Gå til innhold

Påstand: Kvinner får sterkest orgasme alene og da gjerne med leketøy, menn får sterkest orgasme med en partner

Topper og daler

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det er individuelle forskjeller innenfor kjønnene. Det respekterer jeg. Jeg er dessuten langt fra skråsikker på om påstanden i tittelen er riktig - jeg er åpen på at jeg tar feil. Og jeg vet at noen mener onani og sex er to ulike ting og gir unik opplevelse. Jeg respekterer det også, selv om jeg ikke er helt enig i det. Men det er uansett ikke viktig for trådens tema. Trådens tema er: Hva gir sterkest orgasme? Onani i enerom, og da gjerne med et leketøy, eller sex med partner? Og siden min mistanke er at det her er kjønnsforskjeller, inspirert av en rekke tråder her inne, så er det et poeng at du som svarer også gir til kjenne hvilket kjønn du har. Jeg er mann, og hva jeg mener om saken burde være åpenbar: Onani og/eller leketøy kan aldri gi meg så sterke orgasmer som en kvinne kan. Hvis du har en annen erfaring, så er det helt ok. Jeg ville bare teste ut den mistanken jeg har. 

Endret av Topper og daler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får aldri sterkere orgasme enn med mannen når han er inni meg. Leketøy fungerer dårlig for meg.

Anonymkode: b879c...012

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt hjelpemidler annet enn egne hender og sex med partner, sterkt nok i massevis. Ikke lyst på noe annet heller, liker kroppskontakt og det uforutsette i hva en partner finner på😊

Er kvinne

Anonymkode: 91f5f...2d6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har aldri brukt hjelpemidler annet enn egne hender og sex med partner, sterkt nok i massevis. Ikke lyst på noe annet heller, liker kroppskontakt og det uforutsette i hva en partner finner på😊

Er kvinne

Anonymkode: 91f5f...2d6

Jo da, det kan være mange gode grunner til at sex med partner samlet sett likevel oppleves best, selv om onani gir sterkest orgasme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmen jeg får inne i en kvinne er uten tvil sterkere enn alene eller med leketøy.

Selve penetreringen gir en perfekt mengde friksjon som kjennes utrolig godt uten at det blir for intenst slik det kan bli med hånda eller leketøy.

Mann 32

Anonymkode: 06c4e...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm opp med fingerlek, oralsex og sexlektøy, etter at kvinnen har fått sine orgasmer så kan de få fellesorgasmer. 

Anonymkode: c8505...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Varm opp med fingerlek, oralsex og sexlektøy, etter at kvinnen har fått sine orgasmer så kan de få fellesorgasmer. 

Anonymkode: c8505...6d7

Enig, men det var ikke temaet her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (15 minutter siden):

Ja, jeg vet det er individuelle forskjeller innenfor kjønnene. Det respekterer jeg. Jeg er dessuten langt fra skråsikker på om påstanden i tittelen er riktig - jeg er åpen på at jeg tar feil. Og jeg vet at noen mener onani og sex er to ulike ting og gir unik opplevelse. Jeg respekterer det også, selv om jeg ikke er helt enig i det. Men det er uansett ikke viktig for trådens tema. Trådens tema er: Hva gir sterkest orgasme? Onani i enerom, og da gjerne med et leketøy, eller sex med partner? Og siden min mistanke er at det her er kjønnsforskjeller, inspirert av en rekke tråder her inne, så er det et poeng at du som svarer også gir til kjenne hvilket kjønn du har. Jeg er mann, og hva jeg mener om saken burde være åpenbar: Onani og/eller leketøy kan aldri gi meg så sterke orgasmer som en kvinne kan. Hvis du har en annen erfaring, så er det helt ok. Jeg ville bare teste ut den mistanken jeg har. 

Kvinne midten av 30 årene🙋🏽‍♀️

sex med samboeren velger jeg 10/10 ganger! Ser nesten ikke poeng i onani fordi jeg ikke får like bra/sterk orgasme på egen hånd eller ved hjelp av leketøy. For meg er orgasme uten partner en nedtur og absolutt nødløsning.. aldri fått til like bra orgasme som med mannen min.

Anonymkode: 762c9...a3c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å få orgasme med partner dessverre, men når de først skjer så er det alltid bedre enn alene.

ingen ting kan erstatte menneskelig kontakt og forbindelse- heldigvis. 

kan sikkert ha hatt noen orgasmer alene som er bedre enn noen jeg har hatt med en partner, men generelt nei- bedre med partner. 

Var også av typen som brukte vibrator i maaange år, men har avvent det nå. Har mye bedre orgasmer nå når jeg har kontrollen hele veien selv enn med leketøy og selvom de tar lengre tid å få nå- så det er også en påstand som ikke stemmer for meg hvertfall :kr

Anonymkode: 2145e...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne og har nesten alltid hatt bedre orgasmer med en partner enn ved onani. Det er jo litt avhengig av hvor bra sexen er, men det skal være virkelig dårlig sex før jeg ikke har bedre orgasmer med en partner enn alene. Jeg bruker gjerne leketøy både alene og med partner så det har ikke noe med saken å gjøre. Orgasmene man får med en partner er nesten alltid bedre, og det har med nærhet, følelser og alt det som man bare kan oppleve med et annet menneske. Onani er alltid en reserveløsning og selv om det er godt så kan det ikke måle seg med orgasme med en mann jeg har god sex med. 

Anonymkode: 4d0d8...a54

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har fått orgasme med en mann, og om jeg har var det så svakt at jeg ikke merket det. Synes mannen har en tendens til å være i veien, så jeg ikke kommer til eller får brukt muskler som jeg trenger. 15 år siden jeg har hatt sex, innsett at det ikke er noe for meg siden jeg får minimalt ut av det, så for meg stemmer definitivt påstanden i tittel.

Anonymkode: 9f3df...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 time siden):

Soleklart best/sterkest orgasme med bruk av gode leketøy.  Om jeg bruker de alene eller om partner bruker de på meg er irrelevant. Et godt leketøy kan stimulere på en måte et annet menneske ikke er i fysisk stand til. Sånn er det bare. 
Jeg kan komme like raskt uten leketøy, men er sjanseløs på å oppnå den samme intensiteten som med leketøy.

Sex med mannen min er noe helt annet. Det fyller helt andre behov en hva onani gjør. Onani er en «quick fix» når jeg har lyst på en orgasme eller rett og slett bare vil sove. Sex med mannen handler om følelsuttrykk, nærhet, kos og intimitet. Sexen med han har helt annen funksjon en hva onani har for meg.

Anonymkode: 7f88f...5b7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sterkeste orgasmen får jeg med en vibrerende butplug bak, ofte uten engang å berøre pikken.

Anonymkode: 987d9...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sterkest O med leketøy/vibrator, kan komme i serie orgasmer. Sjeldent orgasme med partner sex/penis. 

Anonymkode: bc5f9...3fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

en måte et annet menneske ikke er i fysisk stand til.

For deg, men åpenbart ikke for flertallet av de som skriver i tråden. Jeg kan bare snakke om leketøy for menn, og de er ikke i nærheten av en ekte kvinne. En ekte kvinne gir meg de desidert sterkeste orgasmene. Det er hun designet for fra naturen side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er kvinne, og får 10 ganger så bra orgasmer med en mann jeg har følelser for. Enn alene.

Anonymkode: 203dc...728

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (4 timer siden):

For deg, men åpenbart ikke for flertallet av de som skriver i tråden. Jeg kan bare snakke om leketøy for menn, og de er ikke i nærheten av en ekte kvinne. En ekte kvinne gir meg de desidert sterkeste orgasmene. Det er hun designet for fra naturen side. 

Skulle ønske det hadde vært tilfelle for de fleste kvinner også. At mannen eller vår egen kropp var designet for at vi skulle få de beste orgasmer med vanlig sex. Teorien din stemmer for meg, minus leketøy. Det har med egoistiske og/eller uerfarne menn, min anatomi og dårlig kommunikasjon fra min side å gjøre. For situasjonen med en mann er langt på vei myyye mer tilfredsstillende enn det å være alene, er bare orgasmen som uteblir eller ikke har samme intensitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (5 timer siden):

For deg, 

Nei. For alle.

Inget menneske kan stimulere likt. Det går ikke an. Det er ikke noe å diskutere. Om ikke man har operert inn rabbit pg womanizer som proteser selvfølgelig.

Forskjellen du forsøker å belyse, er på hvordan den stimulien oppleves. Der snakker jeg selvfølgelig kun for meg selv. Noe annet ville vært rart og rett så umulig.

Anonymkode: 7f88f...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, jeg har vært kåt og klar for begge tingene flere ganger enn jeg kan huske, men det å få orgasme med en partner slår onani hver eneste gang. Kvinne 35

Anonymkode: 948c1...1ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...