AnonymBruker Skrevet i går, 07:06 #21 Del Skrevet i går, 07:06 Grunnen til at noen kvinner får sterkere/lettere orgasme alene er at de faktisk stimulerer klitoris. I samleie er det mange som tror at det er penetreringen som skal stimulere orgasme. Det funker ikke for de fleste kvinner. De fleste trenger direkte klitorisstimuli med fingre eller munn samtidig Anonymkode: b59b2...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #22 Del Skrevet i går, 07:08 Jeg får kun orgasme ved onanering. Aldri med leketøy, der er ubehagelig. Og ved samleie er det ikke mulig for meg. Anonymkode: 58727...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 #23 Del Skrevet i går, 07:13 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er kvinne, og får 10 ganger så bra orgasmer med en mann jeg har følelser for. Enn alene. Anonymkode: 203dc...728 Samme her. Rangert: 1. Mann jeg har følelser for og er i forhold med = slipper alle hemninger. Kunne egentlig hoppet sånn ti plasser ned nå, for under 1.plass ligger alle varianter av leketøy med han, at vi sammen rører oss selv, eller lignende. Deretter: 2. Alene 3. Mann jeg enten ikke har sterke følelser for, eller har følelser for, men der jeg er utrygg på relasjonen. Anonymkode: b6b6b...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:19 #24 Del Skrevet i går, 07:19 Min orgasme er helt identisk hver gang. Har aldri hatt en verken "sterk" eller "svak" orgasme. M. Anonymkode: 9a757...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:22 #25 Del Skrevet i går, 07:22 Jeg får lettere/fortere orgasme alene, men den med mannen er mye mer intens og deilig. Anonymkode: beafc...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet i går, 07:23 Forfatter #26 Del Skrevet i går, 07:23 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. For alle. Inget menneske kan stimulere likt. Du får i det minste snakke for kvinner. Mannlige leketøy er også designet for å gi mest mulig nytelse, men et menneske, som f.eks. en kvinne, er fullt mulig egnet til å overgå dem. Kvinner (flest?) liker/trenger/blir best stimulert av (sett strek under det som passer) vibrasjoner. Flertallet av menn liker/trenger/blir mest stimulert av samleiebevegelser. Det er derfor flertallet av menn onanerer på en måte som etterligner disse bevegelsene - med lukket hånd (ja, det finnes unntak). En Fleshlight (eller tilsvarende) kan føles som et helt greit substitutt til hånden, men den kan aldri, aldri overgå The real thing. Det er også en grei variasjon til hånden å bruke en vibrator mot frenulum, og mange menn kan få orgasme av det, men det er en fremmedartet/ alternativ måte å onanere på og noe som de fleste ikke prøver å etterligne med hånden til vanlig, Så her er vi kanskje ved kjernen, og også i min antakelse ved trådstart. Det er åpenbart kjønnsforskjeller når det kommer til leketøy. Flertallet av menn vil foretrekke et menneske fremfor leketøy. Ikke bare pga alt det andre intime et menneske kan gi, men fordi samleie med en kvinne gir mye sterkere orgasmer enn hva et leketøy kan. Endret i går, 07:24 av Topper og daler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #27 Del Skrevet i går, 07:26 Kan få sterkere orgasme av å onanere selv med finger - aldri leketøy - det gir for kraftig stimuli. Men orgasmen med en penis inni meg gir definitivt de beste orgasmene - fordi de kjennes annerledes ut enn en vanlig klitoris orgasme 😉 Anonymkode: 274a1...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:28 #28 Del Skrevet i går, 07:28 Det kommer helt an på. Sånn i hovedsak er sex med partner best, inkludert orgasmer. Samtidig er runk også på en måte sex med partner, er mye han jeg tenker på om jeg går solo. Er også en tredje typer orgasmer, de som kommer ganske spontant når man ikke setter seg ned for å runke. Hos meg kommer de ofte dagen etter sex med partner. Men da jeg var ung og singel kom de hele tiden. En del unge menn har det nok også sånn.. Anonymkode: da8d0...