underveisegentlig Skrevet tirsdag kl 12:04 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:04 Vi er alle studenter i denne småbyen. Møtte denne fyren først på butikken, hvor han og kompisen hans kom opp til meg. Han ene var høy, og han andre var lav. Han høye sa til meg "Unnskyld, men kompisen min her syntes du var søt og ville ha nummeret ditt". Jeg følte at det virket som en spøk fordi hvorfor kunne ikke kompisen komme opp til meg på egenhånd? Hvorfor måtte de begge komme til meg samtidig? Vi snakket litt, men det endte med at jeg ikke ga ut noe nummer eller snap. 2 minutter senere kommer de opp til meg igjen, og nå er det han høye som ville ha nummeret mitt. Jeg syntes dette virket rart, men sa ingenting annet enn at jeg ikke er interessert i å date. Da sa han høye "Ikke for å date, men for å bli kjent med folk i området". Vi er alle studenter i denne småbyen. Vi snakket om hvor vi bodde i området, og jeg fant ut at jeg bor i samme studentbolig/blokk som han høye. Han sa at jeg kunne sitte på om jeg ville når som helst, noe jeg var litt skeptisk til siden jeg ikke kjenner han. Likevel endte denne samtalen også med at jeg ikke ga ut noe info. I dag møtte jeg på han høye ute, da vi begge bor i samme studentbolig/område. Jeg var på vei til å gå til skolen, da han spurte om jeg ville sitte på. Jeg sa ja, mest fordi jeg ikke orket å gå i snøen. Han virket heldigvis normal, og vi snakket under hele kjøreturen om ulike ting som hva vi studerer, hvor vi er fra osv. Han hadde løyet først gang vi møttes i butikken og sagt at han var fra et annet land, men når jeg nevnte at han var fra det landet han hadde oppgitt, sa han at han egentlig er fra et annet land. Han sa at den eneste grunnen til at han løy var fordi at han får høre at han ser ut som at han er fra det landet jeg hadde gjettet at han var fra under første møtet, og fordi i følge han så "visste han ikke om vi kommer til å se hverandre igjen". En ting jeg merket var at han ignorerte øyekontakt under hele bilturen. Jeg tror han kun så på meg en gang. Vi gikk inn til klassen sammen, men splittes da jeg har forelesning i en annen sal en han. Hva tenker dere? Er han genuint interessert romantisk eller var han bare snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:07 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:07 underveisegentlig skrev (2 minutter siden): Vi er alle studenter i denne småbyen. Møtte denne fyren først på butikken, hvor han og kompisen hans kom opp til meg. Han ene var høy, og han andre var lav. Han høye sa til meg "Unnskyld, men kompisen min her syntes du var søt og ville ha nummeret ditt". Jeg følte at det virket som en spøk fordi hvorfor kunne ikke kompisen komme opp til meg på egenhånd? Hvorfor måtte de begge komme til meg samtidig? Vi snakket litt, men det endte med at jeg ikke ga ut noe nummer eller snap. 2 minutter senere kommer de opp til meg igjen, og nå er det han høye som ville ha nummeret mitt. Jeg syntes dette virket rart, men sa ingenting annet enn at jeg ikke er interessert i å date. Da sa han høye "Ikke for å date, men for å bli kjent med folk i området". Vi er alle studenter i denne småbyen. Vi snakket om hvor vi bodde i området, og jeg fant ut at jeg bor i samme studentbolig/blokk som han høye. Han sa at jeg kunne sitte på om jeg ville når som helst, noe jeg var litt skeptisk til siden jeg ikke kjenner han. Likevel endte denne samtalen også med at jeg ikke ga ut noe info. I dag møtte jeg på han høye ute, da vi begge bor i samme studentbolig/område. Jeg var på vei til å gå til skolen, da han spurte om jeg ville sitte på. Jeg sa ja, mest fordi jeg ikke orket å gå i snøen. Han virket heldigvis normal, og vi snakket under hele kjøreturen om ulike ting som hva vi studerer, hvor vi er fra osv. Han hadde løyet først gang vi møttes i butikken og sagt at han var fra et annet land, men når jeg nevnte at han var fra det landet han hadde oppgitt, sa han at han egentlig er fra et annet land. Han sa at den eneste grunnen til at han løy var fordi at han får høre at han ser ut som at han er fra det landet jeg hadde gjettet at han var fra under første møtet, og fordi i følge han så "visste han ikke om vi kommer til å se hverandre igjen". En ting jeg merket var at han ignorerte øyekontakt under hele bilturen. Jeg tror han kun så på meg en gang. Vi gikk inn til klassen sammen, men splittes da jeg har forelesning i en annen sal en han. Hva tenker dere? Er han genuint interessert romantisk eller var han bare snill? Sikkert sjenerte begge to og ville winge hverandre, se om noen av dem fikk deg i tale. Tyder på at du vekket interesse hvertfall😊 Anonymkode: 38f27...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:37 #3 Del Skrevet tirsdag kl 12:37 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sikkert sjenerte begge to og ville winge hverandre, se om noen av dem fikk deg i tale. Tyder på at du vekket interesse hvertfall😊 Anonymkode: 38f27...ea4 Åja ok haha takk for svar. Var veldig usikker selv, trodde det var et spill hvor det var om å få nummeret mitt TS Anonymkode: 97141...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:31 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:31 Volda hei og hå Anonymkode: fd8aa...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xpress Skrevet tirsdag kl 16:45 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:45 Menn spiller ikke spill, vi er simple men spiller aldri. Er det en gutt så er det ikke lett å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:25 #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 underveisegentlig skrev (5 timer siden): En ting jeg merket var at han ignorerte øyekontakt under hele bilturen. Jeg tror han kun så på meg en gang. Nja… nå er det vel kanskje lurt å holde øyene på veien? Anonymkode: 1171d...da6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:29 #7 Del Skrevet tirsdag kl 17:29 Xpress skrev (44 minutter siden): Menn spiller ikke spill, vi er simple men spiller aldri. Er det en gutt så er det ikke lett å vite. Han er jo 21. vil ikke regne det som noe annet enn en mann. En ung mann. TS Anonymkode: 97141...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:30 #8 Del Skrevet tirsdag kl 17:30 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nja… nå er det vel kanskje lurt å holde øyene på veien? Anonymkode: 1171d...da6 Jo, sant haha. Tenkte jo det var derfor, men til og med når vi var ute av bilen og gikk til fots inn til universitetet. Null øyekontakt, kanskje kun én gang. TS Anonymkode: 97141...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xpress Skrevet tirsdag kl 17:48 #9 Del Skrevet tirsdag kl 17:48 10 minutter siden, AnonymBruker said: Han er jo 21. vil ikke regne det som noe annet enn en mann. En ung mann. TS Anonymkode: 97141...d80 Ja gutt:) ikke godt å si hva han tenker:) hjernen er ferdig utviklet i en alder av 25:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå