AnonymBruker Skrevet 28. januar #21 Del Skrevet 28. januar Du har vater på telefonen. Anonymkode: 8edb4...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 29. januar #22 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du har vater på telefonen. Anonymkode: 8edb4...241 Ja, og står mer om det her: https://komputer.no/telefon/bruk-telefonen-som-vater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #23 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor overfyller du maskinen? Tøyet blir jo ikke skikkelig rent heller. Og dårligere skylt. Anonymkode: 352ee...f64 Og hvordan bare konkluderer du med det?? Anonymkode: 298d3...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #24 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg fikk ny vaskemaskin installert i går. Og da jeg kjørte et vaskeprogram i går så gikk det fint. I dag derimot så lager den så høye lyder når den sentrifugerer.. kan man få sånn over å ha overfylt maskinen? Min gamle overfylte jeg hele tiden.. uten at det var noe problem 🙈 Jeg ser også at de som satte den på plass har satt på viberasjonsdempende føtter foran, men ikke bak 🤷🏻♀️ for å få på bak så må jeg skru maskinen fra hverandre… Merker dette stresser meg litt.. min forrige lagde knapt lyder.. men denne hører jeg fra der jeg sitter (cirka 2 meter unna) og med lukket baderomsdør... 😅 Anonymkode: 922ae...283 Da får de som satte den på plass komme tilbake og fikse det da . Den har enten blitt feil installert eller så er det noe feil med maskinen Anonymkode: c9296...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #25 Del Skrevet 29. januar Hvilket støynivå står det i papirene da? Alle mine vaskemaskiner har bråket fælt under sentrifugering. Det er sånn billige maskiner er. Hvis du vil ha det stille må du sjekke støynivå, og gjerne betale mer. Anonymkode: 439ff...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #26 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 9.29): Og hvordan bare konkluderer du med det?? Anonymkode: 298d3...d59 Hvordan kan du konkludere med noe annet? Anonymkode: e693b...f35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #27 Del Skrevet 30. januar Du trenger ikke vater bruk et litermål eller en bolle, fyll den med vann så ser du om den står skjevt. Ikke usannsynlig at den kanskje kan ha hoppa litt ut av posisjon. Ellers viktig å ikke overfylle, da kan det spesielt ved sentrifugering legge seg skjevt og hoppe og bråke. Ellers; vi vet jo ikke hva som feiler maskinen din. Tar denne maskinen mindre enn den forrige f.eks? Anonymkode: 1e044...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå