk gjør en innsats for at vi skal bli tilfredsstilt.

Tror nok du er inne på noe her. :) Det er ikke først og fremst kraftfulle vibreringen av en maskin som går jevnt og trutt som sender mannen til himmels. Det er en kvinne-greie. De fleste menn vil jeg tro trenger samleiebevegelser, eller i alle fall liker det best, og da av noe som omslutter lemmet. Etterligninger er ikke laget i et materiale som kan sammenlignes uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har prøvd masse forskjellige leketøy inkludert de superkraftige (og i kombo med andre lektøy for å fylles litt opp). Da kommer jeg fort og lett, men orgasmen er kort og lite intens. Mer som en note og ikke som en hel konsert, kjekt når jeg bare er nøden på en orgasme, men nesten umulig å få flere enn 1 av gangen. Sammen med mannen min derimot, han vet nøyatig hva som fungerer best på meg. Han gir meg orgasmer som er mye mer intense, kraftige, langvarige og kommer gjerne i serie. Sånne som river med absolutt hele kroppen, tar over alt av hjerne og tankeaktivitet og bare øyeblikkelig gir en smak av himmelen og paradis. Etterpå er jeg så utslitt i kroppen at hele kroppen rister ukontrollert. Det har jeg aldri opplevd med et leketøy. Så for meg stemmer det ikke.

Kvinne, litt over 40, vært med samme mann i 20 år. 

Anonymkode: c3630...6dd

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg kanskje ikke for mye erfaring, men med de 3 mennene jeg har vært med, så vinner leketøy og egne fingre hver gang, for ingen av de 3 klarte å få meg i mål.

Kanskje mer dem som var dårlige. Men uansett så har jeg det mye bedre alene for å si det slikt. Slipper sex uten orgasmer, og slipper alt annet mas i tillegg 👍🏻

Anonymkode: 1c678...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå har jeg kanskje ikke for mye erfaring, men med de 3 mennene jeg har vært med, så vinner leketøy og egne fingre hver gang, for ingen av de 3 klarte å få meg i mål.

Kanskje mer dem som var dårlige. Men uansett så har jeg det mye bedre alene for å si det slikt. Slipper sex uten orgasmer, og slipper alt annet mas i tillegg 👍🏻

Anonymkode: 1c678...116

Så du er enig i påstanden i tittelen på tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De absolutt sterkeste, mest langvarige og mest intense orgasmene jeg har hatt, har jeg fått med en mann - men bare med ham! Har hatt 20-30 sexpartnere og med ett eneste unntak er han er den eneste som har gitt meg orgasme.

Med ham fikk jeg til gjengjeld multiorgasmer som kunne vare i evigheter og som ga meg et glimt av himmelen, som en over her skrev så flott. Ut i fingrene og tærne og helt hinsides. Og det gjorde han med fingrene alene. Skulle aldri latt ham gå, gitt 😄

Er sammen med en nå som også faktisk også klarer å få meg til å komme (han er unntaket nevnt over), men vi er dessverre ikke helt på multiorgasmestadiet ennå (men jeg lever i håpet). 

Jeg er nok ikke så lett å ha med å gjøre på den måten. Men det er pokker ta meg mange menn som heller ikke gjør det minste forsøk, selv om jeg viser og forklarer og gjør masse for ham. Menn som ser på fingring som kortvarig "forspill" holder ikke lenge her i gården. 

Anonymkode: e6f6a...20b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Et menneske er ikke i stand til å stimulere likt som en womanizer, rabbit etc. Spiller ingen rolle hvilke menneske det er. Det er umulig.

Men et menneske kan stimulere MYE bedre enn en Fleshlight, som er det mest solgte mannlige leketøyet. Fordi materialet i onaniprodukter for menn ikke er i nærheten så følsomt som kjønnet til en kvinne. For menns foretrukne stimulering er ikke en stabil og kraftig vibrator, da det å riste i penisen ikke er det som sender de fleste av oss til himmels. Dette er utelukkende en kvinne-greie, og du bommer fordi du tror du kan overføre følelsen avanserte klitorisstimulatorer gir til kvinner over til mannlig seksualitet. 

Endret av Topper og daler
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...