Gå til innhold

Fylletur på båten når man er i forhold

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Leke?? Hva leker dere da?

Anonymkode: b99bd...446

Ikke gjør deg dummere enn du er. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilken danskebåt refererer  dere til her?

Anonymkode: e61b2...f5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får alltid latterkrampe hver gang jeg ser hvor sinnsyke voksne mennesker kan være 😂😂 Du burde ikke være i et forhold om du er så eiesyk og kontrollerende. La mannen kose seg på tur, slutt å legge lokk på andre menneskers liv pga egne psykiske problemer. 

Anonymkode: 9c037...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må ha opplevd mye vondt i livet ditt. Håper du ikke tar det utover ny fremtidig partner for dette du skriver ovenfor var drøyt. 

Anonymkode: 692ec...2ed

"Nesten alle menn kan bli fristet til utroskap i fylla når sjansen byr seg gang på gang på danskebåten. Der er tilgangen til det annet kjønn i kåt overstadig beruselse overveldende. Som  man hele tiden er bare noen ustø skritt fra en lugar med seng hvor man kan få utløp for sin kåthet.

Enten så blir du med på turen eller så truer du han til å innta antabus før han reiser og fyller alle lommene hans med kondomer. Eller så må du forvente at han er utro slik at du må sende han på Olafiaklinikken for testing når han kommer hjem. 

Å tro at han ikke gjør noe uansett hvor trofast han virker er å tro på julenissen. Og det gjør man ikke i din alder."

NB! Jeg er en mann Anonymkode: 692ec...2ed.

Det "vonde" jeg har opplevd er det jeg har observert av de om har samme type underliv, men annen type moral, enn meg. Eller som ikke har sluttet å drikke seg dritings slik jeg har gjort. Som dritings var jeg ikke noe bedre enn de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han knuller allerede andre tenker jeg da. Gi beskjed på forhånd..ringer i det du er på vei til hotellrommet med en random da når du er på konferanse?

Anonymkode: 0e74a...095

Da tenker du feil. 

Heldig vis så er det mitt problem og ikke ditt.  Er det rart flere og flere par ikke har tillit til hverandre. 

Men altså. Det holder med en melding. Og man kjenner om man har lyst før man er på vei til rommet? 

Slutt å vær så gråmus, eller fortelle meg hva min man gjør og ikke gjør 🤣

K43

Anonymkode: 748de...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt forskjellig av mye i denne tråden ja 😇 

Jeg har også hørt mange historier om danskebåten, slik som ts referer til. Jeg skjønner hvor tankene til ts kommer fra. Man kan stole på mannen sin edru, til og med med noe innabords når man er i hjemtrakter med folk man kjenner. Der kjentfolk fungerer som en slags frems og påminnelse om å ta gode valg.

I andre settinger kan alt føles mer fritt ut, som en jobbtur med mye alkohol, der både lettkledde damer og lugarer er lett tilgjengelig. 

Men det er her personligheten til din mann kommer inn i bildet. Hvordan er han? Kan han finne på å bli overstadig berusa når han har det veldig gøy? Flørter han med andre når han drikker? Har han tidligere gjort noe upassende? Føler du sexlivet deres har stagnert litt og du tenker han kanskje ser etter litt spenning? Har han kommet med kommentarer som har gjort deg usikker på hans intensjoner om denne turen? Osv.

Det er sant at de som er utro ee utro uansett om de er til lands eller havs. Men det er de som VIL være utro. Tusenvis er utro fordi "det bare skjedde", og situasjonen innbydde til det. Men igjen, du kjenner mannen din best, er han en som kan bli fristet?

Min mann reiser på konferanse med sin arbeidsplass to ganger i året. Det er noe casework på dagtid, men la oss kalle en spade for en spade. Det er en 3-dagers fylletur Med 500 kollegaer. Han har hatt sex med noen av de kollegaene før vår tid. Han er åpen på at det foregår en hel del utroskap på disse konferansene, og at ingen liker å se kollegaer være utro. De har lagkonkurranser, alkohol,  mat, alkohol,  quiz, alkohol,  bading, alkohol,  mat, alkohol,  jacuzzi, alkohol, nachspiel. Du skjønner tegningen ts.

Min mann sier at han aldri kunne finne på å være utro. Ikke bare mot meg, men han som person er ikke typen til det. Han har vært i et dårlig og sexløst ekteskap tidligere, og selv da var han ikke utro. 

Men jeg tror absolutt at han ser damer som er mye penere enn meg. Kanskje han til og med skulle ønske jeg så slik ut.. ikke vet jeg... men av alle han har møtt i hele sitt liv er det meg han vil være med. Det må da bety noe det også.. 

Han viser meg full tillit også, og da kjenner jeg en sånn god varm følelse inni meg av tilhørighet. Som ironisk nok gjør at det er ekstra utenkelig å komme for nær en annen mann. 

Om noe har skurret mellom dere over tid så kan jeg se for meg at en kjapp virkelighetsflukt på danskebåten kan være fristende. Om dere har et trygt og godt forhold som dere begge er fornøyd med ser jeg det som utrolig usannsynlig at han skal gidde å være utro når han har dronningen sin hjemme som venter på han.

Anonymkode: 32e26...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med de prisene som er nå, må man få valutta for pengene. Så sikter inn menn med gode lugarer = bedre seng 😘

Anonymkode: 9f779...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...