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet i går, 07:29 Forfatter #29 Del Skrevet i går, 07:29 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Grunnen til at noen kvinner får sterkere/lettere orgasme alene er at de faktisk stimulerer klitoris. I samleie er det mange som tror at det er penetreringen som skal stimulere orgasme. Det funker ikke for de fleste kvinner. De fleste trenger direkte klitorisstimuli med fingre eller munn samtidig Anonymkode: b59b2...5cc Du er inne på noe, men jeg tror også du må ta høyde for at en del kvinner faktisk får sterkere orgasme av en kraftig vibrator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet i går, 07:30 Forfatter #30 Del Skrevet i går, 07:30 Bimbo skrev (2 timer siden): Skulle ønske det hadde vært tilfelle for de fleste kvinner også. At mannen eller vår egen kropp var designet for at vi skulle få de beste orgasmer med vanlig sex. Teorien din stemmer for meg, minus leketøy. Det har med egoistiske og/eller uerfarne menn, min anatomi og dårlig kommunikasjon fra min side å gjøre. For situasjonen med en mann er langt på vei myyye mer tilfredsstillende enn det å være alene, er bare orgasmen som uteblir eller ikke har samme intensitet. Jeg tror det er kjønnsforskjeller her. Les mitt innlegg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet i går, 07:44 #31 Del Skrevet i går, 07:44 De sterkeste orgasmene kommer med kombinasjonen partner og en vibrator på klitoris for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:46 #32 Del Skrevet i går, 07:46 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Soleklart best/sterkest orgasme med bruk av gode leketøy. Om jeg bruker de alene eller om partner bruker de på meg er irrelevant. Et godt leketøy kan stimulere på en måte et annet menneske ikke er i fysisk stand til. Sånn er det bare. Jeg kan komme like raskt uten leketøy, men er sjanseløs på å oppnå den samme intensiteten som med leketøy. Sex med mannen min er noe helt annet. Det fyller helt andre behov en hva onani gjør. Onani er en «quick fix» når jeg har lyst på en orgasme eller rett og slett bare vil sove. Sex med mannen handler om følelsuttrykk, nærhet, kos og intimitet. Sexen med han har helt annen funksjon en hva onani har for meg. Anonymkode: 7f88f...5b7 Topper og daler skrev (14 minutter siden): Du får i det minste snakke for kvinner. Mannlige leketøy er også designet for å gi mest mulig nytelse, men et menneske, som f.eks. en kvinne, er fullt mulig egnet til å overgå dem. Kvinner (flest?) liker/trenger/blir best stimulert av (sett strek under det som passer) vibrasjoner. Flertallet av menn liker/trenger/blir mest stimulert av samleiebevegelser. Det er derfor flertallet av menn onanerer på en måte som etterligner disse bevegelsene - med lukket hånd (ja, det finnes unntak). En Fleshlight (eller tilsvarende) kan føles som et helt greit substitutt til hånden, men den kan aldri, aldri overgå The real thing. Det er også en grei variasjon til hånden å bruke en vibrator mot frenulum, og mange menn kan få orgasme av det, men det er en fremmedartet/ alternativ måte å onanere på og noe som de fleste ikke prøver å etterligne med hånden til vanlig, Så her er vi kanskje ved kjernen, og også i min antakelse ved trådstart. Det er åpenbart kjønnsforskjeller når det kommer til leketøy. Flertallet av menn vil foretrekke et menneske fremfor leketøy. Ikke bare pga alt det andre intime et menneske kan gi, men fordi samleie med en kvinne gir mye sterkere orgasmer enn hva et leketøy kan. Jeg tror det hun mener gjelder hvordan en maskin kan holde jevnere styrke, og det at noe er «jevnt» er gjerne det som får oss kvinner over kanten. Jeg tenker slik jeg også, en maskin vil kunne programmeres til rotering/vibeasjon/mønster på en måte en mann aldri kan. Heldigvis for meg liker jeg ikke leketøy som metode, jeg kommer raskt av det, men de ødelegger orgasmen siden de er for sterke til at jeg kan beholde stimulien. Akkurat som at jeg kommer raskere om mannen bruker fingre på klitoris og ingenting mer, men det er ti ganger bedre om han har noen fingre inni meg samtidig (men da er det desto vanskeligere å konsentrere seg til å bikke toppen). Anonymkode: b6b6b...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #33 Del Skrevet i går, 07:49 Enig i påstanden Anonymkode: 7958e...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 07:49 #34 Del Skrevet i går, 07:49 Topper og daler skrev (13 timer siden): Ja, jeg vet det er individuelle forskjeller innenfor kjønnene. Det respekterer jeg. Jeg er dessuten langt fra skråsikker på om påstanden i tittelen er riktig - jeg er åpen på at jeg tar feil. Og jeg vet at noen mener onani og sex er to ulike ting og gir unik opplevelse. Jeg respekterer det også, selv om jeg ikke er helt enig i det. Men det er uansett ikke viktig for trådens tema. Trådens tema er: Hva gir sterkest orgasme? Onani i enerom, og da gjerne med et leketøy, eller sex med partner? Og siden min mistanke er at det her er kjønnsforskjeller, inspirert av en rekke tråder her inne, så er det et poeng at du som svarer også gir til kjenne hvilket kjønn du har. Jeg er mann, og hva jeg mener om saken burde være åpenbar: Onani og/eller leketøy kan aldri gi meg så sterke orgasmer som en kvinne kan. Hvis du har en annen erfaring, så er det helt ok. Jeg ville bare teste ut den mistanken jeg har. Er jeg forelsket i han så gir han meg best. Er jeg ikke forelsket så blir jeg sjeldent tent nok til å få orgasme, så da fungerer alene best 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet i går, 07:51 #35 Del Skrevet i går, 07:51 Best med mannen om han kommer samtidig inne i meg, Ikke ofte man klarer få til det men når det skjer er det diggeste. lettere å få orgasme ved onani og gjerne flere med riktig apparat men sjelden fler enn 1 med mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:52 #36 Del Skrevet i går, 07:52 Jeg som mann får sterkest orgasme av annet enn samleie. Men gjerne helst av noe hun gjør på meg. En hondjobb hun bruker lang tid med, med en vibrator eller med innslag av oral. Jeg kan bare ligge og nyte. Ikke når jeg må gjøre all jobben selv. Anonymkode: 02708...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #37 Del Skrevet i går, 07:57 Kvinne, gift her. Sterkest orgasme alene med vibrator. Anonymkode: cafc8...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet i går, 08:01 Forfatter #38 Del Skrevet i går, 08:01 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tenker slik jeg også, en maskin vil kunne programmeres til rotering/vibeasjon/mønster på en måte en mann aldri kan. Forstår dette. Men dette gjelder kvinner - ikke menn. Som var mitt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:46 #39 Del Skrevet i går, 11:46 Topper og daler skrev (4 timer siden): Du får i det minste snakke for kvinner. Mannlige leketøy er også designet for å gi mest mulig nytelse, men et menneske, som f.eks. en kvinne, er fullt mulig egnet til å overgå dem. Jeg snakker ikke om nytelsen. Jeg snakker om stimuleringen. Et menneske er ikke i stand til å stimulere likt som en womanizer, rabbit etc. Spiller ingen rolle hvilke menneske det er. Det er umulig. Hvordan nytelsen fra denne stimuleringen er, blir selvfølgelig helt individuelt. Mange liker bedre stimuleringen fra en partners lepper, tunge, fingre, penis, what ever og liker de orgasmene bedre. Mine orgasmer fra et godt leketøy er langt sterkere og mer intense en hva jeg får uten. Sexen med en partner blir en helt annen greie. Jeg får deilige orgasmer av det også, men viktigere for meg så er det intimiteten, kosen og nærheten som gir meg mest av sex med partner. Anonymkode: 7f88f...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:48 #40 Del Skrevet i går, 11:48 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror det hun mener gjelder hvordan en maskin kan holde jevnere styrke, og det at noe er «jevnt» er gjerne det som får oss kvinner over kanten. Jeg tenker slik jeg også, en maskin vil kunne programmeres til rotering/vibeasjon/mønster på en måte en mann aldri kan. Anonymkode: b6b6b...83a 😊👍🏻 Anonymkode: 7f88f...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå